Hamster meer vermaak geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Hamster meer vermaak geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-17 10:45

Hallo,

Ik merk de laatste dagen dat m'n hamster erg bezig is bij de deur van z'n kooi (graven, krabben). Ik denk dat dit komt doordat ik een paar keer lekkers heb gegeven toen hij dit deed. Daar ben ik inmiddels mee gestopt.

Maar ik heb toch het idee dat hij zich een beetje verveeld. Momenteel zit jij in een kooi van 60×40×50 met 2 plateaus. Ik weet dat er discussie is over de grootte. Maar gezien het asiel deze kooi heeft goedgekeurd en de minimummaat 50×40cm is, hoef ik hier geen discussie over. Op zeer korte termijn kan ik geen nieuwe kooi regelen, ik kan er wel voor gaan sparen (ik heb wel geld voor dierenartskosten, maar dat is echt daarvoor bedoeld). Ik heb het beste voor mijn met mijn dieren en zou nooit meer zo'n klein traliekooitje kopen.

Ik strooi zijn voer door de kooi, wat hij leuk lijkt te vinden. Ik vraag me af of een andere inrichting misschien beter is?

Afbeelding
Dit is de kooi op het moment, er liggen ook afwisselend buizen of wc-rollen in.

Afbeelding
En dit is Momo :)

Hebben mensen nog tips? Het huis eruit halen en meer bodemdekking? Andere dingen erin?

Alvast bedankt!

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]



Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:49


Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Damon26, Majabeestje, YandexBot en 88 bezoekers