Hoe kniewrongen verwisselen wintec cair

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vendake
Berichten: 170
Geregistreerd: 24-10-17

Hoe kniewrongen verwisselen wintec cair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 19:46

Hi allen ,

Ik heb een veelzijdigheidszadel van wintec ( cair) . Omdat ik nogal een klusser ben wil ik er graag dikkere kniewrongen in. Nu kan ik nergens vinden hoe dit moet. Ik kan er standaard bestellen of verwisselbare ( ik denk dat die klittenband hebben) kan iemand mij het verschil uitleggen en hoe je deze bevestigd zodat ik de juiste keuze kan maken?

Alvast bedankt !


wendy1987

Berichten: 6907
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Hoe kniewrongen verwisselen wintec cair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 19:49

Wintec zadels hebben onder hun zweetblad kniewrongen zitten die je kan verwisselen met klittenband. Dus als je dikkere koopt, kan je deze heel makkelijk zelf verwisselen

vendake
Berichten: 170
Geregistreerd: 24-10-17

Re: Hoe kniewrongen verwisselen wintec cair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-17 19:57

Dus je kan ze eraf trekken of zitten ze in een pouch ? Ik wil niet dom overkomen maar voor ik ga trekken in volle enthousiasme vraag ik het liever eerst


Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:05

Als ze met klittenband vast zitten dan zie je dat echt meteen (althans bij Kent & Masters-zadels met verwisselbare klittenbandwrongen). Zo te lezen twijfel je, dus ik denk dat ze anders vast zitten. Heb je een foto?

wendy1987

Berichten: 6907
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Hoe kniewrongen verwisselen wintec cair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 20:25

Bij de meeste wintes zitten ze echt duidelijk zichtbaar onder de zweetbladen. Dan kan je ze echt heel makkelijk lospakken en er weer op plakken, doe ik regelmatig om alles schoon te maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 92 bezoekers