Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
prulletjeJarig

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 14:45

Hallo allemaal! Niks voor mij eigenlijk om zo'n topic te openen :') . Maar aangezien ik de laatste tijd wat actiever ben wat dates betreft en daar zo nu en dan mijn hart weleens over wil luchten doe ik het toch maar :D. Misschien zijn er ook meer mensen die hun verhaal kwijt willen? Ik weet dat er al een tindertopic is maar ik date "offline", en daar is volgens mij nog niet echt een plekje voor. Dus kom maar door met de verhalen over flirts, flings, FWB's, ontluikende liefdes en fails!

Ik heb vanavond afgesproken met een vriend/flirt/FWB, hij komt eten en waarschijnlijk blijft hij voor het eerst slapen. Dat vind ik best wel een dingetje, meestal ga ik liever na zo'n avond in mijn eentje slapen :+ .


Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:00

Spannend! En leuk om zo'n topic te starten! Mijn vriend (verloofde) en ik hebben elkaar op de trein ontmoet, als we naar school moesten. Ik pakte standaard de trein een uur vroeger om naar school te gaan zodat we samen konden zitten, hij pakte de trein altijd een uur later als de scholen weer afgelopen waren omdat we elkaar anders precies misliepen.. Ondertussen alweer 8 jaar samen en volgend jaar gaan we trouwen :D Ondertussen hebben we wel al 3 kinderen samen :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:07

Ik ben een ramp in online daten. Op WhatsApp etc hou ik nooit hele gesprekken. Terwijl ik in het echt veel praat. Ik ontmoet ze dus ook liever in 'real life'. :) Plus als je ze zo in het wild ontmoet weet je ook direct hoe iemand is. Meestal val ik mensen die iets speciaals uitstralen. En dat zie je niet snel op foto's.

Second to the right, and straight on till morning

prulletjeJarig

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 15:15

Nou inderdaad! Ik voel me ook onwijs ongemakkelijk als vanaf begin af aan duidelijk is wat het doel van zo'n ontmoeting is. Liever spontaan iemand tegen komen waarmee het blijkt te klikken. Uitstraling en maniertjes zijn voor mij ook heel belangrijk.

Leuk verhaal, Goudlokje!

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:20

Ik ben juist een ramp in het daten zelf. Op de een of andere manier durf ik op WhatsApp mijn mond veel meer open te doen dan tijdens de date zelf :') Ik klap echt dicht op de een of andere manier. Ik probeer dates dan ook maar zoveel mogelijk te vermijden en ik hoop dat mijn prins op het paard zomaar ineens naar binnen komt gewandeld, of iets dergelijks :))

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:27

MarJon schreef:
Ik ben juist een ramp in het daten zelf. Op de een of andere manier durf ik op WhatsApp mijn mond veel meer open te doen dan tijdens de date zelf :') Ik klap echt dicht op de een of andere manier. Ik probeer dates dan ook maar zoveel mogelijk te vermijden en ik hoop dat mijn prins op het paard zomaar ineens naar binnen komt gewandeld, of iets dergelijks :))


Oh dit ken ik! Dit heb ik ook. Maar toch date ik liever met iemand die ik in het echt ontmoet heb (en waarmee ik app), dan via Tinder of Happn. Leuke datingapps, maar ik kan toch niet zo veel met foto's en die gesprekken zijn nou ook niet echt diepgaand...
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

prulletjeJarig

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 15:35

StormMilagro schreef:
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+


O, heel handig niet altijd, maar zeker niet onmogelijk. Merk je ook iets van interesse van zijn kant uit? :)

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:41

prulletje schreef:
StormMilagro schreef:
Ik heb nu een beetje een oogje op een collega van me, ook niet heel handig :+


O, heel handig niet altijd, maar zeker niet onmogelijk. Merk je ook iets van interesse van zijn kant uit? :)


Heel moeilijk om te zeggen! Hij komt wel vaak even langs als ik moet sluiten of vraagt of ik langskom als hij een sluitdienst heeft en we praten echt veel. Maar het is wel zo iemand die gewoon heel lief is, dus tegen iedereen is hij aardig. Ik weet niet of hij me als een vriendin ziet of wellicht meer. Het is alleen zo lastig om erachter te komen haha :+ Mochten jullie tips hebben, graag haha!
Dus voorlopig nog geen date voor mij vrees ik, maar ik volg jullie avonturen heel graag!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:45

Samen op school gekomen twee jaar geleden, in dezelfde klas, samen afgestudeerd, samen dezelfde opleiding in alweer dezelfde klas, 1,5 jaar fwb geweest en sinds april een relatie maar we houden het er maar gewoon op dat we al 2 jaar samen zijn deze december! <3

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:17

Oh leuk topic, ik ben ook sinds kort aan het daten.....ook offline, Tinder, Badoo en dat soort dingen is niets voor mij!
Ik geloof nog wel in real life ontmoetingen!

Spannend hoor weer opnieuw daten...ik was 8 jaar van de datingmarkt :') dus snap de spanningen en dingetjes helemaal!
Voor mij weer even wennen...

Ik heb mijn date voor het eerst gezien half september in mijn dorp, hij moest daar optreden met zijn band tijdens het Tower Festival. (Afsluiter van de avond)
Hij speelt oa muziek van mijn favoriete muzikant (Prince), dus ik dacht leuk! Stoere kerel dacht ik die avond en goede moves hahaha.

2 weken later had ik een Prince feest in Rotterdam, daar moest hij weer optreden.
Na zijn optreden kwam hij naar mij toe en hebben we een praatje gemaakt... hij wist nog dat ik 2 weken eerder in het publiek stond.
Ik zag de twinkeling in zijn ogen en zag dat hij mij direct leuk vond en dat was wel wederzijds.
(achteraf tijdens onze 2e date zei hij tegen mij: Toen dacht ik; ooohwiee die neem ik mee naar huis!! Lol). Op die avond kwam ik erachter dat hij ook maar een kwartier van mij vandaan woont en dat hij 40 is en ik 43.

Dus hij voegt mij de dag erna toe op FB....maar hij dacht dat ik een vriend had (Mijn beste vriend is man ;) dus veel foto's samen en op vakantie)
Krijg ik 3 weken later een berichtje; Ik zag je weer voorbij komen op FB... Krijg je niet van mijn netvlies, jij bent echt een lekker ding zeg, zeg maar tegen die kerel van je dat hij een lucky motherfucker is!
Dus ik zeg: Nou de enige lucky motherfucker hier in huis is de kat :+ tja toen zag hij zijn kans schoon hahaha

Ik kreeg de uitnodiging om bij hem te komen eten (Hij is ook nog eens kok overdag, hij verkoopt Roti).
Dus ik heb zijn aanbod aangenomen en een week later bij hem gaan eten.
Sindsdien zijn we aan het daten, met alles erop en eraan :D het klikte direct op alle vlakken en we vinden dezelfde dingen leuk!

Enige lastige is dat hij een zoontje van 10 heeft, die verblijft daar op zondag, maandag, dinsdag en soms woensdag ipv zondag. Hij slaapt daar en weet dus nog niets van mij.
En hij is muzikant van een bekende band, dus altijd vrijdag, zaterdag, zondag optreden. (En hij zit met de band ook vaak in het buitenland)
Dus ik zie hem momenteel niet zo vaak als dat ik zou willen....

Nu de aankomende weken zit hij tot de kerst vol met iedere dag optredens door heel het land en Duitsland.
ik werk overdag, dus hebben we creatief de agenda's naast elkaar gelegd... als hij in de buurt optreed haal ik hem op en dan neem ik de ochtend vrij.
Na Nieuwjaar is het rustiger en moeten we de schade maar inhalen hebben we tegen elkaar gezegd :P

Dit is de tropische man in kwestie
Afbeelding

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

prulletjeJarig

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 16:23

Lastig, StormMilagro! Heb ook nog nooit in zo'n situatie gezeten, bij mij is het meestal wel snel duidelijk. Misschien eens voorzichtig wat flirterige opmerkingen maken en kijken hoe hij daarop reageert?

Dat is ook bijzonder Savannah, na zo lang FWB een relatie aangaan. Leuk!

Wat een verhaal Listiglistje, leuk dat het zo goed klikt! En en muzikale man is nooit verkeerd :)


xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:30

Ik weet niet zo goed of het bij mij onder daten valt :') Vorig jaar wel, toen ik via online daten in contact kwam met deze persoon. Toen dacht ik ook, volle 100% de klik, alle signalen wezen maar in één richting.

Tot ik uiteindelijk vroeg op welk punt we zaten en toen klapte degene dicht. Uiteindelijk de keus gemaakt om het contact te verbreken. Mijn gevoelens gingen niet weg dus tsja.
Uiteindelijk is het contact door hem weer helemaal terug ... maar nu ... :o? :o?

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

deksel

Berichten: 3758
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:36

Ah ik volg, altijd leuk dit soort topics.
Ik ken mijn vriend een soort van door Tinder. Als Tinder niet had bestond dan hadden we elkaar nooit leren kennen, maar op Tinder hebben we nauwelijks gepraat :+.
Twee vriendinnen en ik zouden naar het bevrijdingsfestival in Wageningen gaan. Alledrie hadden we Tinder voor de grap, en toevallig mijn vriend + 3 vrienden van hem ook. Mijn vriend en ik waren een match. De 2 vriendinnen van mij waren weer een match met zijn vrienden. Vriendin 1 en Vriend 1 van hem hadden het over het bevrijdingsfestival en dachten: 'hey laten we met zijn allen gaan.' Zo gezegd, zo gedaan. En daar zag ik hem, een dag later :'), voor het eerst :). Vanaf het begin werden er al grapjes gemaakt over elkaar claimen en nu hebben we zo'n 5 maanden een relatie.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:00

Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te groot :P ik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)

Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet :D

1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc. :+

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:13

listiglistje schreef:
Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te groot :P ik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)

Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet :D

1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc. :+



Haha toch niet. Hij woont bij zijn opa en oma en die zijn nogal gelovig dus mij menemen naar hun ging niet dus moest ik mee naar zijn moeder want daar mocht het wel. Lastig als je geen eigen woonruimte hebt :+ Labeltje is gekomen toen die zag dat ik niet van hem was en ik dus ook met andere jongens praatte of omging, vond ie niet zo leuk omdat ie mij toch wel heel leuk vond.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:17

listiglistje schreef:
Hiervoor had ik wel een crush op een collega, dat was wel wederzijds, ook flirten hahaha
alleen had hij een vriendin en was het leeftijdsverschil veels te groot :P ik 43 en hij 25 (al lig ik nog steeds goed in de markt bij die doelgroep hahaha)

Idd gewoon flirten als de mogelijkheid zich voordoet :D

1,5 jaar FWB....waar gaat het naartoe is altijd spannend en wanneer hang je er een labeltje aan?
Ik ga daar meestal vanuit als hij je aan familie en vrienden voorstelt, de FB status veranderd en je mee op vakanties neemt etc. :+


prulletje schreef:
Lastig, StormMilagro! Heb ook nog nooit in zo'n situatie gezeten, bij mij is het meestal wel snel duidelijk. Misschien eens voorzichtig wat flirterige opmerkingen maken en kijken hoe hij daarop reageert?

Dat is ook bijzonder Savannah, na zo lang FWB een relatie aangaan. Leuk!

Wat een verhaal Listiglistje, leuk dat het zo goed klikt! En en muzikale man is nooit verkeerd :)


Ja daar ben ik lichtelijk mee begonnen nu, ik kan goed flirten, tot ik iemand echt zie zitten, dan wordt ik onzeker hahah. Voel ik me ineens weer een puber... En ik ben wel ouder (hij 20, ik 23), nou weet ik dat dit niet uitmaakt en niet veel scheelt, maar toch. Ik zie beren op de weg :Y)

Listiglistje, ik vind jouw verhaal wel leuk! Ik ben benieuwd waar dat op uitloopt en hoe het straks met zijn zoontje gaat

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 17:26

Oh nee, ik ben ook echt een drama in flirten. Ik heb zaterdagavond een date gehad, maar pas na een aantal wijntjes kwam ik er echt goed in geloof ik. Daarvoor kon ik het alleen hebben over de sneeuw :Y)

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:18

Flirten kan ik wel goed :D
Ik ben sowieso voor veel mannen een leuke verschijning...dus hoef er niet veel moeite voor te doen!

Ik was zaterdag op stap met wat jonge mensen...nou ik liep de kroeg binnen en als vliegen op een hoop stront hahaha.
Zijn twintigers en ze hebben niet in de gaten dat ik hun moeder had kunnen zijn :+

Krijg ik om 3 uur een berichtje van mijn date via messenger; ga es slapen jij!
Stuur hem terug dat ik aan het dansen en sjansen was met de jonkies... inclusief enthousiaste foto van een jongen voor mijn neus.
Kreeg ik een reactie van hem; pfff is in 3 stoten klaar. Dont rape the guy ok...
Dat prikkelde zijn jaloersheid wel wat...volgende ochtend melde hij zich al en krijg deze week heel veel aandacht :P
Dus ja SavannahNx wat concurrentie gevoel geven helpt idd :D

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 21:22

StormMilagro gewoon doen! Niet geschoten is altijd mis!

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 22:55

Hahaha heb je meer verhalen Listiglistje? Ik vind ze nu al leuk allemaal _O-
Ik kan gelukkig ook niet zeggen dat ik aandacht te kort kom, maar meestal zijn dat de mannen die ik juist niet wil :') .

Nouja, ik moet in ieder geval kerstavond met hem werken (alleen wij 2) en we gaan sowieso daarna nog borrelen, dus wie weer dat ik dan mijn moves uit de kast haal!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

listiglistje

Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:14

StormMilagro schreef:
Hahaha heb je meer verhalen Listiglistje? Ik vind ze nu al leuk allemaal _O-
Ik kan gelukkig ook niet zeggen dat ik aandacht te kort kom, maar meestal zijn dat de mannen die ik juist niet wil :') .

Nouja, ik moet in ieder geval kerstavond met hem werken (alleen wij 2) en we gaan sowieso daarna nog borrelen, dus wie weer dat ik dan mijn moves uit de kast haal!

Ohhhh dat is een ideale gelegenheid om toe te slaan!!!! Stoute schoenen aan and go for it girl!!!

Genoeg verhaaltjes :D

Dingetje waar ik wel ff aan moest wennen in modern dating land is sexting :7
Vroeger stuurde ik wel eens een stout sms'je ...maar ik heb gemerkt en ondervonden dat dit fenomeen tegenwoordig wel wat verder gaat :oo :=
Wist de eerste x niet wat me overkwam hahaha..
Nou ja wel handig als je elkaar niet irl kan zien, maar toch aan diegene denkt en verlangens hebt <<)

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:22

Wat een leuke topic. Ik zit wel op tinder, maar kom daar nooit iemand binnen 'het wensenlijstje' tegen. Wel heb ik een knappe collega, drie ongeveer even veel praat als ik. Toch praat ik nog niet veel met m, en vooral over werk. Nu werken we binnenkort veel samen, dus wie weet :p

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Janinevv

Berichten: 13225
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:31

Wiskey1 schreef:
Wat een leuke topic. Ik zit wel op tinder, maar kom daar nooit iemand binnen 'het wensenlijstje' tegen. Wel heb ik een knappe collega, drie ongeveer even veel praat als ik. Toch praat ik nog niet veel met m, en vooral over werk. Nu werken we binnenkort veel samen, dus wie weet :p


Haha herkenbaar dat van tinder, heb nu wel erg leuke jongen ontmoet maarja of die ook zo in het echt is.

Wel leuk van je collega, ben benieuwd :D
Ik heb keer gedroomd over een collega genant en die was ook stuk ouder!

Oh en keer een drama date gehad vorige jaar.. :')

[o]

StormMilagro

Berichten: 1757
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 23:56

Janinevv schreef:
Haha herkenbaar dat van tinder, heb nu wel erg leuke jongen ontmoet maarja of die ook zo in het echt is.

Wel leuk van je collega, ben benieuwd :D
Ik heb keer gedroomd over een collega genant en die was ook stuk ouder!

Oh en keer een drama date gehad vorige jaar.. :')


Drama date, dat vraagt om een verhaal :D!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 00:00

Ik ga hier in de meeleesmodus, dit zijn te mooie verhalen allemaal :D
Ik kan over die van mij nog even niet teveel uitwijden hahah.

Via tinder enzo kan ik niet, dat is toch een soort awkward. Mn relaties tot nu toe zijn allemaal vanuit real live contact gekomen :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Lizzy__87, Manieki, Relserk, Sjokki en 47 bezoekers