Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 12:17

Goedemorgen,

Wat vinden jullie een passend salaris voor een Office Manager zonder leidinggevende taken (32 uur per week)?

41 jaar, 20 jaar werkervaring op administratief en secretarieel gebied, commercieel gebied.

Zal een omschrijving van een voorbeeldfunctie plaatsen hieronder.
Laatst bijgewerkt door Qizz op 10-12-17 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt



Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 12:18

Zie taken;
Afbeelding

BigOne
Berichten: 38188
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:30

Office manager ?? Dit is gewoon receptioniste volgens mij. Maar je word tegenwoordig met allerlei Engelse termen om de oren geslagen, elke monteur is ook engineer :D Maar wat betreft salaris met 20 jaar ervaring denk ik tussen de 2300/2800 per maand bruto. Ook afhankelijk van je vooropleiding. Dit is op fulltime basis.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:41

Poeh dat is moeilijk. Omdat de ene Office Managers functie de andere niet is. Ze verschillen in salaris van 1500 euro tot 3500 euro op basis van fulltime ongeveer. Deze ziet er niet al te zwaar uit. Geven ze geen salaris indicatie? Het loopt heel erg uiteen heb ik gezien.
Je hebt al wel veel ervaring maar dat kan ook tegen je werken omdat je dan te duur bent in verhouding.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 12:47

Het is idd niet een megazware functie.. nee ze vragen mij morgen een passend salaris te noemen.. zo lastig he.Loonwijzer zit vrij hoog vind ik.. dat durf ik niet te vragen.. tussen 2700 en 4400

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15905
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:50

Als loonwijzer dat zegt dan moet je gewoon zeggen “loonwijzer geeft dit salaris aan”. Dat zij dat niet willen betalen is jouw aanname. Een belemmerende overtuiging.

Ze kunnen altijd een tegenbod doen maar loonwijzer is wel eerlijk, het geeft aan dat je niet zomaar iets uit je duim gezogen hebt.

Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 12:50

Oh dat is lastig als je zelf een bedrag moet noemen. Wat verdien je nu? Dan doe je daar iets bovenop en dan noem je dat. Ik zou rond de 3000 gaan zitten bruto op basis van 40 uur.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Brainless

Berichten: 29717
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:03

janderegelaa schreef:
Als loonwijzer dat zegt dan moet je gewoon zeggen “loonwijzer geeft dit salaris aan”. Dat zij dat niet willen betalen is jouw aanname. Een belemmerende overtuiging.

Ze kunnen altijd een tegenbod doen maar loonwijzer is wel eerlijk, het geeft aan dat je niet zomaar iets uit je duim gezogen hebt.

Loonwijzer klopt helaas geen hout van...
Die geeft (in 95% van de gevallen) te veel aan.
Een medewerker in de horeca zou volgens de wijzer 2150-2650 verdienen.
Mijn salaris zou (met 20 jaar ervaring) 2300 moeten zijn.
Helaas heb ik dat nog nergens aangeboden gekregen (en als je meer dan 12/13 E per uur vraagt hoef je al niet meer te komen).
Ik kan je vertellen dat je blij moet zijn als je meer dan het minimum krijgt.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 14:21

Klopt Loonwijzer zit vaak erg hoog. Ik was laatst op Indeed aan het kijken voor Office Manager vacatures en de salarisindicaties vielen mij erg tegen. MBO zat tussen 1600-2000 euro en HBO ging tot 2800 euro ongeveer. Een hele enkele ging maar boven de 3000.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 23:14

Suzanne F. schreef:
Oh dat is lastig als je zelf een bedrag moet noemen. Wat verdien je nu? Dan doe je daar iets bovenop en dan noem je dat. Ik zou rond de 3000 gaan zitten bruto op basis van 40 uur.


Idd.. ik denk dat ik aangeef dat Loonwijzer dat en dat aangeeft.. dan wacht ik even zijn reactie af... en dan vraag ik wat zij in gedachten hadden.. dan laat hij maar met iets komen.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 23:16

janderegelaa schreef:
Als loonwijzer dat zegt dan moet je gewoon zeggen “loonwijzer geeft dit salaris aan”. Dat zij dat niet willen betalen is jouw aanname. Een belemmerende overtuiging.

Ze kunnen altijd een tegenbod doen maar loonwijzer is wel eerlijk, het geeft aan dat je niet zomaar iets uit je duim gezogen hebt.


Klopt dat is het ook.. daarom voorgenomen om aan te geven dat Loonwijzer tussen .. en ... zit. En dan wacht ik zijn reactie af en vraag dan wel wat zij in gedachten hadden. Ik zou wel graag wat hoger willen dan ik nu heb omdat er wel meer verantwoordelijkheden bij komen kijken dan in mijn huidige baan. Maar even kijken waar zij mee komen.

_enna_

Berichten: 587
Geregistreerd: 20-11-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:32

Ik zou zeggen zo ergens tussen de 2700 en 3000 euro,
Beetje afhankelijk van de branche waarin je werkt, de organisatiegrootte en de eisen die gesteld worden. Het lastige is dat termen overal anders gebruikt worden en je dus niet zo makkelijk iets kunt roepen over salarissen. Taken en verantwoordelijkheden binnen functies kunnen erg verschillen. Succes!

Don Johnson - Johnson x Fruhling *Reservekampioen LK M2 & Z1 * ZZZ
Jarona - Ferdinand x Negro Elite * DOC * Z1


Insta @anne.equestrian_

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 23:41

Klopt, dat maakt het erg lastig.. ze hebben daarnaast ook geen CAO.. ben benieuwd hoe het met de overige arbeidsvoorwaarden staat. Er werken maar 4 mensen, 3 mannen en 1 vrouw.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-17 23:41

Ik zeg ook gewoon dat ik het erg lastig te bepalen vind.. misschien komen zij dan wel met een voorstel.

marije1109

Berichten: 1134
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 23:58

Denk dat je voor full time rond de 2250-2400 zit.
Zou uitgaan van ca 12.50 bruto per uur.

Life is good, Marie mijn topper!

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 00:28

Ben je al ver in de procedure of moet je nog op een eerste gesprek komen?
In het laatste geval zou ik iets voorzichtiger zijn met te hoog inzetten, maar als ze al duidelijke interesse hebben laten blijken kun je beter te hoog dan te laag gaan zitten en zou ik toch wel tussen de 2700 en 3000 inzetten.
Je hebt twintig jaar ervaring, 12,50 per uur vind ik daar tegenover flink karig.

Qizz
Berichten: 3550
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-17 07:48

Qerty schreef:
Ben je al ver in de procedure of moet je nog op een eerste gesprek komen?
In het laatste geval zou ik iets voorzichtiger zijn met te hoog inzetten, maar als ze al duidelijke interesse hebben laten blijken kun je beter te hoog dan te laag gaan zitten en zou ik toch wel tussen de 2700 en 3000 inzetten.
Je hebt twintig jaar ervaring, 12,50 per uur vind ik daar tegenover flink karig.


Dit is het 2e gesprek.Heb het idee dat ze deze week alles af willen ronden met de kandidaten die ze hebben. Ze vroegen of ik alvast na wilde denken over een passend salaris.
Ik vind 12,50 ook echt te weinig. Zit nu een stuk hoger. Als ze dat bieden blijf ik zeker zitten waar ik zit . Dan komt er wel een keer wat anders.

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 08:02

Uitgaan van wat je nu verdien en dan iets er boven gaan zitten. Je weet van jezelf wel wat je waard bent.

Wat jij van mij vindt mag je houden, het is niet van mij.

orkaan
Berichten: 3038
Geregistreerd: 27-09-06
Woonplaats: Everywhere

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 11:52

Deze ene office manager is de andere niet.

Ik ken ook dames met een gedegen WO opleiding die een zeer uitgebreid taken pakket hebben. Maar ook dames waarbij het gewoon een administratieve functie op MBO niveau is.

Schrijven ze nog iets over het opleidingsniveau? daaruit kun je ook al vaak iets opmaken.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:06

Mando schreef:
Uitgaan van wat je nu verdien en dan iets er boven gaan zitten. Je weet van jezelf wel wat je waard bent.


Dit inderdaad :j

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:10

Qizz schreef:
Qerty schreef:
Ben je al ver in de procedure of moet je nog op een eerste gesprek komen?
In het laatste geval zou ik iets voorzichtiger zijn met te hoog inzetten, maar als ze al duidelijke interesse hebben laten blijken kun je beter te hoog dan te laag gaan zitten en zou ik toch wel tussen de 2700 en 3000 inzetten.
Je hebt twintig jaar ervaring, 12,50 per uur vind ik daar tegenover flink karig.


Dit is het 2e gesprek.Heb het idee dat ze deze week alles af willen ronden met de kandidaten die ze hebben. Ze vroegen of ik alvast na wilde denken over een passend salaris.
Ik vind 12,50 ook echt te weinig. Zit nu een stuk hoger. Als ze dat bieden blijf ik zeker zitten waar ik zit . Dan komt er wel een keer wat anders.


Zou inderdaad niet komen met: komen jullie met een voorstel
Of: loonwijzer zegt dit en dit.

Want als je dan aan de onderkant zit dan heb je nog niet wat je hebben wilt.

Huidige loon pakken en doorgeven als je daar tevreden mee bent.
Als je volgens jou meer verantwoordelijkheid krijgt dan huidige loon+ 5 of 10% doen en dat doorgeven.

PS, office manager? Mooi ingepakte administratieve functie.
In ons CAO wordt daar tussen de 12.50 en 13.50 per uur voor neerlegt,
daarboven is de functie niet zwaar genoeg voor.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

PaysBas

Berichten: 4997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 12:13

Frummels schreef:
Mando schreef:
Uitgaan van wat je nu verdien en dan iets er boven gaan zitten. Je weet van jezelf wel wat je waard bent.


Dit inderdaad :j


Onderhandelen voor dat wat je waard bent. Weten ze direct dat ze geen deurmatje aannemen.

KNHS ZAL DE KOSTEN OP DE LEDEN VERHALEN wij zwijgt stemt toe dus WEES SLIM—> https://petities.nl/petitions/wij-wille ... ?locale=nl

Sinterklaas & Zwarte Piet zijn onderdeel van de Nederlandse cultuur. En nee ik ben geen racist. Racisme staat compleet los van dit oer-Hollandse feest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:45

MarliesV schreef:
PS, office manager? Mooi ingepakte administratieve functie.
In ons CAO wordt daar tussen de 12.50 en 13.50 per uur voor neerlegt,
daarboven is de functie niet zwaar genoeg voor.


Bij ons is de Office Manager echt geen administratieve functie. Hier valt facilitair management eronder en veel zelfstandige en verantwoordelijke taken. Ondersteunen met management rapportages en echt meer als adviseur en sparring partner optreden voor directie en management team.
Er zit ook 2 schalen tussen een administratieve functie en deze in onze cao.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Danjel

Berichten: 165
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 19:58

Het is maar net wat voor functienaam een bedrijf het geeft. In mijn vorige baan was dat ook mijn functie, fulltime (36 uur) en ik verdiende toen zo'n €1400/1500 netto per maand, maar dat is 9 jaar geleden. Ik ben nu managementassistente, ook fulltime, met veel taken en verantwoordelijkheden op allerlei gebied binnen het bedrijf. Ik verdien nu €2800 bruto per maand.

Ik zou goed gaan onderhandelen als ik je was, zijn er doorgroeimogelijkheden enzovoort. Vergelijken met het salaris wat je nu verdiend.

Veronica2
Berichten: 2660
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Salaris Office Manager met volgende werkzaamheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 20:03

In welke regio is dit en in welke branche?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Lalidan, lisawouda93, SentiBot en 41 bezoekers