Hoe ben jij gevraagd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kabayo

Berichten: 13890
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 21:22

Gewoon een lekker spontaan topic :D

Hoe heeft jou vriend/vriendin jou verkering gevraagd?
Mijn vriend was heel simpel ,in de auto.
"Wat zullen we doen? Het maar proberen?"haha lekker romantisch. Nu al 2 jaar samen , eigen huisje en hond :D

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!


Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:24

"Uh, vanaf nu dan?" was de vraag van mijn ex :') En van m'n eerste vriendje kan ik hem niet eens herinneren. Ben wel eens heel romantisch gevraagd om iemand zijn platonische vriendin te worden _O- Gelukkig waren we al matties en kon ik het wel waarderen, vrienden voor het leven hahaha!

Du blir løyst frå banda som bind deg
Du er løyst frå banda som batt deg

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:34

Na bijna een jaar om elkaar heen draaien, waren we naar een festival en vroeg ie mij in de auto of ik zn vriendin wil zijn. Dat is inmiddels ruim 3,5 jaar terug en we wonen samen en hebben een kat :) ergens is er nog een topic over onze eerste vakantie haha

Rock this day like there is no tomorrow

Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:36

Via whatsapp :') ben er niet heel trots op.
Maar wel bijna 4 jaar samen, waarvan 3,5 jaar samenwonen. Dus hij heeft t wel goedgemaakt :)

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:38

Zou je eigenlijk een relatie willen?

Duurde wel 10 tellen voor ik het doorhad dat hij mij vroeg in plaats als algemene vraag :+

Niet perfect is ook goed

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:41

Bij mijn laatste vriendje (ik ben nu vrijgezel) vroeg iemand aan ons of we al een stelletje waren.. ik zei: nee.. toen vroeg ze aan hem: zou jij dat wel willen? En toen zei hij: ja..
Het ging beetje awkward want ik "wilde" het eigenlijk nog niet. Maar toen "moesten" we wel.. :')
Wel bijna 2 jaar relatie gehad hoor, dus zo erg vond ik het ook niet :+

kiki1976

Berichten: 16846
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:42

Heul heul lang geleden (oeh nu voel ik me oud hahah) via een brief met de post. Oke oke is 22 jaar geleden, en nog steeds samen.
Ondertussen 17 jaar getrouwd en 2 kinderen

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

DynamiteS

Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:43

Lagen samen in bed, net een filmpje gekeken toen ik zijn hart tekeer hoorde gaan en vlak daarna een verhaal dat hij mij leuk vond en dacht ik hem ook en of ik een relatie wilde. Nu dik een halfjaar geleden, vond het zo schattig :o

Eat. Sleep. Ride. Repeat.

Anoniem

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:46

Ben nooit gevraagd (sneu) :') . Ik zei meestal "duuuuss hoe zit het nou tussen ons?"

En toen was het aan. :')

Mischa

Berichten: 3500
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:50

Vanaf moment een dat we elkaar zagen hadden we beide zoiets van ''dit is wat ik zoek'' en bij de tweede ontmoeting gezoend, en toen was het voor mijn vriend al ''aan'' kwam ik later achter. Bij mij duurde het nog een week voordat ik met enige zekerheid wist dat we nu dus echt een relatie hadden :')
Dus ja, zo ging dat bij ons. Klinkt wat vaagjes zo :o verder communiceren we heel duidelijk over alles, maar dit speelde zich gewoon af onder water zeg maar 8-)

Everywhere... is just a journey away

romyloverrr

Berichten: 6856
Geregistreerd: 16-06-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:51

Ik hoorde van een vriend van hem dat hij had gezegd dat we samen waren. Dat zal dan wel zo zijn zeker... _O-

Enne gojje mins blieft altied leave ~ Rowwen Hèze


Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:52

"Zullen we het dan maar gewoon doen?" :+

Na een gesprek over hoe we onze relatie zagen haha :=

"This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY." ~~}>
Kenzo. <3

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:53

DynamiteS schreef:
Lagen samen in bed, net een filmpje gekeken toen ik zijn hart tekeer hoorde gaan en vlak daarna een verhaal dat hij mij leuk vond en dacht ik hem ook en of ik een relatie wilde. Nu dik een halfjaar geleden, vond het zo schattig :o


That's so sweet <3

Vriendlief en ik kennen mekaar al wel 8 jaar, waren beide vrijwilligers bij een jongerenbureau. We organiseerden samen met een grote groep een speelweek voor basisschool kinderen. Ik had altijd al een soort crush op hem, hij is wat ouder en was echt zo'n badboy. Turns out.. echte lieverd en al 4 jaar samen <3

Marit

Berichten: 8830
Geregistreerd: 10-04-09
Woonplaats: Velserbroek

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:54

Na zo'n 3 dates en 2x blijven slapen zei hij 'Mag ik je al mijn vriendin noemen? Stiekem doe ik dat namelijk al..' :D En dat mocht uiteraard :D



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:55

Met een zelfgemaakt etentje en rozen <3 En nu 2 jaar samen

Zoetsappig _O- Maar zo leuk :+:

SweetVanille
Berichten: 1769
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:55

We gingen al een hele tijd onofficieel met elkaar, samen weekje weg geweest, eigenlijk niet bij elkaar weg te slaan.
Maar hij durfde het niet te vragen en ik wist het nog niet zeker.
Op een dag waren we uit eten, en begon ik erover, en toen was het inderdaad ook zoiets van "zullen we het maar gewoon doen dan?" :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:58

Na de 10e? date.

“Is dit wat?”
“Uh ja?”
“Ok.”

Erg romantisch :') maar we houden het al meer dan 11 jaar vol. Zonder romantisch gedoe gelukkig haha

Slagroomsoes

Berichten: 1749
Geregistreerd: 20-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:59

Ik weet het eigenlijk niet eens meer.. Volgens mij was het de vraag: 'wil jij mijn meisje zijn?'

Ik weet alleen nog dat het buiten bij de bios was en het heel koud was. Oh en dat we niet weten of het voor of na 00:00 was _O- Dus het was of 30 oktober of 31 oktober 2015 :P

Wie zwijgt stemt niet altijd toe, want soms hebben ze geen zin om met idioten te discussiëren

LiannePuthzy

Berichten: 6943
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:01

We zaten in de kroeg, een vriendin van me vroeg aan mij of vriend en ik nou al iets hadden, vroeg aan hem vervolgens hebben we nou wel of niet een relatie? Hij zei ik vind je ontzettend leuk dus wat mij betreft wel. Ik zei ik vind jou ook leuk. Dus toen hadden/hebben we een relatie

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

kimberley23

Berichten: 1479
Geregistreerd: 20-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:01

2e date was ik bij hem thuis, zijn huisgenoten hadden al een hartje bij z'n aanwezigheidsbordje gehangen dus ik wilde vragen van is dit ook echt zo, maar ik had niet genoeg ballen om dat te doen dus gewacht en op een gegeven moment kwam hij steeds dichter bij me zitten totdat hij zo dichtbij was en we bijna weg moesten dat hij zei ik moet je eigenlijk nog iets vragen. Ik vind je wel heel erg leuk en hoop dat dat wederzijds is want ik zou heel graag met jou iets moois willen beginnen <3 Nu dik jaar samen :) Zo lief <3

Die van jou is ook leuk Marit!

Study nature, love nature, stay close to nature. It will never fail you.
Frank Lloyd Wright

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:03

Tijdens een rondje met de hond. 'Zullen we het dan maar officieel maken?' (hij bloednerveus).... 'Nu al?' was m'n antwoord.. _O- := Oh wat erg. Krijg het nog vaak te horen. :')

Maand later, poging 2, 'Wil je dan nu wél mijn meisje zijn?' <3

Precies vandaag 2 jaar samen. Zit wel goed! :D

Aranel
Berichten: 20197
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:03

Verkering: toen we in bed lagen en iets zeiden in de trant van 'nou, zullen we het maar officieel maken?'

Het aanzoek om te gaan trouwen was gelukkig wat romantischer haha. Op vakantie op de Azoren aan het einde van een wandelpad met prachtig uitzicht :) Uiteraard op 1 knie met ring.
Laatst bijgewerkt door Aranel op 11-12-17 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Berichten: 2727
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:03

Oeh, leuk vrolijk topic!!

Moest echt even nadenken, inmiddels alweer bijna 9 jr geleden.

Maar ik was op zijn verjaardag blijven slapen, en 2 dagen later was het Valentijnsdag en waren we nog samen. Toen heeft hij heel lief gevraagd of ik zijn vriendinnetje wilde zijn ❤️

En wat meer recentelijk, huwelijksaanzoek (nu 2 jr geleden, ruim 1 jr getrouwd), boven op een berg in Sauerland, met ons zoontje met een tshirt met 'Wil je met papa trouwen?' en mn man op een knie en met de ring. Blijft heel bijzonder!

Kabayo

Berichten: 13890
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Hoe ben jij gevraagd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 22:06

Oh wauw. Van sommige smelt ik echt. Al helemaal van je huwelijksaanzoek barreco!

En nog meer saaie vriendjes als de mijne lees ik :')

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:06

Hier heb ik mijn vriendin gevraagd via hyves :') Je kon dan die tikken sturen.
Dus na al een dikke week te lopen flirten daar, en elkaar in het echt ook erg leuk te vinden, werden de tikken wat serieuzer :+
Na een aantal keren "kijkt zwoel in de ogen" en "laat zeepje vallen voor", stuurde ik de vraag daar of ze verkering met me wilde :+
Inmiddels 7,5 jaar geleden, en momenteel samen op zoek naar een woning :D

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Drico, Earth, Eliana, Grainey, Iloveiswan, Ipsiedipsie, laura_estee, Paardennamen, Saranghea, Sjofel, Zil en 177 bezoekers