Paarden Bijoux hoofstellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 16:32

Hee allemaal!

Ik ben nog op zoek naar een nieuw hoofdstel en vroeg me af of iemand misschien ervaring heeft met de hoofdstellen van Paarden Bijoux? :) Aangezien ik hier weinig over kon vinden op Bokt.



minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 22:03

Ik heb er een neusriem van gehad. Vond de kwaliteit erg slecht. Net zoals hun frontriemen..

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-17 22:49

minouesmee schreef:
Ik heb er een neusriem van gehad. Vond de kwaliteit erg slecht. Net zoals hun frontriemen..


Ja... heb er zelf niet echt ervaringen mee en twijfel daarom ook erg als ik het zo hoor. Ik kan dan misschien beter voor hetzelfde geld of iets meer een hoofdstel van een bekend merk kopen dat waarschijnlijk wel goed is. Ik vind de hoofdstellen er verder wel mooi uit zien maar het moet natuurlijk niet na een paar maanden al kapot zijn of er niet meer uit zien.. :?


xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:13

Ik heb een paar losse neusriemen besteld en ben er erg blij mee. Zitten mooi en blijven mooi.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 14:16

Ik wacht als 7 weken op een hoofdstel van ze en dat gaat nu nog 7 weken duren. Heb het hoofdstel nog niet betaald en kijk inmiddels naar andere hoofdstellen.

Tymone

Berichten: 900
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:31


DaraBariton

Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-12-11
Woonplaats: Noord holland

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:52

Stang en trens van gehad die kwaliteit was echt super slecht. Paar jaar later toch nog een frontriem daar gekocht die leek wel goed. ;)

Dara♡ Bedankt voor de mooie jaren samen...
*31-05-2001 - †27-06-2021
◇Wiebe◇|31-03-2023| Fryso 518 x Tsjalle 454|

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 19:59

Tymone schreef:
Ik heb nu iets gevonden waar ik wel erg blij van word http://www.tweespan.nl/voor-uw-paard/bridle2fit

hier kun je je hoofdstel echt helemaal zelf samenstellen. De prijs valt mij eigenlijk nog wel heel erg mee moet ik zeggen.


Oh hier zal ik dan ook eens een kijkje nemen. Het nadeel is alleen weer wel dat ik dit merk ook niet echt ken.


Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:00

Er is een topic over bridle2fit met zeer tevreden reacties

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 20:03

Ik vind het nog steeds lastig aangezien er nogal gemengde meningen zijn. Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat de kwaliteit eerst niet echt goed was en nu een stuk beter, maarja dat is iets waar ik pas achter zou komen als ik het hoofdstel koop.

Ik heb inmiddels ook even op Divoza rondgekeken en daar kwam ik uit op de BR Eston. Ik heb hier op bokt wel goede verhalen over gehoord net zoals de Kingston. Dit is de Br Eston:

https://www.divoza.com/nl/br-eston-hoofdstel

Dit hoofdstel lijkt best veel op het hoofdstel van Paarden Bijoux, namelijk deze:

https://www.paardenbijoux.com/Exclusive ... -hoofdstel

Het voordeel is wel dat ze bij Divoza vaak 25% korting hebben op een artikel naar keuze rond sinterklaas en kerst, dus ik hoop dat deze korting dan ook geldig is op dit hoofdstel. Zou wel mooi mee genomen zijn :j

@Granoek: Hier zal ik dan ook zeker even een kijkje nemen :) Heb toch geen haast met het hoofdstel want m'n paard is nog niet eens zadelmak haha


Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 20:12

Tymone schreef:
Ik heb nu iets gevonden waar ik wel erg blij van word http://www.tweespan.nl/voor-uw-paard/bridle2fit

hier kun je je hoofdstel echt helemaal zelf samenstellen. De prijs valt mij eigenlijk nog wel heel erg mee moet ik zeggen.


Ik heb er eventjes op gekeken en het ziet er allemaal wel mooi en netjes uit. Het is wel echt ideaal dat je bijvoorbeeld de neusriem in een andere maat kan bestellen dan het kopstuk. Vaak vind ik bij veel hoofdstellen de frontiem of iets anders niet zo mooi en had ik het net anders gewild. Hier heb ik dat probleem sowieso niet natuurlijk :)


Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:29

Ik heb een frontriem van ze eentje waarvan de steentjes niet uit kunnen vallen. Nou en je raad het al, steentje kwijt.. Over gemaild en krijg er gewoon geen reactie op, in mijn ervaring dus slechte kwaliteit en service.

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:39

Geen ervaring mee. Wel met Ascot's Finest (mooi en betaalbaar) en WW frontriemen/Hippique. Laatste zit bij ons in het dorp en zet er zonder problemen gratis nieuwe steentjes in als ze eruit zijn.


ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: Paarden Bijoux hoofstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:42

heb met de houston hele slechte ervaring. wel soepel, maar echt heel lelijk en pasantjes die soms te klein zijn en soms te groot.

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:44

Afbeelding

Hier een hoofdstel ervan.. helaas laat hij gigantisch kleur los :(
Verder wel een mooi hoofdstel maar de kwaliteit van de verf en het leer valt tegen in combinatie met de prijs :) wel heel soepel leer.
Ach het was meer dat ik er 1 zocht die bij mijn zadel paste :')

Mouse <3
Beleren, Doorrijden, Trainen & Verkoop -> Stal Kuperus
JLourafotografie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dolor, Temeraire en 44 bezoekers