Kledingstress & Andre Rieu

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-17 09:34

Hoi allemaal

Lach me alvast maar uit hoor :D want dit is zo onzinnig maar ik weet het echt niet :')

6 Januari komt mijn droom uit! ik ga naar Andre Rieu in de Ziggo dome. Eindelijk :D maar nu komt het volgende probleem. Wat doe je in de vrede aan qua kleding.

Ik ben zelf niet van de rokken en de jurken. Mijn kledingkast bestaat wel uit nette shirtjes, poncho's/kleden truien en spijkerbroeken. Het allerliefst ga ik gewoon in lekker zittende kleiding. Spijkerbroek, net shirtje erop, verstje oid er over heen en klaaar

maar kan dat? :') Ik weet het echt niet. op tv zie je niet veel mensen volgens mij in spijkerbroek gaan. maar ja, daar word ook alleen viprang en eerste rang gefilmt. Wij zitten ergens op de 2e balkon hoog boven in xD dus de kans dat ik uberhaupt gefilmd acht ik zeer klein. maarr ik wil ook niet de enige tokkie zijn die daar rondbaggert in spijkerbroek xD

Dus help! wat is 'normaal'

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 09:40

Joh trek jij lekker aan wat je aan wil trekken! Niet te moeilijk denken.
Veel plezier!

Majolen

Berichten: 1061
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:03

Dan pak je je donkerste spijkerbroek. De meest egale kleur zonder bleekvkekken etc. Strijk er een nette vouw in leuk truitje erop, klaar.

8nnemiek

Berichten: 43380
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:07

Wat gaaf dat je naar Andre Rieu gaat!
Ik vind een net shirt met nette spijkerbroek prima kunnen. Als het maar geen broek is met gaten op de knieën of een vale cowboy jeans dan valt het niet eens op. Nette schoenen erbij en klaar :D

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 10:09

Ik zou ook gaan voor een nette donkere spijkerbroek. Mooi shirt of blousje erop, en nette schoenen erbij :).

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:15

Wat kan het jou nou schelen joh. :D Trek aan waar jij je lekker in voelt. Zolang je er niet bij zit in een t-shirt met verfvlekken en spijkerbroek met etensresten is het allemaal prima hoor. :j Niemand gaat op jou letten, in het 'ergste' geval denkt iemand "Nou, ik had dat niet aangetrokken" ... en 3 seconden later denken ze weer aan iets anders. Gewoon doen wat jij zelf prettig vindt dus. :)

MissMiekjee
Berichten: 926
Geregistreerd: 25-12-08
Woonplaats: Sprundel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:38

Wat leuk :)! Ik ben één van de dansers geweest bij Andre Rieu vorig jaar, en we hebben gewoon heel veel mensen met een spijkerbroek gezien hoor, niemand die daar moeilijk over doet :). Mooi shirtje en vestje erop (poncho wordt wel heel warm denk ik), en je loopt er gewoon heel netjes bij.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 12:58

Ik was twee jaar geleden bij het concert op het Vrijthof en ik zag juist heel veel mensen in vrijetijdskleding. Gewoon aantrekken wat je lekker vindt zitten dus. Als je er niet al te casual bij wil lopen, dan trek je gewoon een mooi shirtje of blouse aan ofzo. En laat vooral je stilletotohakken thuis, dit zijn geen concerten waarbij je 2,5 uur op je kont zit ;)

Heel veel plezier alvast!

Saarin

Berichten: 464
Geregistreerd: 11-04-12
Woonplaats: Hier aan de kust..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 13:02

Haa wat leuk, nog een Andre fan, haha!
Ik ben nu 2 keer geweest en kaarten voor volgend jaar zijn ook al weer besteld, het is zoooo leuk!
Je ziet heel veel verschillende soorten kleding bij mensen, mensen die helemaal in gala zijn maar ook mensen in hun kloffie. Trek dus gewoon aan waar jij je prettig in voelt maar 1 tip: geen hakken! Anders kan je niet lekker dansen. Aangezien het binnen is zou iets van laagjes aantrekken zodat je iets uit kunt doen als het warm is of andersom.
Heel veel plezier alvast, en geniet ervan!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 19:46

Ik ben afgelopen zomer ook op het vrijthof geweest en had niet het idee dat er werd gekeken wat je aanhad, vind dat ook niet echt iets van deze tijd.
Dus lekker aandoen wat jezelf wil.

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 19:49

Bij de zitplaatsen in de Ziggo heb je niet bepaald ruimte om te dansen overigens..

7ofhearts

Berichten: 2748
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:09

Ga lekker als jezelf.
Doe aan wat lekker en makkelijk zit.......echt niemand!!! die daar op let.
Ben twee keer geweest.......wát een feest!!!

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:24

Je zit in het publiek niet op het podium.. trek gewoon aan wat je lekker vind zitten en er netjes uit ziet. ( Geen jogging pak of huispak verfvlekken en dergelijke)

Mandarijn
Berichten: 9063
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-17 20:55

Wat gaaf! Stiekem ben ik een beetje jaloers, ik ben drie jaar terug geweest en het was fantastisch. :D

Ik zou gewoon iets aantrekken waar je je fijn bij voelt en wat enigzins netjes staat (spijkerbroek met laarsjes en een mooi shirtje met blazer oid), Ziggodome heeft op de ring echt niet de ruimte om te dansen en zo lang je niet in je pyjama komt zal niemand je raar aankijken gok ik. ;)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-17 22:42

Super lief alle reacties! Ik zie in dat ik vooral niet te ingewikkeld moet kijken en lekker aan doen waar ik mezelf goed bij voel.

Bedankt voor alle lieve reacties <3 ik heb er zooo ontzettend veel zin aan! *\o/*

Hutcherson

Berichten: 7334
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Kledingstress & Andre Rieu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-17 13:00

Ben meermaals bij andre geweest en had iedere keer gewoon mn spijkerbroekie met een fijne trui of tshirt aan hoor.

Volgende keer wil ik eerste rang gaan met mn omaatje maar ook dan trek ik gewoon aan wat ik naar mn werk ook aan zou trekken bv.