Hoe ben jij gevraagd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Piekosjj

Berichten: 5447
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:11

"I quite like you."
"I think.... i like you too?"

Dat is iets meer dan een jaar geleden en we maken er nog steeds grapjes over, het was zo'n lekker awkward situatie. Over een paar weken vlieg ik met 'm mee terug naar Zweden om er te blijven <3


kimberley23

Berichten: 1479
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Drenthe

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:14

Oeh wat gaaf naar Zweden! Ik ben jaloers! Wij waren er dit jaar samen 6 weken. Waar in Zweden?

Study nature, love nature, stay close to nature. It will never fail you.
Frank Lloyd Wright

ingaa

Berichten: 1161
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:15

Met een bosje rozen in de avond op stal toen ik net klaar was met de paarden.
Na 8 maanden want toen klopte de datum precies :+

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise


Piekosjj

Berichten: 5447
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:15

Ik heb er ook heel veel zin in :D Eerst naar Uppsala (boven Stockholm) om verder te studeren, en dan zien we wel waar 't leven ons brengt!

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:28

Wat een heerlijk topic! <3

Bij mijn vriend en mij ging het ook best awkward/apart. Een vriendin vroeg via WhatsApp aan mij of we nou al een relatie hadden, maarja ik wist geen antwoord :')
Later lagen we samen op de bank en moest ik bijna weg om te gaan werken. Dus vroeg ik wat ik nou tegen m'n vriendinnen moest vertellen, en toen vroeg hij heel lief of ik zijn vriendinnetje wilde zijn :+:
Ik heb het dus eigenlijk zelf ingekopt haha. Maar nu inmiddels bijna anderhalf jaar samen! <3

♥♥♥♥♥

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:38

We zaten in de auto na een date en hij gaf me een bosje rozen en vroeg: wil je met mij verder?
En toen zei ik iets als : uh oke is goed _O- :')

PrizTwir
Berichten: 2396
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:50

We zaten in de auto en ik vroeg aan m'n vriend: 'is het nu wat of niet?'
Antwoord: 'uhm jaa'

Inmiddels al dik 6 jaar samen. <3

Anoniem

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:52

Keken film en vroeg opeens of ik voorlopig zijn vriendin wou zijn.

Zo schattig en stuntelig <3 Inmiddels bijna een jaar verder.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:55

Hebben we nu wat? Want aan alleen "we hebben het toch fijn samen" heb ik niet zoveel.

Heel romantisch allemaal :')
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 11-12-17 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Ayasha
Blogger

Berichten: 57904
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:57

eigenlijk best schattig. Voor de beeldvorming: kwa uiterlijk en manier van doen is mijn man een typische badboy. Als ze ons alleen van zien kennen gaan mensen nog steeds tegen mijn moeder zeggen of dat nou wel goed gaat met ons omdat hij zo bruut over kan komen. En hij zei 'elke keer als ik jou zie krijg ik vlinders in mijn buik' :+:
Toen ik hem vervolgens geshockeerd aan keek (ik was ook stapel op 'm maar had nooit gedacht dat dat wederzijds zou zijn) zei ie 'dacht je dat ik bleef terug komen voor Sam ofzo?' (Hij kwam steeds kijken als ik bij mijn nieuwe paard was. ) hij heeft me maar gezoend toen ik antwoordde 'uh ja dat was wel in me op gekomen ja...' _O-

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:07

Mijn vriend die normaal nooit facebook't paste z'n status aan, toen was het heel romantisch gefixt allemaal.

Ik vind dat toch zo ongelofelijk awkward altijd ongeacht hoe het precies gaat :')

[o]

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:34

Na onze 2e officiële date ben ik mee naar huis gegaan en de volgende ochtend, nadat ik voor het eerst was blijven slapen, samen op de bank vroeg hij heel lief en zenuwachtig of ik verkering wilde. Was pas een halve maand na onze eerste ontmoeting, maar we zagen elkaar ongeveer dagelijks en lunchten ook dagelijks samen omdat we bij hetzelfde bedrijf werkten. Was ook vanaf moment 1 heel erg duidelijk dat we elkaar helemaal zagen zitten <3

Inmiddels zijn we 5,5 jaar verder en nog steeds heel gelukkig samen :+:

De Turtle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:39

"Wil je mijn vriendin zijn" geloof ik. Wel echt "officieel" in elk geval :+

Toen hadden we nog geen whatsapp. En smsten we een heel weekend, had ik een rekening van 160 euro ofzo :oo
Ik werd verliefd omdat het zon stoere vent lijkt maar ondertussen zo lief was voor me (en nog) krabt mn autoruiten als het vriest dat soort dingen.


Oewhh ik was zo blij. En nu nog :+: 9 jaar later en een dochter van bijna 4 (en hele beestenbende :D )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-17 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:41

Hahah, we stonden in een bushokje en volgens mij vroeg hij iets in de trant van "wil je verkering met mij" vond het zo knullig en schattig klinken dat ik eerst moest lachen maar daarna wel ja gezegd.
Volgend jaar al 4 jaar samen! :)

Things never happen the same way twice, dear one.

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:42

Hij had iedereen al verteld over me.. ouders, vrienden, broer/zus.
Dus kreeg daarna de vraag: lies, hebben we nou eigenlijk een relatie? Ik zou t wel heel graag willen.

Ondertussen al weer een tijdje heel gelukkig samen <3

Freek-Willem Pleasure: Z1+11 <3
Mexwell †27-12-2019, Skuggi † 01-08-2022 rust zacht lieverds Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:55

Wij waren denk ik al een goede maand aan het chatten op de werkchat en reisden samen met de trein. Ik werd echt met de dag stapelverliefder en was hartstikke blij toen hij me mee op date vroeg. Een dag voor de date kwamen we elkaar zoals altijd tegen in de trein (al appte hij dat hij vertraging had dus was ik even uitgestapt _O- ) en bekenden we kleur, relatie was een feit en liepen hand in hand naar kantoor waar we vragen moesten beantwoorden :-+

Dat is komende januari 6,5 jaar geleden. Zijn 3,5 jaar getrouwd vandaag (bedenken we ons nu net pas _O- ) en hebben een dochtertje van 2,5 :D

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:07

We hadden al zeker twee weken voordat hij het officieel heeft gevraagd, hihi!
Maar voor een datum dus toch maar officieel gemaakt, haha.

Inmiddels zeven maanden geleden.

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Britt_Sisi

Berichten: 8943
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:13

Hij belde me op!
'Zullen we onze relatie status op Facebook aanpassen?'
Uhhhhh Oké :')

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:23

Ik heb het uiteindelijk gevraagd :+. Mijn vriend vond mij vanaf het begin al leuk, het heeft bij mij bijna een jaar geduurd voordat ik het ook maar wilde overwegen.
Deels "bindingsangst", niet willen toegeven dat die jongen waarover ik heel hard geroepen heb dat dat 'm echt niet ging worden en de wetenschap dat hij mij zo leuk en ik hem geen valse hoop wilde geven hebben mij heel lang de boot doen afhouden.
Uiteindelijk toch mijn paniek weggezet en toegegeven dat er wat was en hem het weekend bij mij uitgenodigd (toen nog een uur of 5 per trein bij elkaar weg). Over en weer half gegrapt over 3-maanden trial periodes voordat we een vast contract aan zouden gaan om de zenuwen te onderdrukken :').
Lang verhaal kort: leuk weekend gehad en zodra hij op de trein naar huis zat al m'n moed bij elkaar geraapt en ge-smst "zullen we het dan proberen?" Dat was uiteraard ja :').
Paar maanden later voor de grap nog een "relatiecontract" opgesteld om het helemaal officieel te maken en aan te geven dat de trial periode goed is bevallen xD.

petitparis

Berichten: 15982
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:26

Niet, ik heb na 3-4 maand gevraagd: "hoe zit het nu?" Hij had bindingsangst, maar gedroeg zich wel zoals je zou verwachten in een vaste relatie en had dezelfde verwachtingen van mij. Dus uiteindelijk hebben we terug geteld tot wanneer het eigenlijk voor beide duidelijk was, maar hij nog geen "stempel" wilde. :+

There is beauty in everything, even the things that scare us.

future_vet
Berichten: 2609
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:31

"mag ik je nu eindelijk mijn vriendin noemen?" op het hoogste punt in t reuzenrad van Walibi.... cute, niet waar?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:34

Nadat we elkaar hadden leren kennen bij een sollicitatiegesprek 2,5 jaar geleden (ja, hij zou mijn baas worden) bleef hij maar aandringen voor een afspraakje. Na een paar maanden heb ik toegegeven voor een date en heeft hij mij "verkering gevraagd" in mijn toen nieuwe huis savonds op de bank :)) Het begon als een 'hoe zit het nou tussen ons' gesprek. Inmiddels zijn we verloofd en gaan we 21 september 2018 trouwen <3
Oh en nee, ik ben nooit voor hem gaan werken. Ik vond hem veel te knap en kreeg elders een andere aantrekkelijke baan aangeboden.

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:35

Ik kreeg van mijn vriendin mega romantisch een cake in een hartjesvorm, met daarin een briefje; "Wil je officieel mijn vriendinnetje zijn?" <3

Inmiddels zijn we 7 maanden verder en nog altijd even romantisch :=

Hee nieuwsgierig aagje!

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:37

Afgelopen jaar met Oud en Nieuw was ik bij een groot feest en mijn vriend besloot mij toen te vragen omdat 1 januari natuurlijk een hele mooie datum is. Ik besloot toen dat ik het toch nog even iets rustiger aan wilde doen :Y) Maar uiteindelijk op 5 januari dacht ik fiets it en toen heeft hij mij opnieuw gevraagd :D en we zijn nu nog steeds samen <3

yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:40

Het is nooit gevraagt of iets dergelijks. Het ging gewoon vanzelf... Toen ik na 3 weken de sleutel van zijn huis kreeg voelde dat wel heel speciaal. We zijn alweer 27 jaar saampies.

Het Groninger paard veelzijdiger kan haast niet
Helaas heeft een Groninger ook geen eeuwig leven. Rust zacht lieve Oz 01.03.2000 - 30.04.2019. Bor heeft het stokje over moeten nemen en we gaan zien wat de toekomst brengt. Maar hij wordt vast heel leuk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlauweSteen, Dees, eva1969, Fientj, Freekieee, gerlindie, Googlebot, Juudepuutje, KleinBoefje, Leedebee, NadjaNadja, Novastar, Paloma_Janet, petje86, Room_Soesje, sberg, SemrushBot, Sewri, Slmt9, TurboDi, turtlelito, xChoco, Zil en 188 bezoekers