Bij de Kudde?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Bij de Kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 12:47

Hoihoi!

Ik ben Telma, en zit inmiddels al een tijdje op bokt. Ik praat mee zover ik dat kan :j Er zijn ook een heleboel onderwerpen waar ik aan zou willen meepraten, maar dat niet kan. Daarvoor moet ik bij de Kudde horen.

Dat snap ik, hoor, maar ik vind het wel jammer. Aangezien ik 12 ben weet ik nog niet heel erg veel over paarden en heb ik niet het gevoel dat ik aan de meeste topics echt iets nuttigs kan toevoegen.

Nu vraag ik me af of er andere mensen zijn met dit probleem? En of er een andere manier is om bij de Kudde te komen of dat ik gewoon moet wachten tot ik wel nuttige informatie in de topics kan geven? :)

Groetjes,
Telma

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Bij de Kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 12:58

Hoi Telma!

Ik denk dat je dat bij deze hebt gedaan :))

Er zijn vast topics waar jij je bij aan kan sluiten. Aangezien je leeftijd is het misschien leuk om bij Young Rider Talk te kijken. Daar praten meer mensen mee van jou leeftijd. :) De rest komt vanzelf!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26215
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 12:58


Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bij de Kudde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 16:08

Je kan inderdaad nog niet in de Kudde omdat je te weinig berichten hebt, maar zo te zien ben je er bijna.
Hier kan je meer lezen over de Kudde en welke delen van Bokt meetellen met die nuttige berichten https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waar ... e_kudde.3F

Mooie naam trouwens :D

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-17 16:54

Dank jullie wel! Ik kom er nu ook achter dat ik nog maar 4 (!) berichten nodig heb *\o/* YRT ben ik niet zo'n fan van. Het is daar niet zo actief en de gesprekken interesseren me niet zo veel. :j