tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 15:57

Wat fijn Sophie dat je een woning hebt! *\o/*

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 16:17

wat fijn sophie!
zelf een leven opbouwen!
geniet ervan, kun je er snel in"?

ONDERSCHRIFTLOOS

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:01

Ja :D het staat leeg. Deze week als het goed is de sleutels. Oh man oh man!

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:46

Super Sophie, gefeliciteerd :D

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 07:09

Wat fijn Sophie!!!

Ik zit nog meer in de fase van heftig verdriet..Vind het zo vreselijk voor mijn dochter! Die overziet nu nog niet wat er straks allemaal gaat veranderen! Wat mij nog het meest stoord aan mezelf: ik heb verdriet ( ondanks dat ik weet dat onze relatie op is! Onze karakters liggen zo ver uiteen! Onze interesses eigenlijk ook maar toch voelt hij als mijn beste maatje! Pfff ik realiseer me de tegenstrijdigheden die ik hier neerzet!
Ik heb er al veel vaker eind aan willen maken maar toch weerhield iets me! Wij zitten erg verstrengeld in elkaar zeker bedrijfsmatig! Aangezien wij hier beide inkomen uit halen zullen we dit moeten voortzetten! Werken kunnen wij samen als de beste! Maar feit blijft dat je op die manier lastiger loskomt!
Ik wil graag maatjes blijven zeker gezien onze dochter en ons werk!
Wat nog meer zeer doet is dat het lijkt of ik in 1 groot verdriet zit en ex met de dagelijkse gang van zaken bezig is! Hij zei gisteren: phoeh ik had niet verwacht dat dit zoveel impact op jou zou Hebben! Waarop ik denk: hoe kan het dat jij gewoon doorgaat? Mijn verdriet lijkt er dubbel zo hard in te slaan met name als ik ook bedenk welke consequenties dit voor mijn dochter heeft! Ik had haar dit zo graag willen besparen!! In een verkeerde relatie zitten is uiteindelijk voor haar ook niet goed..! Ben gewoon zo bang!!

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:45

Vaak komt bij mannen het besef pas later. Die realiseren dan pas wat ze missen.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:08

Ik herken het wel een beetje Pol.
Mijn ex leek er ook vrij nuchter onder terwijl voor mijn gevoel de wereld verging.
Maar het lijkt mij idd niet makkelijk om los te gaan laten als je samen een bedrijf hebt en dus ook bijna dagelijks samen werkt.

Hier is het nu bijna 2 maanden uit en heb zeker nog momenten dat ik mij klote voel, maar voel mij ook al wel een stuk beter en krijg weer meer het gevoel dat ik de wereld weer aan kan. :j
Maarja, ik zie mijn ex niet meer.
Ik probeer ook vaak aan de redenen te denken waarom het beter is dat we uit elkaar zijn.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:43

MarlindeRooz schreef:
Vaak komt bij mannen het besef pas later. Die realiseren dan pas wat ze missen.

Hierzo {:)-:( Dat vind ik zoooo jammer... Heb dit in mijn laatste twee relaties ook gemerkt. Mijn ex wou mij pas echt terug toen ik opnieuw begon te daten. De tweede relatie zei al toen hij het gedaan maakte dat hij er waarschijnlijk spijt van ging krijgen en deed het toch, later hoor ik ook via via dat hij erg op zijn tenen was getrapt omdat ik al opnieuw was beginnen daten.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:46

mijn ex heeft het ook uitgemaakt maar we zijn elkaar altijd blijven zien maar zodra ik om vastigheid vroeg wist hij het allemaal niet meer dus dan ging ik weer daten met anderen :+
was hij weer pissig en ging hij weer zn best doen...
maar nog steeds geen vastigheid willen...

hij heeft ook rond gekeken in die tussentijd en toen kwam hij er idd achter wat hij had achter gelaten, inmiddels zijn we weer samen en gaat het beter dan ooit en is er een baby opkomst :)

ONDERSCHRIFTLOOS

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 12:59

Sophie gefeliciteerd met je woning! Lekker opnieuw beginnen en er je eigen plekje van maken.

Bij mij was het juist andersom. Voor mijn ex verging de wereld. Ik kreeg regelmating appjes met dat hij het weer wilde proberen. Ik wist alleen heel goed dat dit toch nooit ging werken. Nu heeft hij alweer een nieuwe vriendin en heb ik er wel moeite mee. Niet dat ik hem terug wil, absoluut niet. Maar gewoon het alleen zijn. :)

Ik kwam hem trouwens dit weekend tegen op een feest. Ik wist dat dit ging gebeuren en zag er erg tegenop. Echter, toen ik hem zag, deed het helemaal niks met me *\o/*
Super blij mee. Kan het denk ik ook wat meer loslaten nu.

xTammyy

Berichten: 4406
Geregistreerd: 20-09-10

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:29

Haha Alja zo kan het dus ook.
Ik denk dat mijn ex er stiekem ook meer moeite mee heeft dan hij wilt laten zien.
Vanuit mij komt er niks meer namelijk qua contact, maar hij moet toch steeds weer even vragen hoe het is.
Daarom uit eindelijk maar op een harde manier gezegd dat ik hem niet meer hoef te spreken. Die 'hoe is het met je' begonnen meer op controleren te lijken dan oprecht geïnteresseerd..

Opzoek naar een leuke baan in de elektrotechniek met doorgroeimogelijkheden?
Stuur me dan een berichtje :)

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 15:52

Alja: Ja zo ging het met mijn eerste ex ook. Alleen zijn we niet meer terug samen gekomen :) Tjha denk dat dat een goed voorbeeld is van 'wat bij elkaar hoort komt uiteindelijk wel terug bij elkaar'

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 08:04

xTammyy schreef:
Haha Alja zo kan het dus ook.
Ik denk dat mijn ex er stiekem ook meer moeite mee heeft dan hij wilt laten zien.
Vanuit mij komt er niks meer namelijk qua contact, maar hij moet toch steeds weer even vragen hoe het is.
Daarom uit eindelijk maar op een harde manier gezegd dat ik hem niet meer hoef te spreken. Die 'hoe is het met je' begonnen meer op controleren te lijken dan oprecht geïnteresseerd..


Herkenbaar. En ook bellen over wat ik op fb had gezet. Bemoei je lekker met je eigen zaken..

Ik krijg om 10 uur de sleutels van mijn villa :D

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:53

Hier ook toch tijdelijke afstand genomen van degene met wie ik nu al twee maanden aan het daten was. We lijken toch veel interesse verschillen te hebben, prikt toch wel weer...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:07

Ik kan mij ook weer melden. -O-
Ik heb het zelf uitgemaakt want hij bleef maar liegen over dingen. Zo'n iemand zal ik nooit kunnen vertrouwen. Ik voel me er hartstikke poedersuiker om. Ik had zo gehoopt dat hij zou veranderen toen ik hem die kans gaf. Want ja... Hij hield "zoveel van me en hij zou het nooit meer doen". Hij wou me nooit kwijt raken en ik ben het beste wat hem ooit is overkomen. Yeah right. Zal hij ook vast tegen de volgende zeggen. :Y)

Ik probeer er heel nuchter in te staan met de gedachte dat het zo beter is maar toch doet het zeer.

Second to the right, and straight on till morning

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 01:10

He wat vervelend neverland. :(:)

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:53

Ja, hij heeft ook niks meer van zich laten horen. Zegt genoeg lijkt me. :')

*gaat tinder weer installeren voor vermaak*

Second to the right, and straight on till morning

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:10

Wat poedersuiker neverland, maar zo te horen is het wel beter zo. Met een leugenaar kan je niks

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:22

Klopt. Heb alleen het gevoel alsof ik anderhalf jaar heb weggegooid. -O- vooral als je je bedenkt dat ik hem nu al een jaar kansen aan het geven ben. Weer wat geleerd voor de volgende keer denk ik dan maar...

Second to the right, and straight on till morning

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 13:26

We leren met vallen en opstaan. En liefde maakt blind. Mijn eerste vriend vond het ook tof om te liegen of halve waarheden te vertellen ;)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Sheran

Berichten: 17235
Geregistreerd: 20-10-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:59

De tijd is nooit weggegooid. Eerder was je er blijkbaar gewoon nog niet aan toe.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:26

Ik snap dat gevoel wel hoor.
Ik heb ook het idee dat ik 3 jaar van mijn leven heb weggegooid.
Maar dat komt ook omdat ik verhuisd ben, van mijn vertrouwde plekje weg naar ergens anders waar ik alles opnieuw moest gaan opbouwen.
En nu na 3 jaar ben ik weer verhuisd en mag ik weer mijn hele leven opnieuw gaan opbouwen.

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:05

Iemand die me even wat motivatie kan geven? :+ Hij stond net voor de deur. Hij beloofde dat hij zou veranderen in twee dagen. Ben er niet ingetrapt natuurlijk en heb me goed sterk gehouden. Alleen toen ik de deur dicht trok begon ik te janken en het liefst app ik hem nu dat ik het weer wil proberen. Iets met een hart en een hoofd die niet op een lijn zitten.

Second to the right, and straight on till morning

SophievdV
Berichten: 14747
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:08

Renske_W schreef:
Ik snap dat gevoel wel hoor.
Ik heb ook het idee dat ik 3 jaar van mijn leven heb weggegooid.
Maar dat komt ook omdat ik verhuisd ben, van mijn vertrouwde plekje weg naar ergens anders waar ik alles opnieuw moest gaan opbouwen.
En nu na 3 jaar ben ik weer verhuisd en mag ik weer mijn hele leven opnieuw gaan opbouwen.


Het voelt voor mij niet alsof ik 3 jaar heb weggegooid. Ik heb een heel fijne tijd gehad met een minder fijn einde. Maar weggegooide tijd is het zeker niet :)

Wat ik wel een enorme teleurstelling vind is dat ik niet mijn plek gevonden heb, terwijl ik wel dacht dat het zo was. Ook ik heb 3 jaar geleden veel achter me gelaten. Het voelde als een gouden kooi en daar ben ik uit weg gevlucht. Heb daar een hoge prijs voor betaald en veel dromen zijn in rook op gegaan. Ik dacht nu weer te kunnen bouwen, maar niets bleek minder waar.

Maar nu voel ik me bevrijd. Wat een rijkdom om weer zelf dingen te kunnen beslissen. Of ik nou links of rechts ga, ik mag het zelf weten. Heerlijk! Dan kom ik er achter hoe beklemmend het was. Tegelijkertijd vind ik het ook doodeng hoor.. vooral financieel vind ik het doodeng. Maar ook dat komt goed. Ik moet eerst de start maken en dan krijg ik er vanzelf meer handigheid in.

Gisteren heb ik de sleutels van mijn huisb gekregen en ik kan met recht zeggen dat het een villa is! Groter dan gehoopt en bovendien gerenoveerd. Dus een heel nieuw toilet, een inloopdouche (!!) met glazen wand en een hele nieuwe keuken. Hoe onwijs gaaf is dat zeg :D
Nu moet er nog wel het een en ander gebeuren. We hebben zo goed als al het behang er al af getrokken. Ik heb al een deel schoon gemaakt. Maandag verder met het verwijderen van het behang en daarna glasvezel behang er tegenaan. Ik begin met mijn slaapkamer. Dan kan ik mijn bed zsm ophalen. Net als mijn koelkast, wasmachine, bestek, borden, pannen en mijn kleren. Nou.. dan ga ik gewoon over hoor. Want het is even leuk om bij je vriendin in te zitten, maar ik wil nu toch wel graag verhuizen. Heb mn paard in het dorp ernaast. Alles binnen hand bereik en mijn ex man woont ook vlakbij (handig ivm de twee jongens). Wat wil ik nog meer? :D

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Winged

Berichten: 33007
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:48

Neverland schreef:
Ik kan mij ook weer melden. -O-
Ik heb het zelf uitgemaakt want hij bleef maar liegen over dingen. Zo'n iemand zal ik nooit kunnen vertrouwen. Ik voel me er hartstikke poedersuiker om. Ik had zo gehoopt dat hij zou veranderen toen ik hem die kans gaf. Want ja... Hij hield "zoveel van me en hij zou het nooit meer doen". Hij wou me nooit kwijt raken en ik ben het beste wat hem ooit is overkomen. Yeah right. Zal hij ook vast tegen de volgende zeggen. :Y)

Ik probeer er heel nuchter in te staan met de gedachte dat het zo beter is maar toch doet het zeer.

Herkenbaar, ook met de duur hoe lang het duurde en weer aan de deur staan en contact zoeken.

In mijn geval heb ik gezegd dat ik ruimte wil en mij op mijzelf wil focussen. Daar kan hij het mee doen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, anne7, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, criollo_yess, Danseresje, Donderwolk55, Eliana, ferropaard, GoogleAdsense, Googlebot, Lalladidoo, mala26, MDWStables, ryukapple, Sewri, XxMariellexX, YandexBot, ynskek en 222 bezoekers