Clubkas gestolen bij ponyclub Zuidoostbeemster

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Clubkas gestolen bij ponyclub Zuidoostbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-17 16:35

Noordhollands Dagblad
Overige

Afbeelding
Foto via Wikipedia

Bij de ponyclub in Zuidoostbeemster is vorige week de clubkas gestolen. Dat laat de club weten op hun Facebookpagina.

Hoeveel geld er gestolen is, is niet bekend. Op de pagina worden foto’s van twee mannen gedeeld die rond kwart voor twaalf ’s avonds bij de stallen liepen en volgens medewerkers van de manege hebben ingebroken. De camerabeelden zijn ook aan de politie gegeven. Wie tips heeft, wordt verzocht de politie te bellen.

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:39

Ik vraag mij altijd af waarom de penningmeester van die clubs hun kas met contant geld niet mee naar huis hebben ? Er is in de avond niemand daar toch aanwezig ?

Daantjuh88

Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Re: Clubkas gestolen bij ponyclub Zuidoostbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 16:53

Wij werken bij ons op de vereniging niet meer met geld, maar met een kaarten systeem. Dan ligt er nooit geld onbeheerd in de manege en als iemand zijn of haar kaart vol heeft krijgt hij van mij (penningmeester) een mail dat ze een nieuwe kaart krijgen en de onkosten daarvan. Alles gewoon veilig en wel via de bank en geen geknoei met contant geld.

Ragdollcat
Berichten: 14664
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:41

Ik ken die ponyclub wel, de eigenaren wonen er gewoon zelf op het erf, er staat een huis.
En direct aan de overkant ook een gebouw en die is ook met een hoog hekwerk beveiligd en een woonboerderij ernaast van de buren.............maar delen wel zelfde oprit.....maar richting de stallen staat er een hoog hekwerk.

En het is ook nog eens omheind met een goed hoog hekwerk dat op slot gaat, s'avonds.

Het is mij een raadsel hoe die inbrekers erinkomen en of het weten of het moet om goede bekenden zijn van het erf en gebouw.

Zoe_97

Berichten: 9449
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Clubkas gestolen bij ponyclub Zuidoostbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 18:45

Wat erg. Ik snap wel niet dat het geld in de kantine aanwezig was. Op de hondenclub waar ik secretaris ben gaat de kas altijd met de penningmeester mee. Per uitzondering (als de penningmeester op vakantie is bv. )Gaat de kas met mij of de voorzitter mee.