Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cheidie

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-12

Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 14:08

Hallo allemaal,

Ongeveer een jaar geleden maakte ik ook een topic, en nu mag ik weer *\o/* . Altijd leuk om te zien wat we weer allemaal hebben uitgespookt. Het was weer ongelofelijk lastig om 15 foto's uit te zoeken, de linkjes zijn ook zeker de moeite waard!
Paspoortje van Heidie: Heidie, haflinger, merrie, 14 jaar, echt mijn vriendinnetje, alleskunner, en lekker eigenwijs O:)

Januari
November vorig jaar hebben we een trailer ongeluk gehad. Dus januari staat vooral in het teken van veeeeel oefenen!
Ook maken we lekkere, koude buitenritjes en geniet ze van het goede leven <3
Afbeelding
https://boktimg.nl/img/m/ToTGUK.jpg
Topicje: [ITP] Heidie op stap met zonsondergang

Februari
Het trailer laden gaat nog steeds niet zoals het hoort. En we zien duidelijk dat ze er echt een trauma aan over heeft gehouden. Dus begin februari komt Chantal van 'Trailer laden zonder stress' en mevrouw huppelt sindsdien weer vrolijk de trailer in, zonder enige twijfel!
En dat vieren we met een buitenritje met blond en blonder, samen met vriendin @saskiaojan hier op bokt!
Afbeelding

Maart
Dan wordt het maart, en hebben we een weekend van wedstrijd rijden.
Word je 14 jaartjes jong <3
Afbeelding
En spannen we weer eens in, want wat geniet ze daar toch altijd van!
Afbeelding

April
We gaan samen het bos verkennen <3 (Topic hiervan: [RIJ-ITP] Blonde pony, mooie omgeving, top dag!)
Afbeelding
En rijden, wat nu blijkt, onze laatste wedstrijd samen.
Afbeelding

Mei
In mei rijden we een buitenritje met onze beste vrienden Sas en Ojan <3
Afbeelding
Komt een vriendin foto's van ons maken, en rijd ik veel met 'neckrope'.
https://boktimg.nl/img/m/sSybpr.jpg
Afbeelding


Juni
In juni zijn we hard aan de bak in de bak 8-) .
Afbeelding

Juli
In juli rijden we veel buiten, en gaan we ook met @snorremans en haar pony Jelle op vakantie op de Veluwe. Heeerlijk <3 (Topicje: [RIJ-ITP] Een droom die uitkomt, met de pony's op vakantie!)
Afbeelding

Augustus
In augustus leen ik Prada van Saskia. Even oefenen voor een heel gaaf avontuur wat er aan zit te komen :)) .
Afbeelding
Neem ik voor 2 maanden afscheid van Heidie...
Afbeelding
En vlieg ik voor 2 maanden naar Zuid-Afrika om daar Friese paarden te gaan rijden!! *\o/* <3

September en oktober
Een deel van augustus, heel september en een deel van oktober geniet ik van het mooie weer, de geweldige paarden en deze mooie plek! Wat was dit een mega gaaf avontuur, echt iets wat ik nooit meer ga vergeten!
https://boktimg.nl/img/m/eInIZi.jpg
Afbeelding
En ook Heidie vermaakt zich helemaal met Saskia, die twee hebben de grootste lol samen _/-\o_ .
Afbeelding
https://boktimg.nl/img/m/WzQpg5.jpg

En halverwege oktober ben ik weer terug <3. En doen we ook weer mee met de Autumn desert trail!
Afbeelding

November
Deze maand doen we het lekker rustig aan. Na mijn mega gave reis naar Zuid-Afrika heb ik besloten om met Heidie lekker te gaan genieten van het bos, omdat we daar allebei het meeste van genieten, en te stoppen met wedstrijden rijden.

2017 was een heel bijzonder paarden jaar! Op naar een mooi 2018 waarin we heel veel mooie plekken in het bos gaan ontdekken <3 .


xLaraaj

Berichten: 3676
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:11

Leuk verslagje!
Ken jullie nog van paar jaar geleden toen ik Tara nog had :)
Veel plezier in de toekomst :D

https://rockingmills.weebly.com/ - Australian Shepherds


saskiaojan

Berichten: 7239
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:26

Wat een mooi paardenvol jaar was het weer..... op naar 2018 en dat we maar weer veel avonturen samen mogen beleven.

Bedankt dat ik er deel van mag uitmaken en dat ik op je blonde vriendinnetje mocht passen! <3 Afbeelding

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:30

Mooi overzicht en wat grappig, Friezen in Afrika :D Rijd je op de Veluwe ofzo? :)

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

cheidie

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-17 17:35

xLaraaj schreef:
Leuk verslagje!
Ken jullie nog van paar jaar geleden toen ik Tara nog had :)
Veel plezier in de toekomst :D

Wat leuk! Dankjewel :)


saskiaojan schreef:
Wat een mooi paardenvol jaar was het weer..... op naar 2018 en dat we maar weer veel avonturen samen mogen beleven.

Bedankt dat ik er deel van mag uitmaken en dat ik op je blonde vriendinnetje mocht passen! <3 [ [url=m/6a7xRV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik weer een keer een oppas nodig heb, weet ik je te vinden hoor O:) . Is helemaal aan jou toe vertrouwd! Op naar een paardenvol 2018!

antje_vip schreef:
Mooi overzicht en wat grappig, Friezen in Afrika :D Rijd je op de Veluwe ofzo? :)

Haha, die zijn daar een heleboel <3 . Nee in het Drents Friese Wold rijd ik. Toen we vakantie hadden mochten we 5 dagen van de Veluwe genieten!

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 02:33

Jeetje....alsof je op mijn overleden haf zit. Ze lijken enorm op elkaar. Wat voor afstamming heeft ze?

Prachtig jaar zo voor je!!

Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.

saskiaojan

Berichten: 7239
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Een heel gaaf paarden jaar, in Nederland en Zuid-Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:41

Uitgelicht *\o/*

cheidie

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-17 16:17

smit_ilse schreef:
Jeetje....alsof je op mijn overleden haf zit. Ze lijken enorm op elkaar. Wat voor afstamming heeft ze?

Prachtig jaar zo voor je!!

Wat bijzonder dat ze zo op elkaar lijken! Haar vader is Steinadler en haar moeder is Anka.

saskiaojan schreef:
Uitgelicht *\o/*

Leuk! *\o/* <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers