Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Change3x

Berichten: 6575
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-17 10:22

Hoi allemaal :D{

Ik ben op zoek naar een licht beige rijbroek met een mooie pasvorm en van een fijne kwaliteit én nog een beetje betaalbaar.

Op de site van de divoza hebben ze niks wat me aanspreekt of het kost meer dan €300 dus toen ben ik wat verder gaan snuffelen op internet.

Ik kwam uit bij de webshop van Hypostore en daar hadden ze 2 rijbroeken die mij wel aanspraken.

Bij de rijbroek van Samshield stond dat je een maar groter moest bestellen dan dat je gewend was: heeft iemand een Samshield broek en wat zijn jouw ervaringen?

De Equiline broek stond verder niks bij maar voor die broek geldt dezelfde vraag!

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt!


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:43

Ik verplaats dit topic naar Ruiter.

Laurievc

Berichten: 4406
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 19:55

Ik heb hier toevallig naast me een Equiline liggen :+ Ik heb normaal maat 36 en soms 38 (hangt af van het merk). In mijn Equiline staat 14/15.
Ik ben heel tevreden van de stof en de broek zelf. Helaas is het kleine rondje van het logo (in het zwarte driehoekje op je been) er wel meteen afgevallen en ik vind niet dat dat kan met zo'n dure broeken...

911Carrera

Berichten: 55
Geregistreerd: 25-07-17
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:10

Laurievc schreef:
Helaas is het kleine rondje van het logo (in het zwarte driehoekje op je been) er wel meteen afgevallen en ik vind niet dat dat kan met zo'n dure broeken...


Dit heb ik ook eens gehad met een jas. Dan is hij je voor het mooie net te klein. De stof rekt dan zover op dat het uit het metalen rondje kan.

Mijn wedstrijdbroek heeft ook zo'n rondje en zit er nog steeds perfect in. Deze heb ik op de correct maat gekocht. Het is verleidelijk om met zo'n rekbaar stofje je eigen maat te nemen (in mijn geval zou dat italiaans 40 zijn), maar het blijft Italiaans dus maatje groter is meestal wel beter. Ik heb italiaans 42 aan en van normale maat altijd 176/34/36.

Verder; Absoluut Equiline fan! Zowel voor mijzelf als mijn paard heb ik er alles van. Wil niet anders meer haha

Rádiháza Árkádia Parin Dressuur Z1+5 Springen L+3
KNHS Jury B/L + F13/F14/F15 Een leuke jury met een positieve instelling nodig? Stuur even een berichtje!

Laurievc

Berichten: 4406
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:18

Is helemaal niet te klein haha, zit echt perfect want daar heb ik speciaal op gelet. Zit niet anders dan mijn andere rijbroeken :) Heb zelfs nog plek over dus daar kan het in mijn ogen niet aan liggen...

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:21

Geen ervaringen met Samshield, wel met Equiline: heeeerlijke broeken. De meeste winkels rekenen inderdaad zelf de Italiaanse maat om naar de 'Nederlandse' maat, maar ik heb hem zoals Carrera schrijft niet nog groter genomen. Heb gewoon een Italiaanse 42 en normaal dus maat 36/38. Weet niet of je lang bent, maar ik heb aardig lange benen en kan ze ook prima in die broek kwijt! ;)


xWouter

Berichten: 2726
Geregistreerd: 03-09-09
Woonplaats: Oosterhout

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:27

Hier ook geen ervaringen met Samshield, wel met Equiline, we verkopen ze ook bij ons in de winkel in allerlei modellen en kleuren, heel verleidelijk gezien ik ze prachtig vind en het fijnst vind zitten, en heb al heel wat merken gehad. :j

Ik heb normaal maat 34 en heb van Equiline de 40

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:56

Wij hebben de samshield al een paar keer verkocht en de mensen zijn er helemaal weg van! Het voelt echt als een 2de huidje aan. Vergelijken kan je die 2 niet echt want de equiline is van een andere stof gemaakt maar het zijn beide werkelijk prachtige broeken <3 als je voor de samshield zou gaan zou ik voor de adele gaan _/-\o_

Change3x

Berichten: 6575
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 18:58

Bedankt voor de ervaringen! :D

Hoe valt de Samhield qua maat Nicole?

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 19:03

Change3x schreef:
Bedankt voor de ervaringen! :D

Hoe valt de Samhield qua maat Nicole?


Ik zou 1 maatje groter pakken en anders omruilen is natuurlijk ook zo gedaan maar toen ik hem aan had had ik wel maatje groter nodig... Of ik word gewoon dik -O-

Change3x

Berichten: 6575
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Equiline en Samshield rijbroek: ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 19:56

Ik las al op een site dat de broeken klein uitvallen. Ligt dus niet aan jou. :D

Ik heb normaal gesproken 36 maar ook heel af en toe 38 die klein uitvalt. Wat zou jij dan aanraden voor maat?

Nicole

Berichten: 8144
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:53

Change3x schreef:
Ik las al op een site dat de broeken klein uitvallen. Ligt dus niet aan jou. :D

Ik heb normaal gesproken 36 maar ook heel af en toe 38 die klein uitvalt. Wat zou jij dan aanraden voor maat?

Eerst 38 zou proberen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers