[Info] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 00:55

Malva van Hagar Peeters is uit.

Joolien schreef:
Een van de boeken van Griet op den Beeck, absoluut. Weet nog niet welke, daarvoor moet ik ze nog een keer opnieuw lezen :P

Heb je haar laatste ook gelezen? Daar ben ik nu in bezig :j Vorige van haar heb ik alledrie gelezen.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/


Anoniem

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 12:36

Nee de nieuwste moet ik nog.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:58

Ik lees nu Black-Eyed Susans van Julia Heaberlin. Een thriller over een vrouw die 20 jaar geleden de enige overlevende was van een seriemoordenaar, maar nu de "schuldige" de doodstraf moet ondergaan, begint ze te twijfelen of hij het wel echt was.

Vind hem tot nu toe erg goed, heel benieuwd naar het einde :j

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Tiggs

Berichten: 7502
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:39

Yasmine schreef:
Ik lees nu Black-Eyed Susans van Julia Heaberlin. Een thriller over een vrouw die 20 jaar geleden de enige overlevende was van een seriemoordenaar, maar nu de "schuldige" de doodstraf moet ondergaan, begint ze te twijfelen of hij het wel echt was.

Vind hem tot nu toe erg goed, heel benieuwd naar het einde :j


Die heb ik laatst ook gekocht, goed om te horen dat ie bevalt.

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 18:50

Die heb ik ook echt ontzettend vaak in mijn handen gehad, maar tot nu toe elke keer terug gezet.
Ben benieuwd wat je eindoordeel is Yasmine.

♥ Rewrite the Stars ♥


prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 06:17

Oe, die klinkt goed Yasmine. Is hij erg eng?

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:07

Ze wordt achtervolgd door iemand maar ze weet niet wie. Er gebeuren soms wel enge dingen wanneer het hoofdpersonage alleen thuis is en ik las gisteren zo’n stuk toen ik alleen thuis was, en dat vond ik best wel eng := :o

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 09:55

Haha okeee. Dan toch nog maar even over denken. Ik woon alleen en ben een angsthaas eerste klas wat boeken en films betreft :=

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 10:49

Ik wil ook een keer een boek eng vinden, lukt me gewoon echt nooit! Spannend wel, maar eng niet...

Ben bezig in Halszaak van Boris O. Dittrich. Héél interessant geschreven. Stuk leuker dan verwacht!
Wil eigenlijk doorlezen, maar moet verven -O- .

♥ Rewrite the Stars ♥

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 11:06

O, dan ben ik zo jaloers op jou Yv! Ik ga al over de zeik van een Agatha Christie boek :')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 14:28

Echt bang ben ik eigenlijk ook niet vaak, behalve bij Stephen King :') Nu was ik vooral bang omdat het ging over een vrouw die alleen thuis was en er was iemand in haar huis, en ik was op dat moment ook alleen thuis en mijn kat zat in de slaapkamer rare geluiden te maken _O-

Vanavond Black-Eyed Susans uitlezen, ben zo benieuwd!

Wie had hier trouwens een abonnement op een boeken subscription box? Ik wil er graag eentje proberen maar kan zo moeilijk kiezen. :D

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 16:19

Haha nee hoor, ik juist op jullie! Lijkt me heerlijk om een keertje goed te kunnen griezelen van een film of boek <3 !


Ik heb de tweede Fairyloot besteld, Yasmine. Als het goed is wordt ie as week verzonden. Vind die wel echt de leukste. Owlcrate ook wel, maar die heeft mega hoge verzendkosten. Celebrate uit NL vind ik niet zo boeiend. Nieuwe is Boox, die is op zich ook wel leuk (en nieuw), alleen de eerste 3 boeken klinken voor mij niet zo tof. Wel heel leuk dat je per maand 3 verschillende genres hebt.

♥ Rewrite the Stars ♥

Goof

Berichten: 28609
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 17:19

Ik ben bezig in Orange is de new black, het boek achter de serie.
Leest goed weg.

love_mandy

Berichten: 2895
Geregistreerd: 01-03-15
Woonplaats: Noord Holland

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 18:27

Ik heb the boox besteld, komt rond 10 december ongeveer dus ik ben heel erg benieuwd naar of het wat is. (Heb gevraagd voor een Engels boek ipv Nederlands dus ben benieuwd of ik die ook echt krijg)
Daarna wil ik denk ik een fairylootbox bestellen om te proberen. Maar dat word pas januari

Bookish Goods voor booksleeves, boekenleggers en meer!

Sнє ηєνєя Ɩσσкєɗ ηιcє. Sнє Ɩσσкєɗ Ɩιкє αят, αηɗ αят ωαѕη'т ѕυρρσѕєɗ тσ Ɩσσк ηιcє: ιт ωαѕ ѕυρρσѕєɗ тσ мαкє уσυ fєєƖ ѕσмєтιηg

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:07

Ik heb de Fairyloot nu een paar keer gehad en ik blijf dat de beste box vinden. Ik heb de Owlcrate en de Celebrate Booksbox ook geprobeerd, maar die vind ik toch echt minder.

Verder lees ik op dit moment The Wrath and the Dawn van Renee Ahdieh

:D

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 00:06

Ken die boxen niet, Gaat er even naar googlen.. :)

Ik ben gisteren even naar de bieb geweest en heb net cinder uitgelezen, morgen beginnen aan scarlet.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Anoniem

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 07:47

Ik wil al een paar maanden een Fairyloot proberen, maar ben steeds te laat met bestellen :+

Ik lees momenteel The Raven Boys.
Ben echt zwaar hooked, gelijk The Dream Thieves maar besteld, want ik gok dat ik hem vanavond uitlees en dan gelijk door wil lezen :')

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:22

Owlcrate zegt me het meeste als ik kijk naar de boeken die er de afgelopen keren bij zaten, maar de verzendkosten naar Europa zijn bijna even duur als de box zelf -O-
Fairyloot ziet er ook heel leuk uit, maar ik hou meer van realisme dan fantasy.

Ik heb Black-Eyed Susans gisteren uit gelezen. Het einde was razend spannend, maar ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind. De conclusie/oplossing/climax was niet wat ik verwacht had of zag aankomen, wat ik heel tof vind, maar het was wel heel snel in een paar tiental pagina's verteld. Op zich wel geloofwaardig. Als ik terugdenk, waren er ook een paar subtiele hints naar het einde, maar ook weer niet te duidelijk.
Wel een mysterieus en beetje open (maar ook niet helemaal open) einde. Moet er nog even over nadenken, maar ik raad het zeker wel aan! Zeker een verhaal waar veel vaart achter zit, het voelt nooit traag aan.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:31

Oeeeeh Book Depository is al begonnen met Black Friday sales! De illustrated editions van HP zijn -30% en ik mis er nog 2, denk dat ik ze meteen maar ga bestellen <3

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:54

Ik heb een paar keer een abonnement op de Willoughby Book Club cadeau gegeven. Je kan daar aangeven welke genres je graag leest, wie je favoriete schrijvers zijn en in welke onderwerpen je geïnteresseerd bent, en zij zoeken dan boeken voor je uit waarvan ze denken dat ze bij je passen. Ook kan je een link naar je goodreads geven zodat ze nog meer informatie hebben, en om te zorgen dat je geen boek krijgt wat je al hebt. Echt een aanrader vind ik, denk dat ik voor mijn verjaardag ook eens zo'n abonnement ga vragen :)

Edit: en voor ieder boek dat ze verkopen doneren ze een boek aan een goed doel. *\o/*

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:02

Ik heb eindelijk A Darker Shade of Magic uit van VE Schwab, maar ik had er meer van verwacht :=

things get broken, and sometimes they get repaired,
and in most cases, you realize that no matter what gets damaged,
life rearranges itself to compensate for your loss, sometimes wonderfully

Thrive

Berichten: 994
Geregistreerd: 06-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:20

Yasmine schreef:
Oeeeeh Book Depository is al begonnen met Black Friday sales! De illustrated editions van HP zijn -30% en ik mis er nog 2, denk dat ik ze meteen maar ga bestellen <3

Ik heb er vanmiddag ook al een besteld, ze zijn zo mooi <3

I want to thrive, not just survive.

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:20

Dat klinkt leuk Prulletje! Heb je toevallig een linkje?

♥ Rewrite the Stars ♥

prulletje

Berichten: 965
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:34


The_Cat

Berichten: 7275
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [Centraal] 'Welk boek lees jij nu?' - deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-17 07:16

Ik heb ook een paar keer Celebrate Book Box gehad, maar de laatste was ronduit teleurstellend. De helft ervan heb ik in de vuilbak gegooid, das dan wat ridicuul voor het geld. Misschien wel eens kijken naar fairyloot, want ik vind het concept op zich wel een leuk idee :)

Ben ondertussen aan het lezen in het laatste boek van Ken Follett, het eeuwige vuur. Tot hiertoe is het misschien eigenlijk iets minder dan de 2 andere boeken van kingsbridge. Het focust eigenlijk ook ineens op een hoop prinsessen buiten kingsbridge, terwjil daarvoor het eigenlijk altijd redelijk specifiek op mensen waren uit het dorpje. Daardoor krijg je nu wel een breder beeld, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat wel zo leuk vind :p


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers