Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:37

vrijdag verstuurd.. nou ik hoop het...


_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:44

Ik heb vrijdag ook een betaling gedaan en die komt ook pas maandag door. Jammer maar helaas.

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:11

shilady schreef:
vrijdag verstuurd.. nou ik hoop het...


Geduld is een schone zaak.

Utixo

Berichten: 6556
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 19:42

Als het vrijdag na 15u was, heb je kans dat het pas dinsdagochtend op je bank staat. Ideal is ook maar gewoon een bank.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:01

Je kan overigens marktplaats er wel over contacten maar zij zijn niet het betaalplatform. Dat is weer een andere partij.

Maar inderdaad, geduld hebben. Als t na 6 uur 's avonds betaald is gaat ie volgens mij niet meer mee in de uitbetaling de dag daarop. Dus donderdag 20:00 betaald is maandag loop vd dag erop.

yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:17

Soms loopt de communicatie ook echt irritant zeg. Had ik een leuk rokje gezien op marktplaats duur merk. Staat op bieden en er is een bod gedaan wat niks voor stelt. Ik stuur een berichtje met een vraag over de maat en de vraagprijs. Krijg ik terug dat de maten in de advertentie zijn gezet. Niks over de vraagprijs. Dus ik reageer van oke en wat wilt u er dan voor hebben? Bericht is gelezen maar kreeg geen antwoord. Paar dagen overheen laten gaan en nogmaals om de vraagprijs gevraagd. Weer gelezen maar geen reactie >;) zeg dan gewoon dat je de biedingen wil afwachten of dat je het niet weet... zeg gewoon iets. Vind dit echt irritant :roll:

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 12:20

Doe eens een keer een belachelijk bod, wedden dat je dan sowieso reactie krijgt?
Kan me er ook zo aan ergeren, iets willen verkopen maar gewoon niet reageren.

yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 13:59

Je hebt nog gelijk ook :')

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:33

Ikea Kallax (Expedit) op mp gezet de grootste variant. Kunnen die niet meeverhuizen (ze worden niet mooier van demonteren vind ik)

Binnen 1 dag verkocht. Te goedkoop geadverteerd denk ik :+

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:39

_mexx_lady_ schreef:
Doe eens een keer een belachelijk bod, wedden dat je dan sowieso reactie krijgt?
Kan me er ook zo aan ergeren, iets willen verkopen maar gewoon niet reageren.

Inderdaad gewoon 5 euro bieden ofzo :')

yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:56

Nies_ schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Doe eens een keer een belachelijk bod, wedden dat je dan sowieso reactie krijgt?
Kan me er ook zo aan ergeren, iets willen verkopen maar gewoon niet reageren.

Inderdaad gewoon 5 euro bieden ofzo :')

Ik heb een laag bod gedaan en toen zei de verkoper: ‘dan hou ik hem liever zelf’ sja daar heb ik wat aan :\

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:26

Ik had gewoon geantwoord: Nou, antwoordde dan gewoon om mijn vraag, dan had je hem misschien niet moeten houden.

Hier 1.5 uur op de weide staan wachten. Niemand komen opdagen. Betrof een trailer die ging opgehaald worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 15:39

Pfff vandaag een uur in de auto gezeten voor baby-born speelgoed wat in nieuwstaat zou zijn. Nu heb ik al geleerd dat ik speelgoed altijd ga ophalen, want de staat kan tegen vallen. En inderdaad, er zat allemaal plakband e.d. op, knoopje in het trektouwtje, vlekken of de bandjes, en de prijs was vast (vond ik al aan de hoge kant, maar voor nieuwstaat wel het maximum wat ik wilde betalen). Echt balen!

Zo zonde van mn tijd en benzine als de staat totaal niet voldoet aan de vertelde staat. Hoe moeilijk is het om daar gewoon eerlijk in te zijn?

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:55

Had vandaag wat moois :’)

Ik bied 2 Artikelen aan. Nette prijs, geen cent meer als ik er zelf voor heb betaald.

Dame reageert, wil ze graag hebben, liefst vandaag nog. Dat kan!

Of ik ze wel even wil komen brengen, want ze heeft geen vervoer. En of ik dat ook vandaag nog wil doen, want ze wil ze graag direct gaan gebruiken.

Heb gezegd dat ik ze ga bewaren tot morgenmiddag en ze anders naar een andere geïnteresseerde gaan. Ze heeft tot morgenmiddag om ze op te halen.

Ben verdorie geen bol.com!!

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:07

Ik heb mijn Macbook online gezet. Binnen een uur een reactie, dus ik denk dit gaat lekker. Hij bood 240 en zou hem vandaag ophalen. Prima, 10 euro beneden mijn minimale prijs, maar ik kan het geld goed gebruiken.

Belde meneer een uur later, waar hij eigenlijk heen moest. Nou naar Groningen.. Ja, dat was toch wel een beetje ver vanuit Amsterdam. Hij zou binnen 5 minuten weer terugbellen, inmiddels is het 4 uur geleden en nog niks gehoord _O-

Mafkees, je ziet toch waar hij wordt aangeboden :')

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 02:07

Lezen is niet aan iedereen besteed MarJon :')

Ik ben de zoektocht gestart naar zo'n driewieler geval voor onze knul. Maar, nederlander die ik ben, wil ik niet direct iemands vraagprijs bieden :+ niet dat ik 3 euro op een fietsje bied ofzo hoor, maar 60-75% van de vraagprijs (iets met onderhandelruimte). Ben benieuwd :=

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15086
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 12:35

Moderatoropmerking:
Ik heb een screenshot en de daarbij horende discussie verwijderd. Het is niet de bedoeling om screenshots te plaatsen, tevens is het ook niet wenselijk om tussentijds reacties te verwijderen of om berichten leeg te halen omdat er hierdoor rare gaten vallen in het topic. Zouden jullie hiermee rekening willen houden? :)
Mocht er nu nog eens een screenshot (of andere vormen van privécommunicatie) worden geplaatst dan vraag ik jullie om even te TeMmen, dan kunnen wij hier iets mee doen.

        ''Even when you're gone, it never really ends...'' :)ddd

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:44

Edit: ging iets fout haha

Heavenly (Armani x Aktion) ~ Together since 2016 <3

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:46

Wauw, had het laatst over die cap met al die biedingen waar ik akkoord mee ging en vervolgens elke keer niks meer hoorde.
Kreeg weer een bod die ik geaccepteerd heb, dacht zal wel weer niks worden aangezien bod om 4 uur snachts gedaan was maar nu dus toch geld op mijn rekening staan en de cap is verzonden, elke keer berichten van diegene rond 4 uur snachts. Zal wel nachtdiensten ofzo draaien blijkbaar, maar goed weer een item minder dat ligt te verstoffen op zolder :)

Nu de rest nog waar elke keer geen reactie op komt...

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:56

Mijn verhaal van gisteren werd nog aparter. Ze mailde vanmorgen of ze vandaag zou komen ophalen. 16 kwam haar niet uit. 12 uur aangeboden. Ze zou komen. Vervolgens ineens een stroom van vragen (afspraak stond al!!) en daarna taal noch teken. Niet meer reageren, niemand gezien.

Zo ontzettend aso! Heb er ook een e-mail achteraan gestuurd dat ik het onbehoorlijk vind en dat ze wat mij betreft de boom in kan. Wat een doos! :’)

fjordjes

Berichten: 11966
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:31

Hier steeds dat ze wel reageren en nog moeten overleggen en dan vraag je enkele dagen later of ze nog interesse hebben en dan is het stil.


upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:58

Hier hetzelfde.

En iemand die 2/3e van mijn vraagprijs biedt voor een heel schappelijk geprijsd een keer gepast product en vervolgens zegt dat als het niet past ze het niet kan retourneren. Ik verbied je niet om het nieuw te kopen hoor.. Betaal je alleen wel 85 euro meer. :=

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:00

upendo schreef:
Hier hetzelfde.

En iemand die 2/3e van mijn vraagprijs biedt voor een heel schappelijk geprijsd een keer gepast product en vervolgens zegt dat als het niet past ze het niet kan retourneren. Ik verbied je niet om het nieuw te kopen hoor.. Betaal je alleen wel 85 euro meer. :=


Hier precies hetzelfde, was een hoger bod gedaan dan die van haar maar dat was volgens haar weer te hoog voor een zo goed als nieuw product want voor 60 meer had ze een nieuwe.

Terug gestuurd dat ik het der ook zeker niet verbied om een nieuwe te kopen.


Lady

upendo

Berichten: 22259
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:12

Ja precies.. Ik ga alleen niet 125 euro verlies pakken op iets omdat het mijn paard niet past. Dan wacht ik wel langer hoor. Ligt niet in de weg..

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:29

We kunnen de hand schudden, dat eeuwig dan koop ik hem liever nieuw. Niemand die ze tegenhoudt!


Lady


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, amy495, Bodan, chocky84, dollyspikkel, GrapeshotBot, heidy_wilco, HELder, Kaetibangsi, KellyR, Kmbrly, lina1998, luuntje, Milando, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, Roos_h, RoronaZorro, Sourire, sunshine, Suusw, Syzygy, Thrive, twinducklin, Unoo, Zwerte en 84 bezoekers