Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 21:04

Al een tijdje vraag ik het mij af,waarom zijn er ineens overal van die FB meisjes die het hebben over ' Wil jij afvallen reageer dan met een hartje' of ' Wil jij deze lipgloss voor een lage prijs reageer dan met PB'

Vervolgens reageren er tientallen of honderden mensen.

Een tijd dacht Ik, dit zijn nepprofielen. Maar dat is dus niet zo.

Dus nu dacht Ik, is het een pyramide-idee, waarbij je inkomen verdiend als je reageerd bij anderen?

Het intrigeert en irriteerd mij tegelijk dus ik dacht ik moet het toch eens vragen :')

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


furious

Berichten: 7102
Geregistreerd: 22-02-06
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:05

Werkelijk waar nog niet voorbij zien komen.
Is het reclame?

You can turn off the sun but I'm still gonna shine!

Schuur_

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:07

Ja hoor, is een piramidesysteem zoals Herbalife. Zeker die lipstick dingen

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

cobiie

Berichten: 7298
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:09

Is idd een piramidesysteem, vooral het merk "forever" wordt je nu mee doodgegooid.

[o]

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:13

Ja ook die dingen van 'Wil jij snel geld verdienen vanuit thuis? Het enige wat je nodig hebt is wifi' en blablabla :')
Kan me toch niet voorstellen dat het veel oplevert. :=

cobiie

Berichten: 7298
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:15

Paris_ schreef:
Ja ook die dingen van 'Wil jij snel geld verdienen vanuit thuis? Het enige wat je nodig hebt is wifi' en blablabla :')
Kan me toch niet voorstellen dat het veel oplevert. :=

Het levert waarschijnlijk genoeg op als jij een lading "gekken" vindt om er ook in te stappen. :')

[o]

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:28

Ja dat, en dat ik random uitnodigingen krijg van meiden die voedingsdeskundigen zijn en met hun account vrienden willen worden :')

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:32

Er zijn ook altijd honderden reacties op he. Ik ben toch wel eens benieuwd wat dat nou schuift als je een beetje goed bent. _O-

Edit: NIET dat ik het ook maar enigszins van plan ben om dit zelf te gaan doen. :+

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 21:33

Jaaaa, zou er iemand reageren die dat weet?

Of moet ik onderkoffer :')

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

cobiie

Berichten: 7298
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:43

ruitje schreef:
Jaaaa, zou er iemand reageren die dat weet?

Of moet ik onderkoffer :')

Ik wens je veel plezier, wat ik hoorde was het een paar honderd per week als je het goed doet.
Maar ik kreeg zeer weinig info toendertijd, de persoon wou eerst zelfs niet prijsgeven waarvoor ze mensen aan het "werven" was. :') :7

[o]

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:54

Ik heb er een keer een berichtje over gekregen :')

Spoiler:
25 september komt de lipbalm naar Nederland. Wij hebben al een lancering gehad en de lipbalm was binnen een uur uitverkocht in Europa! Daarom hebben wij besloten om jullie in te zetten! Wij verwachten een enorme drukte.

Let op vraag altijd verzendkosten aan de klant en let op of de klant in België of in Nederland woont .Verzendkosten in Nederland zijn 3,95, De verzendkosten in België 7,-

De lipbalm kost 20 euro inkoop en 30 euro verkoop + nog de verzendkosten . Dus 10 euro per balm verdien je direct.het proces van bestellen leggen we later uit! als je niks verkoopt verdien je dus niks.
De lipbalm is een Amerikaans merk en wordt gebruikt door celebs en heeft in de Cosmo en Vogue gestaan.

Hoe werkt het nu eigenlijk? Eigenlijk hetzelfde als bij webshops van kleding. Voorbeeld: Een klant besteld een kledingstuk bij jou en maakt 30 euro over naar jouw rekening jij koopt het in bij de groothandel voor 20 euro. Zo heb je direct 10 euro
winst op je rekening. Jij koopt dit in op bestelling en als de klant betaald pas hebt. Zo hoef je niets voor te schieten, heb je geen voorraad en geen kosten. Wij schieten niks voor de klant voor. De klanten maken het bedrag + verzendkosten over naar jouw rekening (mist anders is afgesproken met ons).

Inschrijven is gratis en je zit nergens aan vast. Waarom inschrijven? Anders kun je niet bij de groothandel bestellen tegen inkoopsprijs. Stel in het ergste geval je verkoopt niets wat gebeurd er dan? Dan gebeurd er niets. Je hebt geen verplichting om lipbalms in te kopen dus dan heb je het geprobeerd en ben je weer een ervaring rijker. En je kunt kijken of dit iets voor je is of juist niet.

2 regels: het merk mag niet openbaar en de prijs ook niet . Waarom?
Als we de naam gaan noemen openbaar gaan meiden het googelen en kunnen ze het zelf ook bestellen op de website maar dan verdien jij niets. We willen graag met klanten in gesprek via privé berichten zodat we kunnen adviseren en uitleg kunnen geven over het product. Als we de prijs openbaar geven stelt de klant ook die vraag niet aan ons. Zo maken we klanten nieuwsgierig naar meer informatie.

Wat kunnen wij jullie nog aanbieden:) als jullie dit werk leuk vinden dan mogen jullie het blijven doen wij hebben 200 producten van hoge kwaliteit die o.a. Kim Kardashian en Ronaldo ook gebruiken. Ook werken wij samen met Tori Spelling van Beverly Hills:) Als je het leuk vindt en meer wilt verdienen door productverkoop en aan het team toegevoegd wilt worden dat kan. Laat het even weten.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 21:54

Wacht... ronaldo gebruikt makeup? :')

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:15

Ik kom ze ook nooit tegen! Ik heb ook alle interesses die facebook aan mij gekoppeld had (waarvan sommige echt nérgens op sloegen) verwijderd, dus ik krijg nu echt compleet random reclames voorgeschoteld ;-)

ruitje

Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 22:15

Geniale post Dit :') Mijn dank is groot :D

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Koper

Berichten: 30219
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:18

30 euro voor een lippenbalsem? :=

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

cobiie

Berichten: 7298
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:21

Koper schreef:
30 euro voor een lippenbalsem? :=

En de potentiële koper niet het " merk" mogen noemen voor afgaand aan de aankoop. :')

[o]

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:21

Serieus? En hoeveel kilo “lipbalm” krijg je dan voor die 30,00? :o?

Heb n nichtje die een tijdje van die vitaminepillen verkocht. Voor lang haar, kilo’s afvallen, witte tanden, tegen zweetvoeten en weetikwat wat allemaal.

Foto van 4-jaar-terug-en-net-bevallen erbij en n foto van gisteren “kijk eens wat n verschil”, hmmhmm... was ook pyramidesysteem. Allemaal onzin.
Laatst bijgewerkt door WowAmigo op 15-11-17 22:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:22

Ja echt ontzettend duur :') koop ik liever mac lipstick


Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 22:34

Miefje, het lijkt wel of de oplichters uit Nigeria inmiddels een betere vertaalmachine gebruiken, maar nog steeds is het om te huilen. Alleen daarom al zou ik er niet eens op ingaan. En verder, 30 euro voor een lipbalm? En ik die van de Lush al duur vinden. }:0

Op een paardenrug hoog boven de grond
Voel ik mij pas echt gezond
Ondersteund door vier gezonde benen en een sterke rug
Heb ik telkens voor even die van mij terug!


Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:35

WowAmigo schreef:
Serieus? En hoeveel kilo “lipbalm” krijg je dan voor die 30,00? :o?

Heb n nichtje die een tijdje van die vitaminepillen verkocht. Voor lang haar, kilo’s afvallen, witte tanden, tegen zweetvoeten en weetikwat wat allemaal.

Foto van 4-jaar-terug-en-net-bevallen erbij en n foto van gisteren “kijk eens wat n verschil”, hmmhmm... was ook pyramidesysteem. Allemaal onzin.


4gram ofzo :')

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:36

Dreamybol schreef:
Miefje, het lijkt wel of de oplichters uit Nigeria inmiddels een betere vertaalmachine gebruiken, maar nog steeds is het om te huilen. Alleen daarom al zou ik er niet eens op ingaan. En verder, 30 euro voor een lipbalm? En ik die van de Lush al duur vinden. }:0


Hahaha inderdaad. Ik vond het sowieso al raar dat ik ervoor benaderd werd

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:38

Die met dat afvallen is voor een bepaald merk , juice+ ofzoiets. Ze doen dat op die manier omdat het eigenlijk door facebook verboden is om die praktijken te doen op facebook. Maar niemand kan je bannen omdat je vraagt aan mensen om een hartje te plaatsen. Dus dan kunnen zij je later contacteren via ee npb, en maken ze dus geen openbare reclame en doen ze niets tegen de regels.

Vooral dat afvallen stoort me enorm. Vaak geven de mensen daar echt veel geld aan uit omdat ze geen andere manier weten, en die facebook sukkels worden er rijk van


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:43

Ook heel veel voorbij zien komen inderdaad.. gek word je ervan.

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 09:56

Forever is niet nieuw dat loopt al veel langer en is best wel groot, alleen in NL niet, maar ze proberen al een jaar of 3 de markt in NL aan te spreken. Ken mensen die verdienen er genoeg van dat ze gestopt zijn met het reguliere werk. En persoonlijk vind ik het geen slecht systeem omdat er wel voor gezorgd is dat de "piramide" niet te groot kan worden. Maar het "werk" past niet bij mij. De producten zelf vind ik wel erg fijn.

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Waar komen al die make up/voedings meisjes vandaan op FB ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 10:19

Het irritante aan die piramide systemen is gewoon vaak dat die dingen rommel zijn waar veel geld voor betaald moet worden net omdat ze de hele piramide moeten kunnen doen opbrengen. Ze heulen met reclame als beter dan de producten in de winkel omdat ze x hebben of beter zijn dan z, maar vaak zijn hun studies enkel gefinancierd door henzelf, en zijn er zeer weinig onafhankelijke studies gebeurt. Liever dan een product in de winkel kopen, dat tenminste op tijd en stond eens gecontroleerd wordt door testaankoop


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gerlindie, judith_irene, Mars, nathe, Noukie, Pikeur en 48 bezoekers