1ste date... Zonder kus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
listiglistje

Berichten: 14402
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 15:34

lovelyfiefy schreef:
Hier ook nog nooit op een 1e date gezoend..
Weet ook niet of ik dat ooit zal doen.

Vind het ook helemaal niet erg.
Als je iemand pas 1x gezien heb weet je vaak nog maar weinig van elkaar
en ik vind het gewoon fijn om pas bij een echt goed gevoel (dat dus langer dan 1 date aanhoudt)
pas verder te gaan in dat soort stappen.

Maar he, dat ben ik ;)
Mij zal je ook nooit met een one-night-stand of een friend-with-benefit vinden :+
Dat is totaal niet mijn ding :P

Gek genoeg zei en dacht ik dat dus ook op jouw leeftijd... :D

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto


lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:00

listiglistje schreef:
lovelyfiefy schreef:
Hier ook nog nooit op een 1e date gezoend..
Weet ook niet of ik dat ooit zal doen.

Vind het ook helemaal niet erg.
Als je iemand pas 1x gezien heb weet je vaak nog maar weinig van elkaar
en ik vind het gewoon fijn om pas bij een echt goed gevoel (dat dus langer dan 1 date aanhoudt)
pas verder te gaan in dat soort stappen.

Maar he, dat ben ik ;)
Mij zal je ook nooit met een one-night-stand of een friend-with-benefit vinden :+
Dat is totaal niet mijn ding :P

Gek genoeg zei en dacht ik dat dus ook op jouw leeftijd... :D


haha en ik heb het idee dat de rest hier allemaal eigenlijk
'nog' jonger is als dat ik ben
en de meeste mensen van mijn leeftijd of jonger doen dit wel ;)

en ik weet voor mezelf ook dat deze instelling niet zal veranderen ;)

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:07

Ik heb echt zooooooooo veel dates gehad en ook scharrels. Ik was een ras-player. Op de ene date zoende ik wel, of zelfs meer, maar met mijn huidige man heb ik pas gezoend bij date 4. Nu 5 jaar getrouwd en 2 kids verder en geen behoefte meer aan een ander. dus het zegt echt niet zoveel. Je kan hem gewoon vragen of er een vervolg inzit. Het ergste wat je kan gebeuren is dat hij nee zegt ;)

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Anoniem

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:56

Haha wat zijn sommige hier braaf. Ik zoende er op los in de kroeg. Als ik al eens een date had, had ik eerst gezoend met diegene in de kroeg :') Zo ook met mn verloofde. Ik heb uberhaupt nooit een date gehad geloof ik, als in een eerste ontmoeting :P

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:37

listiglistje schreef:
lovelyfiefy schreef:
Hier ook nog nooit op een 1e date gezoend..
Weet ook niet of ik dat ooit zal doen.

Vind het ook helemaal niet erg.
Als je iemand pas 1x gezien heb weet je vaak nog maar weinig van elkaar
en ik vind het gewoon fijn om pas bij een echt goed gevoel (dat dus langer dan 1 date aanhoudt)
pas verder te gaan in dat soort stappen.

Maar he, dat ben ik ;)
Mij zal je ook nooit met een one-night-stand of een friend-with-benefit vinden :+
Dat is totaal niet mijn ding :P

Gek genoeg zei en dacht ik dat dus ook op jouw leeftijd... :D

Sommige zijn gewoon niet zo. Leeftijd heeft daar weinig mee van doen. Een ons of friend with benefiet zijn concepten die mij totaal niet aan trekken bv, integendeel, zelfs enige afschuw op wekken. Denk dus niet dat dat gaat veranderen.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

lovelyfiefy

Berichten: 5091
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 18:44

Ayasha schreef:
Sommige zijn gewoon niet zo. Leeftijd heeft daar weinig mee van doen. Een ons of friend with benefiet zijn concepten die mij totaal niet aan trekken bv, integendeel, zelfs enige afschuw op wekken. Denk dus niet dat dat gaat veranderen.


Klopt.
sommige mensen hebben daar wel interesse in en andere niet.
Mij trekt het totaal niet.
Ga mezelf daar ook niet gelukkig mee maken :+

Sabrina Fotografie
Ook op instagram: SabrinaFotografie92 & waylonhaflinger & paardponymaatje

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:16

Ik denk niet dat je je er druk om moet maken :) misschien wou hij je niet het gevoel geven dat hij het alleen maar doet voor het zoenen. Misschien is die wel serieus en wil hij het niet overhaasten.


Mijn vriend en ik hebben niet echt een date gehad. Ik heb hem op vakantie leren kennen ( op Ameland) mijn zusje zei dat ik moest kijken omdat hij een tattoo had.. :') ik was niet geïnteresseerd. Maar we hebben met de vriendengroep waar we allebei bij zaten ( vriendengroep ontstaan op Ameland alleen die zomer) veel lol gehad. En na een feest in het dorp hebben we op het fietspad aan de rand van het bos voor het eerst gezoend. Heel romantisch soort van haha.

2 dagen erna heeft hij me verkering gevraagd. En direct daarna mocht ik met zijn ouders uiteten.. stress en dood eng haha.

Inmiddels zijn we al bijna 7,5 jaar samen <3

♥ Albasini van het Kesterveldhof (verkocht)
♥ Floria - Carla (Oscar x Ekstein) (verkocht)
♥Floyd (Ansgar Skellerod x Kaspar) (verkocht)
rip HARRY Y;( 11-01-2012)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:26

Geeft helemaal niks hoor ts!
Vooral doen wat jullie prettig vinden, je weet nooit van te voren hoe het loopt.

Bij m'n ex op de eerste date heb ik hem een hand gegeven en tot ziens gezegd :+
We vonden elkaar achter af super leuk, maar durfde beide niet haha.
Daarna toch 2 jaar een relatie gehad.

Bij mijn huidige vriend werd ik op een ochtend naast wakker
En nooit meer weggegaan ;)

Als liefde het enigste word,
waar je je aan vast kunt houden ♡

Blog Wolter&Angelique
https://www.facebook.com/WolterAngelique-1997556280328153/

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:35

Joolien schreef:
Haha wat zijn sommige hier braaf. Ik zoende er op los in de kroeg. Als ik al eens een date had, had ik eerst gezoend met diegene in de kroeg :') Zo ook met mn verloofde. Ik heb uberhaupt nooit een date gehad geloof ik, als in een eerste ontmoeting :P

Ik zit ook soms met verbazing te lezen en te denken was ik maar zo :') maar zot net een half jaar op kamers dus denk dat verbetering nog even op zich laat wachten.

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:39

Nou op de eerste date zeker niet.. en erna duurt dat in mij geval nog wel even. Da's persoonlijke hoe vrij iemand daar mee is natuurlijk.

The end

Kabayo

Berichten: 13894
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:56

sureido schreef:
Joolien schreef:
Haha wat zijn sommige hier braaf. Ik zoende er op los in de kroeg. Als ik al eens een date had, had ik eerst gezoend met diegene in de kroeg :') Zo ook met mn verloofde. Ik heb uberhaupt nooit een date gehad geloof ik, als in een eerste ontmoeting :P

Ik zit ook soms met verbazing te lezen en te denken was ik maar zo :') maar zot net een half jaar op kamers dus denk dat verbetering nog even op zich laat wachten.

Ik ben nooit een losgeslagen sl*t geweest nee , ook geen behoefte aan gehad.
Raar dat jullie het met verbazing lezen ,is dat tegenwoordig normaal? Overal je tong in te steken?

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Anoniem

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:01

Hoho, ik vind het niet raar of iets, dus ik vind het jammer dat je ons zo aanvalt op hoe wij onze jeugd hebben beleefd. De meeste die ik ken zijn namelijk net zoals ik. Dat jij dat sletterig vind, is een beetje jammer.

Kabayo

Berichten: 13894
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:03

Nou ik vind het best zorgelijk dat het normaal word gevonden dat je met iedereen je speeksel deeld
Kan aan mij liggen hoor

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:04

Kabayo schreef:
Nou ik vind het best zorgelijk dat het normaal word gevonden dat je met iedereen je speeksel deeld
Kan aan mij liggen hoor


Want? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten, wie ben jij om daar wat van te zeggen? :+

Kabayo

Berichten: 13894
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:05

UhNee schreef:
Kabayo schreef:
Nou ik vind het best zorgelijk dat het normaal word gevonden dat je met iedereen je speeksel deeld
Kan aan mij liggen hoor


Want? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten, wie ben jij om daar wat van te zeggen? :+

Oh , nee hoor haha ik hou niemand tegen
Je krijgt er alleen een naam van , en die naam je kan je ware wellicht ver van je weg jagen

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:08

Kabayo schreef:
Nou ik vind het best zorgelijk dat het normaal word gevonden dat je met iedereen je speeksel deeld
Kan aan mij liggen hoor



nou vind eerder zorgelijk als je zo over iemand gelijk spreekt :')

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:08

Terwijl die ‘naam’ eigenlijk gewoon bullsh*t is. Iedereen zou elkaar gewoon lekker in hun waarde moeten laten, of je nou met 0 of met 100 mensen zoent of seks hebt.


Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:13

Kabayo schreef:
UhNee schreef:
Want? Dat mag iedereen toch lekker zelf weten, wie ben jij om daar wat van te zeggen? :+

Oh , nee hoor haha ik hou niemand tegen
Je krijgt er alleen een naam van , en die naam je kan je ware wellicht ver van je weg jagen

Jeetje, verborgen issues much?
Het is niet nodig om gelijk zo onaardig te doen, niemand noemt het hier raar hoe jij erin staat, en het zou je sieren als jij dat andersom ook niet doet :)

Ontopic: je hoeft echt niet gelijk op de eerste date te zoenen, doe waar jullie je goed bij voelen. Het komt vanzelf!

Kabayo

Berichten: 13894
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:17

Tanya schreef:
Kabayo schreef:
Oh , nee hoor haha ik hou niemand tegen
Je krijgt er alleen een naam van , en die naam je kan je ware wellicht ver van je weg jagen

Jeetje, verborgen issues much?
Het is niet nodig om gelijk zo onaardig te doen, niemand noemt het hier raar hoe jij erin staat, en het zou je sieren als jij dat andersom ook niet doet :)

Ontopic: je hoeft echt niet gelijk op de eerste date te zoenen, doe waar jullie je goed bij voelen. Het komt vanzelf!

Ik heb nooit gezegt dat jullie het raar vinden ,ik vind het zelf raar (en redelijk zorgwekkend)
Edit. Nevermind. Ik lees niet goed. Ik vind het persoonlijk not-done als je met iedereen zit te zoenen , dan mis je in mijn ogen iets zelfrespect. Helaas zien heel veel dat nooit , pas als het te laat is. Mensen hebben alle recht om mij raar en preuts te noemen omdat ik dat niet doe. Maar dat doet mij weinig eerlijk gezegt

(Over dat sl*t heb ik het over niemand!!! hier , was algemeen , het was niet de bedoeling om ook maar een van jullie aan te vallen)

Doe vooral wat je niet laten kan dames :) maar denk aan je eigenwaarde..
(En dat is gewoon goedbedoeld advies , je hoeft er heus niks mee te doen)
Laatst bijgewerkt door Kabayo op 04-12-17 20:25, in het totaal 3 keer bewerkt

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:18

Ik vind het ook onzin hoor. Waarom zou je dat willen?
Volgens mij is er tegenwoordig nog weinig klasse. Het gaat meer over met hoeveel mensen je op 1 avond gaat dan of het gezellig was.

Of hoe stoer het wel niet is dat iemand al 10 bedpartners heeft gehad om ze vervolgens te dumpen omdat “hij” te klein was. Dat wordt dan vol trots verteld aan alle vriendinnen.

Nee niks voor mij, ik vind het echt wel te prijzen als iemand gewoon “braaf” wacht tot hij/zij iemand tegenkomt waar je daadwerkelijk iets voor voelt...

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:27

Lekkere slutshaming zeg. Je lichaam is toch van jezelf, een mening hebben mag maar om nou gelijk met termen als ‘klasse’ en ‘eigenwaarde’ te strooien... :n Ik zie niet hoe klasse en eigenwaarde gelijk staat aan het aantal zoen- of bedpartners dat iemand heeft.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:35

Losgeslagen sl-t?

Je krijgt echt geen naam meer altijd hoor als je een keer op een avond een jongen zoent. Misschien omdat ik in een studentenstad woon maar als ik zie hoe feesten worden aangekondigd en hoeveel er om me heen gebeurd... En zoals Jolien ook hier om me heen 9/10e die zo is.. Ben je dan meteen een slet? Nee hoor, ik vind van niet. En ik vind ook niet dat jij degene bent om te bepalen dat je geen eigen waarde hebt wanneer je met iemand zoent in de kroeg. Ik vind zoenen gewoon niet zo speciaal, daar is iedereen toch anders in en dat mag toch?!

Kabayo

Berichten: 13894
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: 1ste date... Zonder kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:46

Laten we weer ontopic gaan ;)

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:47

De ene noemt de ander 'verbazend braaf' de ander noemt de ander slet. Beide zijn oordelen. Zeur niet zo, als jij je gedrag dik oke is waarom zou je je dan wat aantrekken van een ander. Mij boeit het ook geen f*ck dat ik 'braaf' of minder mooi 'preuts/frigide' ben. Ik moet me er goed bij voelen.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:48

De eerste date met mijn vriend eindigde in een zoensessie van meer dan een uur onder een sterrenhemel.

De vonk sloeg zo over dat we op slag verliefd werden. Hij is zelfs bij me blijven slapen, zó goed voelde het :j.

Nu zijn we bijna 8 jaar samen en nog steeds refereren we weleens aan die zoensessie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Facebook, Tigerboy, YandexBot en 140 bezoekers