1ste date... Zonder kus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 05:57

Het idee van vraag je het nu aan met mij...
Vind het niet zo gek eigenlijk.
Er komt een moment dat je aan elkaar gaat vragen ; hebben we nou wat of niet?
Kwam bij mij bij me vorige relatie door me zusje, die wilde weten of ik nou eigenlijk een relatie had of niet.
Waarop ik dit gewoon aan hem gevraagd had en toen was het voor ons duidelijk
dat wij zelf niet iemand anders in ons leven zagen dan elkaar op dat moment.

Dus het is toch een soort van 'verkering vragen' hoe knullig het ook klinkt :P

(Of je moet van een open relatie houden en dus de mogelijkheden willen tot andere mannen/vrouwen,
ja dan moet je dat niet doen :+ )

Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:12

Lastig ts.

Het is wel een man natuurlijk, die zijn niet altijd even tactisch.

Mocht je hem leuk vinden dan zou het jammerzijn dat het hier op overgaat.

Van achter het schermpje is het natuurlijk moeilijk interpreteren. Maar als ik het zo lees zegt hij: ik vind jou ool erg leuk maar ben nog niet tot over mijn oren verliefd. Msar dit zou best nog kunnen komen.

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 12:30

TS, je bent volgens je profiel 31 en, als ik me je recente topics goed herinner, je neemt het leven nogal serieus. Aannemende dat de jongeman in kwestie ook in de 30 is, kan ik me voorstellen dat het best een beetje gek aanvoelt om ineens de buurvrouw/buurman leuk te vinden en dat je wat moet overwinnen om de volgende stap te nemen. En soms doe je dat dan net iets minder handig ... Als je de jongeman ook maar een beetje leuk vindt, zou ik zeggen: ga ervoor en geniet ervan!

Little_Gift
Berichten: 1777
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: België

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-17 15:02

Het moeilijke is dat ik vroeger reeds degene was die moeite deed of moest doen en ik na 2 zo'n relaties nu echt eens wil dat die ander moeite doet.
Ik wil een relatie enkel nog aangaan met iemand die voor mij zou doen, wat ikzelf altijd al gedaan heb om een relatie te krijgen/hebben/houden... En na die opmerking voel ik me het mes op de keel gezet dat ik nu aan hem ook nog maar eens moet bewijzen dat ik het waard ben en alles in me sloeg op de vlucht

Joltsje

Berichten: 9024
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:08

Vervelend ts.

Hij weet dat van die andere relatoes niet natuurlijk. En heeft misskien wel precies hetzelfde.

Maar het zou zonde zijn om na 1 zo'n opmerking af te haken.


Kun je er geen leuke twist aan geven? Van om in mijn ogen te verdrinken.. hier een flesje wijn of zo

listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:19

Little_Gift schreef:
Het moeilijke is dat ik vroeger reeds degene was die moeite deed of moest doen en ik na 2 zo'n relaties nu echt eens wil dat die ander moeite doet.
Ik wil een relatie enkel nog aangaan met iemand die voor mij zou doen, wat ikzelf altijd al gedaan heb om een relatie te krijgen/hebben/houden... En na die opmerking voel ik me het mes op de keel gezet dat ik nu aan hem ook nog maar eens moet bewijzen dat ik het waard ben en alles in me sloeg op de vlucht

Bedenk wel dat mannen en vrouwen totaal anders in elkaar steken ;)

Mannen moet je kort en heel duidelijk mee communiceren anders begrijpen ze je niet.
Ook moet je ze laten jagen. Alle mannen zijn jagers, zij willen de controle hebben, dus jezelf te snel zelf aanbieden op liefdesgebied als relatiemateriaal schrikt ze af. (niet teveel aandringen, appen, bellen, aanspreken, erachter aan lopen en klaarstaan voor ze is mijn tip).
Ik weet dat vrouwen dat graag doen, maar je moet ze juist verbazen, nieuwsgierig maken, naar je laten verlangen.
Als je een beetje creatief bent kan dat op allerlei manieren :P

Liefdesspel is ingewikkeld :+

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:33

Het liefdesspel is helemaal niet ingewikkeld. Communiceer gewoon, doet wonderen hoor.
TS, ik denk dat de insteek ' ik wil alleen iemand die nou eens iets voor mij doet ipv ik voor hem' verkeerd is. Als je elkaar leuk vindt, steek je allebei tijd en energie in elkaar, dan doe je allebei 'iets' voor de ander, dan investeer je allebei, dan laat je allebei merken dat je echt met elkaar verder wil.
Zitten afwachten tot een man zich aan je voeten werpt gaat niet werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:18

listiglistje schreef:
Little_Gift schreef:
Het moeilijke is dat ik vroeger reeds degene was die moeite deed of moest doen en ik na 2 zo'n relaties nu echt eens wil dat die ander moeite doet.
Ik wil een relatie enkel nog aangaan met iemand die voor mij zou doen, wat ikzelf altijd al gedaan heb om een relatie te krijgen/hebben/houden... En na die opmerking voel ik me het mes op de keel gezet dat ik nu aan hem ook nog maar eens moet bewijzen dat ik het waard ben en alles in me sloeg op de vlucht

Bedenk wel dat mannen en vrouwen totaal anders in elkaar steken ;)

Mannen moet je kort en heel duidelijk mee communiceren anders begrijpen ze je niet.
Ook moet je ze laten jagen. Alle mannen zijn jagers, zij willen de controle hebben, dus jezelf te snel zelf aanbieden op liefdesgebied als relatiemateriaal schrikt ze af. (niet teveel aandringen, appen, bellen, aanspreken, erachter aan lopen en klaarstaan voor ze is mijn tip).
Ik weet dat vrouwen dat graag doen, maar je moet ze juist verbazen, nieuwsgierig maken, naar je laten verlangen.
Als je een beetje creatief bent kan dat op allerlei manieren :P

Liefdesspel is ingewikkeld :+


Wat een hoop onzin in 1 post zeg... Zo heb ik nog nooit met een man moeten omgaan om hem interesse te laten krijgen hoor.

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:19

Goof schreef:
Het liefdesspel is helemaal niet ingewikkeld. Communiceer gewoon, doet wonderen hoor.
TS, ik denk dat de insteek ' ik wil alleen iemand die nou eens iets voor mij doet ipv ik voor hem' verkeerd is. Als je elkaar leuk vindt, steek je allebei tijd en energie in elkaar, dan doe je allebei 'iets' voor de ander, dan investeer je allebei, dan laat je allebei merken dat je echt met elkaar verder wil.
Zitten afwachten tot een man zich aan je voeten werpt gaat niet werken.


hier ben ik het mee eens.

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 01:56

lovelyfiefy schreef:
Goof schreef:
Het liefdesspel is helemaal niet ingewikkeld. Communiceer gewoon, doet wonderen hoor.
TS, ik denk dat de insteek ' ik wil alleen iemand die nou eens iets voor mij doet ipv ik voor hem' verkeerd is. Als je elkaar leuk vindt, steek je allebei tijd en energie in elkaar, dan doe je allebei 'iets' voor de ander, dan investeer je allebei, dan laat je allebei merken dat je echt met elkaar verder wil.
Zitten afwachten tot een man zich aan je voeten werpt gaat niet werken.


hier ben ik het mee eens.


Dat vind ik ook. Een relatie komt van twee kanten ;)

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 02:12

Oh jee...TS ik begrijp je reactie wel, het is een soort mega botte reactie verpakt in een compliment over je mooie ogen. Beetje onhandig allemaal. Kan het niet zo zijn dat hij ook wat vervelende situaties in verleden heeft gehad? Hij mag het wel rap gaan rechtzetten, als je überhaupt nog geïnteresseerd bent TS....Heb je helemaal niet geluisterd naar wat hij te zeggen had toen hij vandaag langs kwam?

Ik meen uit zijn woorden te lezen dat hij gewoon niet te snel wil gaan en eerst heel zeker van elkaar te zijn. Maar dan heel onhandig verwoord etc etc.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 18:53

Goof schreef:
Het liefdesspel is helemaal niet ingewikkeld. Communiceer gewoon, doet wonderen hoor.
TS, ik denk dat de insteek ' ik wil alleen iemand die nou eens iets voor mij doet ipv ik voor hem' verkeerd is. Als je elkaar leuk vindt, steek je allebei tijd en energie in elkaar, dan doe je allebei 'iets' voor de ander, dan investeer je allebei, dan laat je allebei merken dat je echt met elkaar verder wil.
Zitten afwachten tot een man zich aan je voeten werpt gaat niet werken.



Daar ben ik het ook mee eens, anderzijds vind ik het 'moeten bewijzen voor iemand' zoals de beste meneer aangeeft niet helemaal kloppen. Daar zouden ook mijn haren recht overeind van komen te staan. Ik wil alles doen voor iemand waar ik mee verder wil maar ik hoef me NOOIT te bewijzen dat ik 'goed genoeg' ben. :Y)