Grondwerklessen West-Vlaanderen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Grondwerklessen West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 21:43

Hey,
Ik heb op dit moment het gevoel dat mijn verzorgpony en ik vastlopen bij onze samenwerking.. Kasper is de laatste tijd agressief tegenover mij, dit houdt in dat ik al meermaals gebeten ben door hem en af en toe vliegen er hoeven in het rond.

Paspoortje:
Kasper is een minishet van ongeveer vijf jaar, hij staat 24/7 buiten in een grote wei. Hier staat hij wel alleen.. Dit omdat hij nog hengst is en eigenlijk altijd alleen staat bij zijn eigenaars.. Vanuit zijn wei heeft hij zicht op de buren en dit is een pensionstal. Hij staat dus niet geïsoleerd, maar toch.. Hij staat op dit moment bij ons thuis.
Mss is het ook interessant als ik iets over mij vertel? Aangezien ik wss het probleem ben..
Dus.. Ik ben zestien en rij ongeveer 10 jaar. Ik ben nu twee jaar aan de slag met Kasper en ken hem dus al redelijk.. Ook hebben we samen al een heleboel meegemaakt..
Wij zijn bezig met grondwerk en gaan vaak gaan wandelen ook doen we aan vd, maar dit is pure basis en is vooral afwisseling.. :)

Nu ben in het enorm beu dat hij zich zo gedraagt tegenover mij. In de zomer kunnen we goed met elkaar overweg, vanaf dat het kouder wordt word meneertje nogal explosief en gaat hij voortdurend in discussie. Nu vind ik dit niet erg, ik heb liever een pony met een eigen willetje ;)
Ik kan nog een volledig boek schrijven dus zal ik best hier stoppen denk ik..

Maar ik ben dus op zoek naar iemand die ons kan helpen, volgens mij vooral bij het respect van Kasper uit.. Dus weet jij iemand of ben jij iemand die ons kan helpen?
Regio Lichtervelde, Torhout

(Als je meer info nodig hebt kun je kijken op ons insta account, of vragen aan mij :) )

Alvast bedankt!!

Saintelette

Berichten: 3179
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Grondwerklessen West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 23:38

Kijk eens op www.horserespect.nl, zij zitten net over de grens maar komen ook op verplaatsing ;)
De site is niet meer helemaal up to date, maar geeft wel een goed beeld

imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Re: Grondwerklessen West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-17 18:51

Dankje voor je reactie!
Maar ze geven volgens mij niet echt lessen op verplaatsing in grondwerk?

tecumseh
Berichten: 87
Geregistreerd: 24-11-03
Woonplaats: belgie, west-vlaanderen,

Re: Grondwerklessen West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:14

Lore De Haes kan je hier bij helpen, je kan haar vinden via fb

Saintelette

Berichten: 3179
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:15

imke1 schreef:
Dankje voor je reactie!
Maar ze geven volgens mij niet echt lessen op verplaatsing in grondwerk?


Jawel hoor, ze komen in principe voor alle soort lessen. Gewoon even contact opnemen en aangeven dat je graag grondwerklessen wilt volgen, dan geven ze vanzelf aan hoe en wat ;)

imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-17 08:33

@tecumseh, ik heb Lore gecontacteerd en woensdag komt ze langs, dankje! :)

tecumseh
Berichten: 87
Geregistreerd: 24-11-03
Woonplaats: belgie, west-vlaanderen,

Re: Grondwerklessen West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:07

tof! Lore is echt super en heel vriendelijk (zowel met dier als mens ;) )succes woensdag

imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-17 17:27

Dankjewel voor de reacties, Lore is langs gekomen en de les was zeer interessant. Ik ga dus verder lessen volgen bij haar