Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 10:08

-
Laatst bijgewerkt door Scarpati op 26-11-17 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt


Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 10:09

Je mag hier geen screenshots delen.

ONDERSCHRIFTLOOS

Scarpati

Berichten: 347
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Istanbul (TR)/Weustenrade (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 10:12

Alja schreef:
Je mag hier geen screenshots delen.


Sorry wist ik niet.. al verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:15

Jahoor het is weer bingo, heb gloednieuwe Adidas sneakers op Mp staan, krijg ik een bod van €5 dus na een tip hier heb ik terug gestuurd dat ze ze op kan komen halen op de eurolaan 1 _O-
Of ik ze ook wil verzenden? Jahoor dan komen er wel verzendkosten bij van €35, krijg ik een reactie terug van €35 met een tranende lachende smiley erbij.

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:17

Romy1234 schreef:
Jahoor het is weer bingo, heb gloednieuwe Adidas sneakers op Mp staan, krijg ik een bod van €5 dus na een tip hier heb ik terug gestuurd dat ze ze op kan komen halen op de eurolaan 1 _O-
Of ik ze ook wil verzenden? Jahoor dan komen er wel verzendkosten bij van €35, ben benieuwd naar haar reactie.


Whahaha die is goed.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:18

Het is volgens mij niet euro-laan maar europa-laan 1 in kaatsheuvel, het adres van de efteling :D

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:03

Ik had een busse rotary D-trens gevonden bij een ruitershop die online veilingen doet met outlet spul. Stond op bieden. Gloednieuw bit, kaartje er nog aan. Even stout geweest, ietsje meer dan de helft geboden incl verzenden. Bod geaccepteerd, helemaal blij *\o/*

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:04

Komen er niet nog veiling kosten en btw bij?

Ik kijk ook wel eens op die veilingsites, ook wel eens een leuke slag kunnen slaan, maar meestal verbaas ik me over wat mensen bieden. Zijn ze inclusief kosten die erbij komen een paar euro goedkoper uit, maar hebben geen garantie meer.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:06

Het is "veiling" in de zin van dat je vrij kan bieden. Gaan ze akkoord, dan krijg je een berichtje, zoniet dan melden ze het en krijg je eventueel een tegenbod. Is een soort eigen MP om hun outlet te verkopen. Enige wat er eventueel bijkomt zijn dus verzendkosten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:44

bruintje123 schreef:
Het is volgens mij niet euro-laan maar europa-laan 1 in kaatsheuvel, het adres van de efteling :D

Ja klopt, had er ook moeten staan maar mijn autocorrect werkte even niet zo mee :D

Ik kreeg dus antwoord terug succes ermee, dus heb haar maar eens een berichtje gestuurd of ze nou echt serieus had verwacht dat ik de schoenen voor €5 zou verkopen, wou ze er in ene toch €15 voor geven _O-
Gelukkig heb ik ze echt net aan de buurvrouw kunnen verkopen voor een schappelijke prijs, scheelt mij weer wat Mp onzin biedingen etc :))

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:49

Fijn mamamiesje zo'n goede ervaring!
Fijn dat mensen nog bereid zijn om te helpen

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:28

Das echt netjes Mamamiesje! Je had net zo goed een reactie kunnen krijgen met 'zal wel' of zelfs helemaal niks..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:43

Dat is wel supernetjes Mamamiesje! Fijn dat er nog zulke mensen zijn.

Ik heb mijn zadel verkocht, gisteravond contact gehad met iemand en vanmiddag is hij opgehaald. Helemaal blij, want zo kan het ook gaan. :j Geld gaat mooi in het potje voor mijn nieuwe zadel. Nu nog twee te gaan. :j

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 00:53

Dat is echt superfijn MamaMiesje! Lief van die mensen.

Ik ben ook weer aan de verkoop gegaan op MP, maar zo irritant, mensen die bieden, doe je een tegenbod, laten ze niets van zich horen. Je kan toch altijd nog een tegenbod doen of zeggen "Nee, dankje".. Ach.

Wel net een geweldige advertentie tegengekomen op MP. Iemand die haar pony verkoopt. Ik denk dat het de meest rare koopadvertentie is die ik ooit heb gezien. Alsof iemand van 6 het heeft geschreven. Zoveel spelfouten, ontzettend veel onzinnige informatie over de pony (enige minpuntje is dat hij boos kan kijken bijvoorbeeld :') ) Mag helaas geen links delen, maar echt _O-

@Jitske: Kijk, zo kan het ook! Ideaal.

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 11:44

Och.. dat 100 jaar later reageren ken ik :') twee dingen op MP, reageerde iemand begin oktober op, tegenbod gedaan. vorige week kreeg ik uiteindelijk reactie terug met de vraag wat de verzendkosten waren. Ik denk dat ik volgende maand een keer een akkoord heb en over 3 maanden geld heb :')

Heb wat jurkjes op MP staan, iemand biedt op twee jurkjes maar die passen niet samen door de brievenbus, dus 6,95 verzendkosten.
Krijg ik de vraag of ze dan niet apart van elkaar verzonden kunnen worden. Dan zit je op 2x 3,95.. maakt mij verder niet uit hoor :')

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 20:32

Misschien werkt ze overdag en kan ze geen pakketten aannemene en de buren willen dat misschien ook niet.

Dan is iets duurder wel handiger als het in de brievenbus past

The end

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:10

Het ging haar om de kosten te besparen/ 'is dat goedkoper?' :+

ik had van tevoren al gezegd dat 2 jurkjes niet als brievenbus pakket konden.. :+

En dan denk ik.. tja.. als je buren het niet aan willen nemen en je weet dat het niet door de brievenbus kan.. biedt dan niet op iets wat aan de andere kant van het land is :+

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 21:19

Ik had pas ook een leuke. Heb een goede Spartamet op MP staan, krijg ik een bod van 10,-, vraagprijs 150,- dus ik stuur terug: grapje zeker?
Krijg ik terug: "nee hoor maak die roestbak eerst maar eens goed schoon (tip)"
Die 'roestbak' is brons kleurig dus denk dat diegene aan een brilletje moet.

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

mirtedl

Berichten: 829
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 01:02

Ik ben ook weer actief op marktplaats... ben benieuwd!
Was een hele tijd wat minder maar ik stop met de paardensport dus heb vanavond de wat duurdere dingen opgezet (allemaal eskadron) en dan van de week wat kleine dingen als kleding enzo.

Spotje 10/8/1993 - 8/7/2013 † Y;( Tjedde: 02/04/2000 - 16/09/2014 † Y;( Ollie: † 19/11/2015 Y;(

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 01:15

mirtedl schreef:
Ik ben ook weer actief op marktplaats... ben benieuwd!
Was een hele tijd wat minder maar ik stop met de paardensport dus heb vanavond de wat duurdere dingen opgezet (allemaal eskadron) en dan van de week wat kleine dingen als kleding enzo.


Zag het net voorbij komen op fb hahaha

Born Free

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:21

Nou succes met je eskadron verkoop :+

ONDERSCHRIFTLOOS

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 11:41

De afhandeling van de aankoop van mijn busse bit gaat echt vlot! Had beetje twijfels over de tijdsduur omdat het maar om een outlet-artikel gaat, maar niks van! Bod was snel geaccepteerd, gisteren betalinggegevens gehad, betaling overgemaakt en normaal gaat het vandaag of morgen op de post :D

Saul

Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:03

Hmm. Het "gelijk oversteken" is gestart bij mp.
Iemand al ervaring ?

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:08

Nee?!?

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:12

Ga ik niet doen ook


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _San87_, Amazonbot, Amber_anne, anjali, Anoukjuuuhh, Drico, eshz, Fly_high, gerlindie, Googlebot, KimD, marjannuh, Melzazu, miepmier26, moeshie, Olga89, ontherun, Paardennamen, RianneH, Stybba, TurboDi, verstijnen, XxLiEsJuHhxX en 207 bezoekers