Zwarte cross 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 15:49

Hallo bokkers,

Aanstaande zaterdag is het weer zo ver. De voorverkoop van 2018 gaat van start. Niet fanclub leden moeten nog een weekje wachten.

Welke enthousiastelingen zitten zaterdag om 11.00 ook weer achter de pc om kaartjes te bemachtigen?

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:02

Yeps hier. Twee kaartjes voor zaterdag nodig niet zo spannend dus. Vorig jaar naar primera geweest. Alleen geen korting dit keer. Kaartjes zijn iets goedkoper dan de normale prijs maar flink duurder dan de grote denkers korting

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 17:12

Ja, super balen van de grote denkerskorting. Voor dagkaarten scheelt het niet zoveel. Voor camping echt enorm. Vorig jaar 80 (75+5 toeristenbelasting) en nu 120. Geloof dat daar wel de toeristenbelasting bij in zit.

Wij gaan wel spannend, willen graag een caravankaart bemachtigen.

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆

LiannePuthzy

Berichten: 6943
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:12

Helaas geen fanclublid maar ben wel van plan om te gaan als er volgende week/ over anderhalve week nog camingkaarten zijn

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:14

Oef succes, al waren die er vorig jaar week later nog wel bij de gewone verkoop. Niet veel maar toch ietsje.

Prijsverschil voor camping idd best flink zeg.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

LiannePuthzy

Berichten: 6943
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:17

Vorig jaar had ik een campingkaart besteld anderhalve a 2 weken nadat de gewone verkoop was begonnen dus ik hou hoop, en anders maar ticketswap, stonden ook zat camping kaarten op een aantal weken voordat de cross begon

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:19

Wij zitten ook klaar, hopend op de mazzel voor een caravankaart zoals voorgaande jaren en twee campingkaarten.

Balen van de grote denkerskorting inderdaad, ze zeggen wel dat het goedkoper is maar geloof er werkelijk niks van.

Ja ik denk dat het wel hard gaat met de campingkaarten. Er zijn ook weer enorm veel mensen lid geworden afgelopen jaar.

snorremans
Berichten: 807
Geregistreerd: 04-11-12

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:07

Ik wil bij de gewone verkoop graag 2 camping kaarten bemachtigen. Hopelijk lukt dat. Probeer denk ik de Primera en anders maar ticketswap.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:34

Ik heb twee zaterdag kaarten was het vergeten oeps. Maar de caravan en grasnapolsky in drie minuteh of zo uitverkocht. Hoe kan dat?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 12:35

Wij hebben twee caravankaarten en campingkaarten weten te bemachtigen! *\o/* *\o/*

Tweede caravankaart is voor vrienden :D

Ging inderdaad rete hard! Maar onwijs veel mensen willen een caravankaart en er zijn maar een stuk of 500/550. Grasnapolsky idem

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 14:19

Hoe hebje dat voor elkaar gekregen mensen die meteen na de 0 van aftellen invullen en dan al te laat zijn. Overal maar 1 letter neerzetten of zo? Dacht werkelijk dat er altijd meer caravans konden staan dan 500

Ik zag dat schoentje hier op bokt caravan kaart heeft. Herken haar naam hihi :+

Maar nu al caravan kaarten te koop aangeboden bij zc facebook door mensen en op mp. Triest gewoon, bestellen die er vijftien dan en meteen verkopen of zo?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:40

Ik moet heel eerlijk zeggen dat zowel ik als mn vriend alles hebben ingevuld. Dus volledige naam adres enzo.

Ik vond het ook echt bizar dat het ons beide is gelukt! _/-\o_

Bij ons ook echt bijzonder veel mensen uit de groep die mis hebben gegrepen. Wij hebben bewust beide een caravankaart en een extra campingkaart aangeklikt omdat we zeker wilde zijn van een caravan kaart. Beide ook betaald omdat we dus ook vrienden hebben waarvoor we zouden proberen.

Het oogt ook veel en veel meer maar wat ik begreep zijn het er 500 ongeveer.

Vind het nu alweer te koop aanbieden op MP enzo inderdaad onwijs triest. Grote kans dat ze inderdaad meer hebben besteld als nodig is.

Nu is er ook de kans dat ze voor vrienden hebben besteld en dat zij zelf al te pakken hebben gekregen. Opzich is het doorverkopen geen probleem. Maar het is zo triest dat er zoveel geld overheen moet.

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-17 17:02

Yes wij hebben ook 1 caravan kaart kunnen bemachtigen :D

Je kon maar 1 caravankaart per bestelling toch? Onze andere vrienden hadden hun geldzaken niet op orde dus die hebben geen caravan. Tja je kunt niet verwachten dat iemand even 470 voor kan schieten :) Maar wij zijn heel blij :D

Ik had verwacht dat je niet al je gegevens in hoefde te vullen omdat die op de code bekend zijn. Gelukkig had ik mijn velden automatisch invullen nog aan staan van het inschrijven voor de cross klassen. Dus was er heel snel doorheen. Eindelijk meer geluk, met brommerklasse al 2 jaar pech, dat lijkt echt wel onmogelijk.

Nu al doorverkopen is wel triest ja. Zou het zelf nooit kopen via marktplaats, alleen via ticketswap, daar zit een max aan de prijs die ze kunnen vragen en is veel betrouwbaarder, zeker als de organisatie een deal heeft, dan krijg je volledig nieuwe code.

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆


Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:39

Ik heb inderdaad een caravankaart, Karuna *\o/*

Ik was op Jumping Indoor Maastricht en kon daar op het secretariaat op de laptop.
Nog bijna vergeten, want ik was aan het rijden :oo
Dus met nog 3 minuten op de klok zette ik de site open.
Niet mijn laptop, dus ik moest alles heel koortsachtig invullen.
Nou was ik mijn Rabobank scanner vergeten, dus iemand had voor me zo'n oude random reader meegenomen. Wat denk je? Daar kon ik met mijn pas dus niet meer mee betalen! |o
Gelukkig had iemand daar op het secretariaat een scanner in haar tas, dus alles kwam goed! +:)+

Iemand anders uit onze groep had ook een kaartje, dus we kunnen weer met 2 caravans gaan. Iemand anders had het ook geprobeerd, maar niet gelukt.

Ik heb wel een beetje het gevoel dat oudere codes, mensen die langer lid zijn, op de één of andere manier voorrang krijgen. Want om 11.02 stond er al 'sh*t' op onze groepsapp en toen was ik nog volop bezig.

Een tweede campingkaart heb ik nog niet, want die wilde ik niet hoeven zoeken tussen de lijst met tickets. Die kopen we volgende week wel en anders tzt op ticketswap.

Ik meen trouwens dat er 600 caravankaarten zijn. Heb in ieder geval ooit een nummer boven 500 gehad.

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-17 21:10

Ik ben pas afgelopen jaar na de zc lid geworden. Ik dacht juist dat het een kwestie was van zo snel mogelijk als de link gepubliceerd wordt klikken en lang in de wacht staan (en vooral niet op f5 drukken). Of met de snelheid van je internet. Er is geen pijl op te trekken. :=

Zylvierette ♡
☆ Mandour ☆

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 23:01

Het heeft vooral te maken met snel zijn inderdaad. Maar mijn kameraad en ik hebben elk jaar kaarten en ik sta niet lang in de wachtrij, want ik moet werken op zaterdag. Dit jaar was ik ivm het niet automatisch invullen van de gegevens dus ook niet super snel.

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Lis_Ol

Berichten: 4470
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 23:17

Ja hier ook al camping kaarten weten te bemachtigen :D
Nu nog even afwachten tot onze vakanties definitief goed gekeurd zijn. Dan kan de voorpret helemaal beginnen.
Mijn vriend had ze besteld gister, was aan t werk en mn telefoon bleef afgaan haha. Blijkbaar ging t snel :+

Freek-Willem Pleasure: Z1+11 <3
Mexwell †27-12-2019, Skuggi † 01-08-2022 rust zacht lieverds Y;(

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 23:51

Ik ben pas sinds dit jaar officieel lid. Vorig jaar al ingevuld op de cross maar nooit wat ontvangen. Toen vlak voor de cross maar eens geinformeerd en toen pas echt lid geworden en code gekregen.

Dus daar ligt het niet aan, maar ik had het gevoel ook helemaal niet snel te zijn. Ik ga voor puur mazzel, gewoon enorm veel vraag dus snel zijn en snel betalen. Mazzel hebben of niet, ik ken vrienden die zaten met hele groepen en die hadden maar 1 caravan kaart..

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 04:03

Ondanks dat wij (weer) niet gaan in 2018, mag ik wel meelezen en op afstand met jullie meegenieten?
We hadden wel plannen om te gaan, aangezien we dan in NL zijn, vriendinnetje speciaal weer lid geworden van de Harder (wij wilden zelf wel lid blijven, maar dat kan niet als je in het buitenland woont) omdat we dus vorig jaar achter het net gevist hadden voor kaarten. Maar toen ging de Grote Denkers korting de deur uit en bleek dat Speedweekend Texel hetzelfde weekend is.... Nu gaan we dus naar Texel dat weekend.
Heel misschien, een ieniemienie kansje dat we vrijdag 'even' gaan, afhankelijk van wanneer we naar Texel gaan.

Ga gewoon meegenieten van jullie voorpret en verhalen! :+
Ik lees trouwens op facebook dat veel mensen 2017 minder leuk vonden dan voorgaande jaren, hoe hebben mensen hier dat ervaren? Ben altijd benieuwd wat er waar is van dat soort verhalen :=

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

snorremans
Berichten: 807
Geregistreerd: 04-11-12

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 08:36

Ik heb camping kaarten gescoord dus het wachten kan beginnen! :D

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 09:08

Caravan en campingkaart in de pocket! Op naar mijn 3e jaar zc! *\o/*

Phant0m

Berichten: 2240
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: noord brabant

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:00

Blobvissen take over!

Wij zijn ook weer van de partij op de camping

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:07

Deze blobvis meld zich ook weer. Weer als medewerker backstage *\o/* bijna jubileumjaar :j

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:11

Blobvis op de EHBO meld zich ook weer :D

Pony zoekt pensionstalling/weide rondom Rijssen
* "My pony looks like a giant piece of rideable chocolate" *

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:11

Blobvissen, ola *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roosch en 130 bezoekers