Cadeau ideeën rond de €10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Cadeau ideeën rond de €10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-17 17:00

Help... :')

Dit ben ik uitgenodigd om met de familie van m'n vriend kerstavond te vieren. Hartstikke leuk natuurlijk, kijk er ook naar uit, maar nu is het de bedoeling dat iedereen (we zijn met z'n 8-en) voor iedereen een cadeautje koopt van elk rond de €10.

Maar... ik zie of spreek de genodigden eigenlijk nauwelijks, dus ik loop al dagen m'n hoofd te breken over wat ik nu in hemelsnaam kan kopen :=

Het gaat om de grootouders, moeder + vriend en zus + vriend van mijn vriend. Ik weet dus niet echt enorm veel van hun persoonlijke interesses of wat ze écht zouden kunnen gebruiken, dus ik doe beroep op Bokt om mee na te denken over vindt-iedereen-wel-leuk-cadeautjes rond de 10 euro :+

(Oh, en cadeaubonnen mogen niet geloof ik)

Anoniem

Re: Cadeau ideeën rond de €10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:03

Kaarsen, sokken, doucheschuim, geurstokjes, sjaal, telefoonhoesjes...

zefiros

Berichten: 409
Geregistreerd: 30-09-10
Woonplaats: Drachten

Re: Cadeau ideeën rond de €10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:05

Ik zou zelf gewoon iemand in hun familie om leuke ideeën vragen of een beschrijving van de persoon.
En even neuzen op FB oid.
Lijkt mij dat ze dat best zullen begrijpen en waarderen dat je interesse toont.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:07

Rituals valt geloof ik vaak in de smaak en zulk soort luxe douchespul.

Mooie kaarsen, iets te eten, een boek, tijdschriften, lekkere thee, bonbons, iets leuks voor in huis.
Zulk soort dingen zou ik aan denken. Maar kan je niet gewoon aan je vriend vragen naar de interesses/hobby's ofzo? Of tips

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Cadeau ideeën rond de €10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:09

Wat ik mijn klanten bij Rituals altijd aanraadde, was een lekkere doucheschuim, een handcrème of, iets origineler: een carperfume van Rituals. :)

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:17


Roadracer

Berichten: 1811
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:18

Plastic opbergdozen (altijd handig), warme sokken/sloffen, handdoek/theedoeksetje, evt. in Kerstsfeer, scheurkalender, dvd, ...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:19

HEMA heeft zo ontzettend veel superleuke dingen voor onder de 10,- ik zou daar echt zeker even een kijkje nemen! (Its my job so i know :D )

Deoiridh
Berichten: 503
Geregistreerd: 22-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:20

Van die mooie luxe pasta met pastasaus. Een boek. Hele goede olijfolie. Een plant voor de plantenliefhebber. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:21

Hema of inderdaad bij rituals kijken :) Of kruidvat/etos, die hebben nu ook vaak mooie aanbiedingen van giftsetjes :)

NoLimit_93
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-06-15
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Cadeau ideeën rond de €10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 17:32

Bij mijn familie (in totaal 8 personen) doen we ook dat iedereen iets voor iedereen koopt van € 7.50

Hierbij kan je ook samen met je vriend wat kopen zodat jullie een wat groter bedrag hebben en als het nodig is met nog wat mensen.

Mijn schoonzus bijvoorbeeld die heeft alleen maar dingen boven de 30€ op haar verlanglijstje dus dan koop ik samen met mijn vriend, zusje en zwager (4x 7.50) iets.

Heeft je vriend geen leuke cadeau ideeën voor zijn familieleden ?

Cadeautjes verzinnen is erg lastig, vooral als je niet weet wat de wensen zijn. Misschien kunnen er verlanglijstjes gemaakt worden.

En qua algemene goedkope cadeautjes ga ik mee met de bovengenoemde ideeën.