Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:03

Verwachten jullie dan ook pakketten van ups?
En raar want je moet juist vooraf betalen.

ONDERSCHRIFTLOOS


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 10:06

Nee, ik heb een tijd terug iets verzonden, waar ook al niks van klopte. Heb die dag nog iets verzonden, maar heb maar van een een factuur.

youaremystar

Berichten: 489
Geregistreerd: 21-06-14
Woonplaats: Potjewold

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 11:10

Het is dat ik op bokt de smiley’s er niet bij kan zetten die in het berichtje stonden.
Dan leek de reactie meteen een stuk minder vriendelijk.


Hebben jullie ook rond de kerst veeeel meer onzin biedingen dan bijv. in de zomer? Ik heb echt mensen die net niet vragen of ik het gratis weg geef.

An eye for an eye only ends up making the whole world blind.
~ Mahatma Gandhi

x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 12:59

bigone schreef:
Wel grappig om te zien trouwens hoe bang grote kerels worden wanneer onze hond zijn tanden laat zien. Is een goedzak maar dat kan hij op commando, haha. Beetje bluf erbij en weg was meneer.

Ik snap voor jou wel dat het grappig aanvoelt. Maar ik heb het zelf ook niet op blaffende, grommende en bijtende honden. Een hondenbeet is zo gezet (als je mazzel hebt en je niet helemaal open ligt) en dit zijn zeer smerige wonden (zowel van vorm als van bacteriën) en erg pijnlijk. Ik kom zelf dan ook niet ongevraagd op een erf met honden. Hoe groot of klein je ook bent, een hond is altijd sneller. Dus ik snap wel dat (sommige) mensen het niet op honden hebben. (Helaas spreek ik uit ervaring)


Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:02

Ik heb nu een fiets te koop, heb al een aantal reacties maar meestal zijn het mensen die 's morgens sturen: kan ik hem straks/vanmiddag ophalen? Maar ja, ik heb ook school en zo dus kan niet 24/7 mijn berichten lezen, dus dan is het meestal inmiddels alweer te laat.. dus dan stuur ik daarna een aantal voorstellen bijv. kunt u dinsdag 16:00, donderdag 19:00 of zaterdag 20:00? En dan antwoorden ze niet meer.. >;)

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:08

.
Laatst bijgewerkt door _AB_ op 08-12-17 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

<3

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 13:08

Ik stuur je even pb, Isacalixa

<3

Saul

Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 14:33

Nies.
Ups gaf bij mij aan dat het een foutje was.
Even bellen dus.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-17 16:12

x_spekkie_x schreef:
bigone schreef:
Wel grappig om te zien trouwens hoe bang grote kerels worden wanneer onze hond zijn tanden laat zien. Is een goedzak maar dat kan hij op commando, haha. Beetje bluf erbij en weg was meneer.

Ik snap voor jou wel dat het grappig aanvoelt. Maar ik heb het zelf ook niet op blaffende, grommende en bijtende honden. Een hondenbeet is zo gezet (als je mazzel hebt en je niet helemaal open ligt) en dit zijn zeer smerige wonden (zowel van vorm als van bacteriën) en erg pijnlijk. Ik kom zelf dan ook niet ongevraagd op een erf met honden. Hoe groot of klein je ook bent, een hond is altijd sneller. Dus ik snap wel dat (sommige) mensen het niet op honden hebben. (Helaas spreek ik uit ervaring)


Ik snap je reactie helemaal hoor. Echter, wanneer iemand bij me komt om iets te kopen voor een afgesproken prijs en dan verschrikkelijk begint te klagen en zelfs dreigen( ging om een onderdeel voor tractor, gloednieuw in de verpakking) dat ik de boel besodemieter en hij de helft bied , probeert mij geld in de hand te drukken en het gekochte was al door zijn metgezel vast gepakt, dan voel ik me niet prettig en maak ik graag gebruik van de truck die ik mijn goedzak heb geleerd. Wanneer ik een bepaald woord zeg zit hij direct naast me en begint te grommen en ontbloot zijn tanden. Nooit zal hij bijten maar gelukkig wisten die figuren het niet. Heb gezegd dat ze de spullen terug moesten leggen, in de auto gaan zitten en wegwezen anders zou ik de hond op ze afsturen. het werkte gelukkig. En daarom laat ik vanaf nu alleen maar de boel versturen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

x_spekkie_x

Berichten: 4354
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 11:28

bigone schreef:
Ik snap je reactie helemaal hoor. Echter, wanneer iemand bij me komt om iets te kopen voor een afgesproken prijs en dan verschrikkelijk begint te klagen en zelfs dreigen( ging om een onderdeel voor tractor, gloednieuw in de verpakking) dat ik de boel besodemieter en hij de helft bied , probeert mij geld in de hand te drukken en het gekochte was al door zijn metgezel vast gepakt, dan voel ik me niet prettig en maak ik graag gebruik van de truck die ik mijn goedzak heb geleerd. Wanneer ik een bepaald woord zeg zit hij direct naast me en begint te grommen en ontbloot zijn tanden. Nooit zal hij bijten maar gelukkig wisten die figuren het niet. Heb gezegd dat ze de spullen terug moesten leggen, in de auto gaan zitten en wegwezen anders zou ik de hond op ze afsturen. het werkte gelukkig. En daarom laat ik vanaf nu alleen maar de boel versturen.

Wat een brutaliteit! Dan ben je inderdaad blij als je een hond hebt om vervelende mensen van je erf te houden.


Kinke

Berichten: 20513
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 12:20

oh, dat vind ik een goeie Bigone. Lijkt me ook wel wat voor onze Mastin :D Hoe leer je zoiets aan eigenlijk?

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:25

Ik zeg je heel eerlijk! Vind dat met grommen ook wel ver gaan, maar had laatst een telefoon te koop staan en kwamen er 3 turkse jongens uit de auto toen dacht ik oops. Je schrikt toch van de media dat ze meisjes of jongens neer steken en er met de buit vandoor gaan. Normaal laat ik mijn honden (stafford & pitbull) binnen. Maar nu nam ik ze toch mee naar de deur puur uit bescherming. Niet dat ze iets doen maaaaar toch een afschrikking en bescherming van mezelf.


BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 13:57

Kinke schreef:
oh, dat vind ik een goeie Bigone. Lijkt me ook wel wat voor onze Mastin :D Hoe leer je zoiets aan eigenlijk?

Door toeval, hij deed het ooit bij de training terwijl ik dat woord zei, meteen beloond en blijven herhalen. Is het favoriete truckje van hem, weinig inspanning veel koekies :D :D Hij is ook totaal niet agressief, laat zich door de katten op zijn kop zitten en heeft nog nooit gegromd zonder reden. Ik ben alleen al heel blij dat hij het kan, andere hond heeft het niet geleerd. Zo goed ben ik nu ook weer niet met hondentrainingen. Basis zit er in, ze luisteren en blijven op het erf, dat is het belangrijkste. Mensen die ze niet kennen slaan ze even aan zodat ik kan kijken en hebben ze je eenmaal geroken dan ben je vriendjes. Onze postbezorger is groot fan , krijgen ze altijd koekje van.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:03

Wij hebben een boxer die ook altijd heel boos voor de ramen staat te blaffen maar is zo bang als een wezel. :') Maar vind het altijd wel een prettig idee. Was straks alleen thuis en een buitenlandse meneer kwam mijn pijl en boog halen, was wel even blij dat de hond er was. Ondanks dat ik niet bang ben, je krijgt inderdaad toch wat mee van de media onbewust.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 17:06

Ik handel alles buiten af of in de schuur, laat nooit mensen binnen en er is altijd iemand anders thuis die weet dat er iets gehaald wordt.

Mijn 2e zadel ook verkocht, fijn onderhandeld en super snel betaald. Mevrouw is er helemaal blij mee en ik heb weer geld voor het spaarpotje voor mijn nieuwe zadel :D Nog 1 zadel te gaan :)

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:09

Wauw ik snap echt niet dat er mensen zijn die spullen overdag willen komen ophalen en boos worden als je zegt dat het alleen s'avonds kan >;)
Jaa ik werk overdag :+

Powervriendje Herinneringen aan jou blijven mij een glimlach geven <3

HTM

Berichten: 9144
Geregistreerd: 28-10-08
Woonplaats: Echteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 01:51

xLovesPower schreef:
Wauw ik snap echt niet dat er mensen zijn die spullen overdag willen komen ophalen en boos worden als je zegt dat het alleen s'avonds kan >;)
Jaa ik werk overdag :+



Mensen die wat op marktplaats verkopen mogen geen werk en leven hebben....

Zou heb ik vorige week zaterdag 2 uur zitten "wachten" op mensen.
Zouden om 8 uur 's avonds op stal zijn heb om half 9 een bericht gezonden dat ik echt weg moest, had nog een verjaardag.
Vroegen ze of ze een andere keer konden komen, dus wat opties gegeven maar hebben niks meer laten horen.

Spreek eigenlijk altijd alleen af als ik er gewoon ben, denk ik blijft ik wat langer voor die mensen komen ze weer niet.
Dus in het vervolg gewoon lekker alleen als ik kan anders niet.

En waar ik op MP doodmoe van wordt zijn mensen die vragen om eigen foto's....
Vraag altijd wat ze op de foto willen zien, gewoon dat ik het heb of een detail.
9 van de 10 keer geen reactie, en als je dan reactie krijgt en een foto maakt hoor je van die mensen meestal niks meer.
Al had ik er laats wel 1 die reageerde....

Witte beenbeschermers (nieuw in de verpakking) s avons op de foto gezet onder een tl lamp.
De beenbeschermers waren niet wit maar blauw zei ze.
Hele discussie, dus uiteindelijk succes gewenst met naar een winkel gaan en meer dan het dubbele betalen.
Was ze ook weer niet blij mee -O-

Valentino B+11 waarvan 8 in dameszadel!!! *\%/* L1 +11 waarvan 5 in dameszadel *\%/* L2 +10 waarvan 4 in dameszadel *\%/* M1 +9 waarvan 8 in dameszadel *\%/*

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 11:58

Ik snap het wel hoor.
Vaak zat opgelicht door mensen die een foto gebruikten die de staat van het product echt geen recht deed.

En hoeveel daadwerkelijke moeite is het om even een foto in daglicht te maken? :=

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:25

Moderatoropmerking:
Ik heb een bericht over een advertentie en de daarbij behorende reacties verwijderd. Het gaat inderdaad niet alleen om het plaatsen van privacygevoelige informatie, maar alle communicatie van buiten Bokt waarbij andere informatie over deze persoon gemakkelijk kan worden achterhaald. Bedankt voor jullie begrip.

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 21:48

youaremystar schreef:
Hebben jullie ook rond de kerst veeeel meer onzin biedingen dan bijv. in de zomer? Ik heb echt mensen die net niet vragen of ik het gratis weg geef.


Kreeg wel de eerste avond dat onze ikea slaapbank er op stond de ene bieding na de ander. Er ia uiteindelijk 1 jongen komen kijken die bood 100 maar wilde later nog maar 50 geven.

Tiahastrona

Berichten: 1532
Geregistreerd: 03-06-09
Woonplaats: Heenvliet

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 22:18

Ja, iemand die niet teveel wil uitgeven, het zijn autootjes en moet niet te duur worden.
Dan moet ze maar andere kadootjes kopen :o

Paardloos

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:54

Hier iemand die voor een nieuw product 20 euro bied voor iets wat in de winkel 60 euro kost, als ik reageer dat ik er minstens 35 euro voor wil hebben krijg ik een bericht terug dat ze dat begrijpt en vervolgens verwijderd ze haar bod.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:54

Iemand die dacht ik probeer het even, niet geschoten is altijd mis :D

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:54

Wat is daar raar aan?

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 11:04

Nou idd..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, amy495, BingBot, ComscoreBot, Eefje_Sammy, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Mo_86, nuevo_mien, RoosDeG, wilmatj, Xayah en 143 bezoekers

cron