Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 21:06

Hi allemaal! :wave:

Aangezien het al weer zo ver is om verlanglijstjes in te vullen en de surprises te maken bedacht ik me,
wat als jullie net zoals ik niet weten wat op mijn ( in jullie geval jullie :) ) verlanglijstje moet ?

Dus dan kunnen we elkaar misschien op ideeën brengen! want zeg nou eerlijk, iedereen vraagt wel een cadeaubon ergens van <<)

Dus brand maar los want ik kan ook nog wel wat idee tips gebruiken! :=


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:10

Ik heb dit voorjaar een lijst gemaakt voor iemand. Die had ook geen wensen maar ik wilde hem wel een kado geven. Nu heb ik heel goed onthouden en met goed doorvragen nonchalant hee veel,activiteiten bij elkaar verzameld die hij ooit graag een keer wilde doen. Al deze dingen op een briefje gezet. Deze in een leuke kaart gedaan en erbij gezet een activiteit naar keuze kado. :j dat werd erg goed ontvangen.

Verder kan ik altijd badolie gebruiken, een paar leuke sokken of shirt, soms eten. Of iets voor bogektjes voeren buiten of voor in de tuin

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:11

Ik ben aan het 'ontspullen' dus ik vind het ook heel lastig om iets te bedenken en ben bang dat ,als ik niks bedenk, ik weer hebbedingetjes krijg oid.

Dus ik volg :))

[o]

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:17

Dit topic hoort op [PF] Prettige Feestdagen, dus daar (kerst)slinger ik jullie bij deze heen! {:)

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 21:19

Amaryllis schreef:
Dit topic hoort op [PF] Prettige Feestdagen, dus daar (kerst)slinger ik jullie bij deze heen! {:)

oeps sorry, dankjewel!

Novastar
Berichten: 263
Geregistreerd: 19-02-10

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 22:39

Oooh dat vind ik ook elk jaar zo moeilijk! Hoe erg, want dat betekent dat ik eigenlijk een beetje verwend ben :=
Bij mij staan er elke keer geurkaarsjes, wax melts, geurtjes voor bad en douche,... op en een bon van een ruitershop. Niet zoveel keuze dus en dat vind ik steeds wel een beetje jammer voor de koper.

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 17:13

Novastar schreef:
Oooh dat vind ik ook elk jaar zo moeilijk! Hoe erg, want dat betekent dat ik eigenlijk een beetje verwend ben :=
Bij mij staan er elke keer geurkaarsjes, wax melts, geurtjes voor bad en douche,... op en een bon van een ruitershop. Niet zoveel keuze dus en dat vind ik steeds wel een beetje jammer voor de koper.


dat heb ik dus ook :P dit jaar is het letterlijk:
- Volgt nog
- Kras wereld kaart
- Cadeaubon Rituals/Douglas

en dat vindt ik niet leuk voor de ander. terwijl bij diegene die ik heb getrokken alles!!!! kon geven..
en daardoor vind ik het nog erger dat ik dit heb :(

wel mag ik nu ik de cadeau's in huis heb beginnen met rijmen en knutselen :list: :)*
Laatst bijgewerkt door Brittjuh97 op 09-11-17 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:16

Hier staan er cadeaubonnen voor babywinkels op dit jaar. En voor de mediamarkt voor een nieuwe ereader en bol.com voor ebooks :)
Verder geven we vaak uitjes cadeau

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Es_ther

Berichten: 18703
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:16

Ik kom nooit verder dan sokken of notitieblokken a4, lijntjes met ringband.

Maar zelfde met verjaardagen.. Ik weet ook nooit wat maar ze willen perse cadeautjes blijven geven terwijl ik liever niks heb dan dingen waar ik niks aan heb.
Aan geld doen de meesten niet :+.

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 17:18

Keet schreef:
Hier staan er cadeaubonnen voor babywinkels op dit jaar. En voor de mediamarkt voor een nieuwe ereader en bol.com voor ebooks :)
Verder geven we vaak uitjes cadeau


nja dan heb je wel een 'doel' waar je voor spaart! dat heb ik dus totaal niet

Es_ther schreef:
Ik kom nooit verder dan sokken of notitieblokken a4, lijntjes met ringband.

Maar zelfde met verjaardagen.. Ik weet ook nooit wat maar ze willen perse cadeautjes blijven geven terwijl ik liever niks heb dan dingen waar ik niks aan heb.
Aan geld doen de meesten niet :+.


haha precies, geld word er nooit gegeven :P

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:48

Zoek een doel :p kan je er ook voor sparen

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Shenavallie
Berichten: 11549
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:54

Vroeger stond er standaard 'paard' op mijn verlanglijstje, maar na de basisschool wist ik het al niet meer. En nog niet. Dus ik kan je helaas niet helpen, TS. Zelf ben ik een gever, dus dat maakt het ook lastig om iets te vragen.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Westhof

Berichten: 2900
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 17:58

Daar heb ik nooit last van eigenlijk :7 Weet altijd wel dingen te vragen. Nieuw horlogebandje, gezichtsmaskertje, iets voor in bad, keurkaarsjes, (e-)boeken, fotolijstjes, zo'n trui met buidel waar de kat in kan, iets voor mijn pony... En ook wel cadeaubonnen. Niet dat ik het allemaal hoef te hebben hoor, maar vind het wel fijn als ik een aantal dingen op mijn lijstje heb staan om anderen inspiratie te geven.

Shenavallie
Berichten: 11549
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:04

Ik herken wel het 'iets voor het paard'. Ik vroeg uit wanhoop dan maar een zak wortelen voor m'n beestje, maar dat wilde men niet geven. Het móest voor mijzelf zijn... Erg lastig.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.

Westhof

Berichten: 2900
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:07

Shenavallie schreef:
Ik herken wel het 'iets voor het paard'. Ik vroeg uit wanhoop dan maar een zak wortelen voor m'n beestje, maar dat wilde men niet geven. Het móest voor mijzelf zijn... Erg lastig.

Voor jou als ruiter kun je ook iets vragen natuurlijk. Nou zijn sommige dingen misschien wat te duur om als cadeau te vragen, maar bijvoorbeeld een leuke polo, rijhandschoenen, afgedrukte foto van je paard, mok met foto van je paard etc. zijn ook leuke dingen om te vragen en ook om te geven.
Laatst bijgewerkt door Westhof op 09-11-17 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37214
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:11

Ik bedenk me met wat. Er bestaan pakketten voor het zelf telen van champignons, oesterzwammen of shi takes. Heb ik eerder gehad. Leuk om te doen ook en lekker. Zijn pakjes houtkrul soort van kun je in badkamer, kelder of zoiets telen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:31

Ik moet voor morgen ook een lijstje bedenken voor 20 euro. Tot nu toe heb ik: sloffen, chocolade, zo'n bruisbal in bad, adventskalender, geur kaarsen, lekker warme sokken, cadeaubon voor boeken. En meer weet ik niet. :')

Second to the right, and straight on till morning

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:00

Ik vind verlanglijstjes maken ook altijd superlastig, maar ik heb voor dit jaar (sinterklaas/m'n verjaardag) wel weer een paar dingen gevonden: geïllustreerde versie van Harry Potter (of gewoon boeken in het algemeen, altijd leuk <3 ), bordspelletjes, geld (ben aan het sparen voor een camera), leuk servies (ook altijd handig), een nieuwe dopper, of kaarsjes.

It does not do to dwell on dreams and forget to live. - Albus Dumbledore


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:34

Ik stip even, voor scouting moeten we voor 5 euro iets verzinnen voor anderen én vragen.... -O-

KimD

Berichten: 20397
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:37

Gewoon geen verlanglijstje maken, als je geen idee hebt wat erop moet dan heb je ook genoeg waarschijnlijk. :)

Wij doen sinds enkele jaren niet meer aan cadeaus, bevalt meer dan goed.

Hoef ik niemand meer te bedanken voor al die prullaria die je krijgt en vervolgens weer weggooit.

Op hun beurt hoeven hun ook niet meer te doen alsof. :D


Wat een hondenleven! Volg jij ons al?
Website; Vihaan Aditi - Border Collie / Smooth Collie
Facebook; Vihaan Aditi

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-17 00:03

KimD schreef:
Gewoon geen verlanglijstje maken, als je geen idee hebt wat erop moet dan heb je ook genoeg waarschijnlijk. :)

Wij doen sinds enkele jaren niet meer aan cadeaus, bevalt meer dan goed.

Hoef ik niemand meer te bedanken voor al die prullaria die je krijgt en vervolgens weer weggooit.

Op hun beurt hoeven hun ook niet meer te doen alsof. :D


dat is waar, bij ons krijg je wel echt dat gene van je lijstje, het is niet dat ze zomaar wat kopen :P

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 00:11

Iets voor in de keuken? Portefeuille?

Zelf ook enorm veel problemen mee. Ik probeer altijd dingen op de lijst te zetten die ik wil, niet dingen die ik nodig heb.

rayoow

Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Als je niet weet wat op je verlanglijstje moet topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 01:20

Vind ik ook altijd weer lastig. Dit jaar kwam ik redelijk snel op 1 tip.. uitvergrote foto op canvas van nieuwe veulen, ze vroegen nog dingen te bedenken maar geen idee.. dus ik volg!!

craiester

Berichten: 617
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 01:26

Ik ga dit jaar zo'n gigantisch lang kussen vragen (geen idee hoe het heet, zo'n zwangerschapskussen :D )
Vorig jaar een winkel trolley gevraagd en een canvas van een foto. Leuke kaders en fleece dekens enzo.
Als je niets weet voor jezelf kun je ook een goed doel laten steunen!

it's beginning to look alot like Kerstmuts

Shenavallie
Berichten: 11549
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 08:30

KimD schreef:
Gewoon geen verlanglijstje maken, als je geen idee hebt wat erop moet dan heb je ook genoeg waarschijnlijk. :)

Wij doen sinds enkele jaren niet meer aan cadeaus, bevalt meer dan goed.

Hoef ik niemand meer te bedanken voor al die prullaria die je krijgt en vervolgens weer weggooit.

Op hun beurt hoeven hun ook niet meer te doen alsof. :D

Dit. Zelf heb ik alles wat ik nodig heb en anders koop ik het zelf tussendoor. Ben zelf meer dan tevreden met wat ik heb en hoef geen spullen die dan overcompleet zijn. Dan ga ik liever van dat geld wat leuks doen met anderen.
We kregen een keer 125 gulden van de opa en oma van mijn man om Sinterklaascadeaus van te halen voor ons zelf. Belachelijk veel geld en totaal niet nodig om cadeautjes van te kopen. De opa van mijn man was een fervent wijn- en koffielikeurmaker, dus hebben we het geld besteed aan een volledige pallet met suiker. Kon hij zijn hobby verder uitoefenen. In eerste instantie waren ze boos, maar later kregen we de heerlijkste flessen wijn en koffielikeur. Ik drink zelf dan wel niet, maar het was leuk om die flessen weer met anderen te delen. *\o/*

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Anoukjuuuhh, Butterfly, cariena1, ComscoreBot, Dana02, Evelyne79, f_pepper, fohadie, Ies_, Kiim, Kitty_, Leo, mamabird, margreet4, shaddy82, sterregoud, Thami, Thrive, Tsplendid, xrobbiee, yvje86, YvonneV en 192 bezoekers