Jullie romantische ideeën gevraagd.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 11:30

Hallo allemaal,

Gezien mijn vriend volgende week jarig is en hij afgelopen tijd echt veel voor mij heeft gedaan wilde ik hem graag een keer verrassen.

Ik heb dus 2 daagjes Efteling geboekt en daarnaast een romantische overnachting in het Efteling hotel. Het is de bedoeling dat we 2 dagen naar de Efteling gaan en beide avonden lekker gaan uiteten.

Vriendlief weet echter van helemaal niks, hij weet dat we ergens heen gaan omdat hij vrij moest vragen maar voor de rest weet hij echt van niks.

Nu slaap ik dinsdagavond bij hem, hij heeft late dienst dus is pas om 22.30u thuis voor mij de gelegenheid om het huis gezellig te maken. Daarnaast wil ik hem een kaart geven met een lieve tekst, de tekst moet er ook een beetje voor zorgen dat hij nog nieuwsgieriger wordt naar wat we woensdag gaan doen. Zonder dat het alles verklapt. Iemand die misschien leuke ideeën heeft voor een tekst?

Daarnaast wil ik hem nog een bijpassend kleinigheidje geven, iemand die leuke ideeën heeft?

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 13:57

Wat lief van je zeg!
In het kaartje zou je iets kunnen zetten van, ons leven is als een sprookje dat morgen waar gaat worden. Of, jij bent mijn prins en morgen gaan we naar onze sprookjeswereld.

Anoniem

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:05

Mijn ex heb ik toen we na veel ups en downs weer een jaar "officieel" bij elkaar waren ook een grote kaart gegeven met aan ABC, misschien een beetje cliché maar ik kon even niks anders bedenken :P En dan een herinnering of iets wat je zo leuk vind aan hem , nouja je snapt het wel denk ik :+
Mijn ex vond het in ieder geval heel lief en origineel, maar ook echt persoonlijk.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:09

Ik volg! haha, mijn vriend is ook bijna jarig en misschien doe ik wat ideeën op!

Wat ik zou doen met de brief/kaartje is er een heel lief verhaaltje op schrijven, en er dan stiekem wat sprookjes in voor laten komen, zonder dat dit heel duidelijk is. Dit vergt even wat creativiteit, maar wordt enorm gewaardeerd! Ik schrijf regelmatig lieve kaartjes (vriend is soms voor langere tijd weg) en hij vindt dat altijd super leuk!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:10

Haha wat leuk! Ik ga mn vriend ook verassen en heb net als jij kaartjes voor de Efteling gekocht, geen overnachting maar wel Efteling :) Hij had het er al een tijd over dat ie daar echt heen wilde. Hij word 22 en zn laatste keer was ie misschien 10 ofzo dus alle nieuwe achtbanen kent ie nog niet :)

Ik heb verder al bedacht via Greetz een ballon te bestellen die uit zo’n doos komt, en ik ga hem ook nog als “bij cadeautje” een luchtje geven die hij graag wilt. Ook gaan we op zijn verjaardag uit eten.

Dit is tot nu toe mijn plan, bijna hetzelfde als het jouwne.

Je kan misschien thuis allemaal kaarsjes en ook het huis leuk versieren ofzo? Leuke borrelhapjes neerzetten in een kring van kaarsjes, misschien een grote kaart met een lief verhaaltje? Ik lees mee voor nog wat ideeen :)

Super lief dat je dit gaat doen!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:13

SavannahNx schreef:
Haha wat leuk! Ik ga mn vriend ook verassen en heb net als jij kaartjes voor de Efteling gekocht, geen overnachting maar wel Efteling :) Hij had het er al een tijd over dat ie daar echt heen wilde. Hij word 22 en zn laatste keer was ie misschien 10 ofzo dus alle nieuwe achtbanen kent ie nog niet :)


Arm jong :(:)

NRJ

Berichten: 1524
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:21

Wat lief! <3

Ik heb een paar leuke teksten gevonden in de vorm van afbeeldingen, misschien kun je er iets mee? En dan natuurlijk persoonlijk maken :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heel veel plezier samen! :D :+:

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:36

verootjoo schreef:
SavannahNx schreef:
Haha wat leuk! Ik ga mn vriend ook verassen en heb net als jij kaartjes voor de Efteling gekocht, geen overnachting maar wel Efteling :) Hij had het er al een tijd over dat ie daar echt heen wilde. Hij word 22 en zn laatste keer was ie misschien 10 ofzo dus alle nieuwe achtbanen kent ie nog niet :)


Arm jong :(:)


Haha echt he.. maae de efteling is ook ontzettend duur. Was half in shock maargoed :Y)

Storm

Berichten: 20830
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:41

Je hebt toch niet het volle pond betaald?

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:49

SavannahNx schreef:
SavannahNx schreef:
Haha wat leuk! Ik ga mn vriend ook verassen en heb net als jij kaartjes voor de Efteling gekocht, geen overnachting maar wel Efteling :) Hij had het er al een tijd over dat ie daar echt heen wilde. Hij word 22 en zn laatste keer was ie misschien 10 ofzo dus alle nieuwe achtbanen kent ie nog niet :)



Haha echt he.. maae de efteling is ook ontzettend duur. Was half in shock maargoed :Y)


Ik bedoelde eigenlijk meer dat hij na de verassing de Efteling niet meer mee zal maken... :(:)

Sill_Monster
Berichten: 977
Geregistreerd: 14-06-11

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:56

Wat leuk!
Mijn vriend is in december ook jarig en gelukkig is hij dan 10 dagen bij mij.
Ik heb de dag na zijn verjaardag 3 dagen en 2 nachten geboekt bij de eemhof.
Op zijn verjaardag zelf is het thuisbezorg eten van wat hij wil en gaan we gewoon saampjes een film kijken of iets anders leuk met leuke lampjes in de kamer.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 18:44

Okee beetje rare reactie verootje. Denk wel dat je weet wat ik bedoel toch? Op zijn 10e levensjaar ;) voor het laatst in de Efteling geweest :) zo misschien wat duidelijker.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:05

Sjonge... het was een grapje hoor...:+ je weet toch het verschil tussen een verassing en een verrassing denk ik? :')

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 19:11

Hoe cheesy wil je het hebben? <<)
Misschien een spoor uitzetten met waxinelichtjes, die leidt naar de kaart? Ik vind die tekstjes van NRJ echt heel erg leuk en bijpassend! Verder geen woorden meer aan vuil maken, dan is het net wel/net niet duidelijk! :D

Rest van de avond vullen met een live-action sprookjesfilm en chocoladefondue? :)

CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:05

Leuk!! Heb toevallig ook voor mijn vriend die volgende week jarig is een paar daagjes weg geboekt naar centerparcs in duitsland. Hij weet ook van niks, hij is maandag jarig en dan vertel ik het hem en dinsdag vertrekken we.

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 16:44

Ik lag ook dubbel van die verassing... dacht nou daar is ie mooi klaar mee haha

Veel plezier samen!

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 17:07

Nou ik heb een brief geschreven hoor wel duidelijk dat ik van hem hou maar niet ontzettend klef. Daarin wat sprookjes details zoals: ik waan me in een sprookje als ik bij je ben. Dat wordt steeds wat aangehaald, gezien hij een echte man is durf ik niet te zeggen of hij de link met de Efteling legt. :P

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:16

Oh jee, ik las efteling hotel en toen ik daar een aantal jaar geleden was, was dat alles behalve romantisch. Het is echt een kinderhotel, met veel kinderen om je heen. Wij hadden ook een diner erbij geboekt destijds (was met mijn moeder en zussen op stap) en we hadden 'live entertainment'. Dat was dus een vrouw verkleed als de gelaarsde kat die stond te zingen en springen naast je tafel :') :')

Ik wil je idee niet om zeep helpen, maar het was toen echt totaal anders dan wat wij als volwassen vrouwen er toen van verwacht hadden.

Maar vind het wel een super tof idee, ik zelf zou het nog wel aandurven met mijn vriend, maar goed die is ook snel tevreden :) Echt romantisch logeren zou ik zelf denk ik toch een mooi kasteel of landhuis uitzoeken waar je kan slapen, maar goed dat ben ik :)

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 18:00

Ik verwacht niet zo heel veel kinderen in het hotel want volgens mij zitten die nu allemaal op school. Echt veel tijd doorbrengen in het hotel doen we ook niet, slaapkamer is in elk geval wel romantisch en voor de rest hebben we alleen een ontbijt.

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 18:08

Nou wij zijn weer thuis! Het was waren 2 super geslaagde dagen, straks nog even lekker uiteten om het af te sluiten.

Ik had nog een brief geschreven voor hem en die dinsdag avond gegeven in de hoop dat hij zou weten waar we heen zouden gaan. Eerst liet hij wat tranen lopen, de tekst was erg pakkend. Na wat extra hulp van mijn kant is hij er ook achter gekomen wat we nou gingen doen.

Echt super leuk dus, bedankt voor jullie ideeën! :D

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Jullie romantische ideeën gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:50

Zijn jullie toch naar de Efteling gegaan?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:07

Romeo2007 schreef:
Zijn jullie toch naar de Efteling gegaan?


Dat had ze volgens mij al geboekt voordat ze dit topic opende. :D


Goed om te horen dat het leuk was TS! 2 hele dagen in de efteling vermaakt of ook nog iets anders gedaan? :)

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-17 19:35

Paris_ schreef:
Romeo2007 schreef:
Zijn jullie toch naar de Efteling gegaan?


Dat had ze volgens mij al geboekt voordat ze dit topic opende. :D


Goed om te horen dat het leuk was TS! 2 hele dagen in de efteling vermaakt of ook nog iets anders gedaan? :)


Klopt ik had al geboekt voor het openen van dit topic.

De eerste dag zijn we de hele middag geweest tot de watershow. Vandaag maar een paar uurtjes, we hadden alles wel gezien en ik kreeg plots enorm last van mijn voet waardoor ik bijna niet meer kon lopen.. Rond 2 uur zijn we rustig naar huis gereden. :)