tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:13

Mijn ex gedraagt zich momenteel als een aap. Hij is manipulatief en dat werkt nu dus niet meer. Tot grote frustratie geloof ik. Iedere zondag is het raak. Vorige week een vaag telefoontje en nu weer sms'jes die nergens over gaan. Lekker bezig :')

Ik date niet. Word al moe als ik er aan denk.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:20

SophievdV schreef:
Ik date niet. Word al moe als ik er aan denk.


Dat gevoel ken ik ook. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan en eigenlijk zie ik er ook niet echt ruimte voor.

Echter, vorig jaar rond deze tijd, heb ik intensief contact gehad met iemand wat uiteindelijk in maart uitliep op niets. Beide kanten veel gevoelens maar vanuit zijn kant geen behoefte aan een relatie. Prima. Ik heb uiteindelijk meerdere keren het contact verbroken omdat ik anders niet van het gevoel af kom en wel verder wil met mijn leven. Of in ieder geval .. dat probeer ik.
Nu werd er uiteindelijk toentertijd sporadisch heen en weer geappet. Maar als het stil was, dan was het ook gewoon stil. Nu ongeveer een maand geleden is het appen weer fulltime begonnen. En ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ook wordt er weer gevraagd om af te spreken, 'Just for fun'.
Ik merk alleen dat mijn gevoelens gewoon niet weg zijn. -O-


Is het niet ontzettend lastig om nog zoveel contact met een daadwerkelijke ex te hebben? Ik probeer het altijd te verbreken. Op werk kan dat natuurlijk niet, dat snap ik.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 18:33

CL, dan weet je in ieder geval hoe het ervoor staat en of je er alweer aan toe bent :) Lekker vriendschappelijk verder gaan. Dan komt het vanzelf allemaal wel

Sophie, dat is mooi balen voor hem _O-

Denies, is het niet beter om het gewoon niet te doen? Als het voor hem alleen maar voor de fun is en jij nog gevoel hebt, dan gaat dat waarschijnlijk weer niet werken, denk ik.

Daten doe ik ook niet, dat is voor mij veel te geforceerd, ik word daar altijd gewoon oncomfortabel van _O- Liever dat het vanuit vriendschap verder groeit dan dat ik moet gaan daten, dat loopt toch altijd fout bij mij _O-

Lijkt mij ook heel lastig om nog veel contact te hebben met een ex. Ik heb nu met beide exen geen contact/haast geen contact en ik vind het wel ff prima zo.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 19:22

Om het echt te kunnen vergeten lijkt geen contact mij ook veel beter.

Dat lijkt mij op zich ook. Ergens zie ik het ook niet gebeuren. Aan de andere kant zet ik wel mijn vraagtekens bij het steeds weer contact zoeken. En ik ben wellicht ook wel benieuwd wat er gebeurd als we elkaar weer zien ..

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:58

Diertjec: Ja denk wel dat we nog eens gaan afspreken, voor de rest was het gewoon hartstikke gezellig maar niet echt een klik op dat vlak.

xDenies: Heb nu ook terug intensief contact met mijn ex, is op sommige momenten wel moeilijk maar op andere momenten heb ik ook zo iets van dat de klik er nog altijd is maar het voor mij wel klaar is. Heb geen behoefte aan een relatie en ook niet met hem. Besef dan ook wel dat ik er overheen ben, maar als je dat niet bent is het geen slim idee om contact te houden met je ex, eigenlijk het slechtste wat je kunt doen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:05

Denies, dan kan je het doen. Zolang jij je er goed bij voelt en niet jezelf (weer) laat kwetsen dan moet je het doen natuurlijk :)

CL, voor de gezelligheid kan het altijd nog natuurlijk. Wie weet wordt het wel gewoon een hele leuke gewone vriend :)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:17

CalipsoLover schreef:
xDenies: Heb nu ook terug intensief contact met mijn ex, is op sommige momenten wel moeilijk maar op andere momenten heb ik ook zo iets van dat de klik er nog altijd is maar het voor mij wel klaar is. Heb geen behoefte aan een relatie en ook niet met hem. Besef dan ook wel dat ik er overheen ben, maar als je dat niet bent is het geen slim idee om contact te houden met je ex, eigenlijk het slechtste wat je kunt doen.


Ja, die mening deel ik ook wel. Gelukkig met beide exen geen contact meer en vooral met de eerste is dat ook maar beter ook.
Denk dat, hoe moeilijk het ook is, je gewoon het gehele contact moet verbreken. Door continu ergens aan herinnert te worden zullen de 'wonden' ook niet helen.


Diertjec schreef:
Denies, dan kan je het doen. Zolang jij je er goed bij voelt en niet jezelf (weer) laat kwetsen dan moet je het doen natuurlijk :)


Daar ben ik zelf nog niet over uit of het goed is om überhaupt weer heen en weer te appen ... Maar het is gezellig en uit een hoop reacties is wel te merken dat ie om mij geeft (gewoon op een normale manier). Het feit dat hij continu uit het niets gesprekken is begonnen over de meest niet-belangrijke dingen is ook wel een teken dat hij het contact leuk vind?
Maarja .... :') Leuk, gezellig .. of deze keer toch verder ...

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:36

Moeilijk moeilijk. Het wijst idd toch ergens op als ie steeds het gesprek weer begint.
Het leven is af en toe ook gewoon veel te moeilijk :')

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:46

Jaaa het leven is poedersuiker!
Maar toch ben ik wel heel geluk :)

ONDERSCHRIFTLOOS

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:36

Diertjec schreef:
Moeilijk moeilijk. Het wijst idd toch ergens op als ie steeds het gesprek weer begint.
Het leven is af en toe ook gewoon veel te moeilijk :')


Dat idee had ik eigenlijk ook. Zeker omdat ik een aantal keer heel bewust het contact echt in woorden heb verbroken. Dat vond hij toen echt super jammer, maar begreep mijn keus ..
En mijn privacy instellingen op whatsapp zeggen dat iemand die niet in mijn contactenlijst geen foto's kan zien. Dus toen ik zijn nummer had verwijdert kreeg ik ook echt vrij vlot een app of ik hem nu geblokkeerd had. Nee ... ik had alleen geen zin om steeds herinnert te worden aan je hoofd :') Uiteindelijk weer toegevoegd omdat het appen toch wel door ging.

Ik weet niet hoe mannen denken, dat is duidelijk. Maar volgens een aantal mannelijke collega's zouden zij niet verder blijven appen met iemand waar ze '' niets van willen ''. Weet even het goede woord niet.


Och, hou maar op! Maar aan de andere kant geniet ik wel van lekker mijn eigen ding doen :D

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:36

Ik zie net iets op fb waar ik uit kan opmaken dat mijn ex inderdaad samen is met degene waar hij na een week oid al een date mee had toen wij uit elkaar gingen.
Bah dat maakt me zo boos! Vond het sowieso al een slappe zak die geen doorzettingsvermogen heeft en voor de makkelijkste weg kiest en dat bevestigd dit weer.
Heb m maar ontvolgd op fb want dit kost mij weer energie en dat is ie echt niet waard :=

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 16:53

Daar moet je inderdaad geen tijd insteken! Dat is hij niet waard, maar jouw energie is dat ook niet waard.

Deze ken je toch wel?
Afbeelding
Niet te veel op vast pinnen wat hij direct doet na de break up ;)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 18:50

Denies, ik snap ze ook niet hoor _O- de ene keer doen ze het een en de volgende dag doen ze precies het tegenovergestelde. En dan noemen ze ons vrouwen moeilijk :')

Tammy, dat is naar. Sterkte :(:) Beste is idd om te ontvolgen, heb ik met m'n ex ook gedaan. Vond het niet fijn dat ik elke keer de berichten kreeg dat hij naar een of ander feest ging en blabla. Dat interesseert me geen hol, hij moet lekker zelf weten of ie weer elke week dronken wilt zijn _O-

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 20:51

Zojuist werd Ed Sheeran - Perfect voor me gezongen via de app :') Handig.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:14

Hier is het ook weer helemaal een boeltje, gisteren heb ik wel 3 uur met mijn ex zitten bellen... Weet echt nog altijd niet goed welke gevoelens ik hierover heb en wat ik ervan moet denken.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 23:29

lastig is dat he... je ex loslaten...
Ik ga vrijdag waarschijnlijk op de koffie bij mijn ex. :x
Ik hoop dat ik dan het gevoel krijg dat het inderdaad goed zo is en ik hem los kan laten.
Maar ik vrees er ook een beetje voor dat ik een emotioneel wrak ga worden. :=
Laten we maar hopen op het eerste.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:27

Haha, ligt het aan mij of hebben we alle terug contact met onze ex? :Y)

@Renske: Ga ook nog eens afspreken om dat voor mezelf uit te maken, heel veel succes en laat het ons weten! Hoe lang zijn jullie inmiddels uit elkaar?

Vind het ook heel moeilijk uit te maken of ik nog steeds mezelf ben bij hem, de klik is er maar het voelt wel echt anders. Hij zegt dat ik nog steeds dezelfde ben maar het voelt alsof ik zelf wel veel veranderd ben. Hij dramt er ook wel echt op door om terug af te spreken.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:39

Wij zijn nu 2,5 maand uit elkaar.
Ik moet 's ochtends daar in de buurt zijn en heb begin van de middag nog een 2e sollicitatie gesprek, en dat is van die kant af minder ver rijden dan van deze kant af. Dus tussendoor maar op de koffie. :+

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:41

Ik heb inmiddels alleen noodzakelijk contact en dat voelt voor mij goed. Noodzakelijk = dat zijn beste vriendin ernstig ziek is en omdat ik haar ook ken, hebben we soms contact over hoe het gaat. Meer ook niet. Hij wil graag meer contact, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Of een vriendschappelijke relatie mogelijk is? Ik weet het niet, nu niet in ieder geval.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 11:53

CalipsoLover schreef:
Haha, ligt het aan mij of hebben we alle terug contact met onze ex? :Y)

@Renske: Ga ook nog eens afspreken om dat voor mezelf uit te maken, heel veel succes en laat het ons weten! Hoe lang zijn jullie inmiddels uit elkaar?

Vind het ook heel moeilijk uit te maken of ik nog steeds mezelf ben bij hem, de klik is er maar het voelt wel echt anders. Hij zegt dat ik nog steeds dezelfde ben maar het voelt alsof ik zelf wel veel veranderd ben. Hij dramt er ook wel echt op door om terug af te spreken.

Ik niet! Ik heb geen contact meer met m'n ex en dat vind ik ook niet zo heel erg eigenlijk :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 12:28

Ik heb wel contact met mijn ex. Wij hebben besloten om als vrienden door het leven te gaan en het gaat stukken beter als daarvoor. Hij komt zelfs nog met kerst langs omdat dat al de afspraak was en anders zat hij alleen met kerst. Dus mijn familie vond dat hij nog gewoon welkom was met kerst :D Niemand hoeft met kerst alleen te zitten geldt in onze familie. :)

En verder gaat het eigenlijk heel goed!

Voor mij was mijn break up echt een opluchting. Heb weer het gevoel alsof ik kan ademen. :D

Second to the right, and straight on till morning

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:17

Ik moet wel ivm honden, allimentatie, huis, spullen en post die na twee jaar nog hier binnenkomen. Kan er wel mee leven. Ben geen haatdragend persoon gelukkig.

Renske sterkte lang gesprek zo te lezen.

Sting jij ook al alleen. Ernstig ziek persoon nooit leuk. Kan me voorstellen dat dat extra pijnlijk is.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 14:07

Lastige is dat hij mn ex niet is. Er is nooit een echte relatie met dat woord geweest. Al waren alle signalen wel zodanig.

Maar we gaan het wel zien :')

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 20:23

Hier is het eigenlijk best prima gegaan.
We hebben samen flink kunnen lachen.
Maar ik merk ook wel dat ik hem zeker nog wel mis.
En het idee dat hij straks iemand anders zou ontmoeten zou ik helemaal verschrikkelijk vinden.
Maar goed, daar moeten we maar mee leren omgaan. :+

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 13:18

Renske_W schreef:
Hier is het eigenlijk best prima gegaan.
We hebben samen flink kunnen lachen.
Maar ik merk ook wel dat ik hem zeker nog wel mis.
En het idee dat hij straks iemand anders zou ontmoeten zou ik helemaal verschrikkelijk vinden.
Maar goed, daar moeten we maar mee leren omgaan. :+

Ooit nog samen zijn zit er niet in?

Ik heb intussen het gesprek 'relatie' met mijn ex ook aangekaart. Heb gezegd dat ik nu geen relatie wil en dat geld ook voor hem aangezien we beide juist uit een andere relatie komen. We gaan wel nog altijd eens afspreken. Wie weet komt het ooit nog wel, maar voor mij is het momenteel goed zo.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Fayyah19, Jacquelinee_, Jaydee_WP, JudithGigi, LiannePuthzy en 171 bezoekers