Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14005
Geregistreerd: 20-04-16

Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-17 18:35

horses
Overige
Ingezonden door bokker Ketaki
Afbeelding
Kirsten Brouwer. Foto door aniek1985

Familie Brouwer wil zo snel mogelijk weg op Platinum Stable in Riel van de Indonesische familie Wilaras en dreigt – samen met andere crediteuren – met een faillissementsaanvraag voor Platinum Stable Nederland en België. “Kort gezegd komt het hier op neer: Wilaras heeft zijn rekeningen van ons al een hele tijd niet betaald”, vertelt Annemarie Brouwer-Dijkstra.

Lees het volledige artikel hier op de site van horses.

Ibbel

Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:51

Nou heb ik geen idee wie de familie Brouwer is, en ook niet wie of wat de Platinum Stables zou zijn. Maar ik heb wel mijn twijfels over of dit nu per se goede journalistiek te noemen is.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:57

en de soap rondom de platinum stables gaat dus weer gewoon verder >;) >;) >;) >;) >;)

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:58

In de dressuurwereld is Kirsten Brouwer best bekend, daarnaast is er al ruim 2 jaar drama rondom Platinum Stables wat betreft betalingsachterstanden en steeds faillisementsaanvragen door crediteuren, dat familie Brouwer eindelijk ook vertrokken is is in de dressuurwereld waarschijnlijk wel "nieuws" te noemen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15909
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:01


Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 19:07

Dat er sowieso nog mensen echt in zee zijn gegaan met Platinum stables. Daar is al jaren gezeur, vele stalruiters versleten, niet de minste namen. Er lag jaren geleden al een faillisements aanvraag.
Ik snap niet dat je daar dan nog echt naar toe gaat.

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 23:04

T is vanaf t begin af aan al ellende... zou denken, dat er genoeg vrachtwagens en knappe paarden te verkopen zijn.
Echt kansloos. Maar dat was t toch al, voordat de famillie Brouwer daar in trok?

Electra63

Berichten: 17822
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:23

cobiie schreef:
In de dressuurwereld is Kirsten Brouwer best bekend, daarnaast is er al ruim 2 jaar drama rondom Platinum Stables wat betreft betalingsachterstanden en steeds faillisementsaanvragen door crediteuren, dat familie Brouwer eindelijk ook vertrokken is is in de dressuurwereld waarschijnlijk wel "nieuws" te noemen.


Ook moeder Annemarie is een bekende, als ruiter, als jury en als trainer van o.a. Kirsten.

Ik wens ze veel succes !

Coloured

Berichten: 2828
Geregistreerd: 09-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:25

Suzanne F. schreef:
Dat er sowieso nog mensen echt in zee zijn gegaan met Platinum stables. Daar is al jaren gezeur, vele stalruiters versleten, niet de minste namen. Er lag jaren geleden al een faillisements aanvraag.
Ik snap niet dat je daar dan nog echt naar toe gaat.


Nou, precies. Dan heb je echt je ogen in je zak en watten in je oren.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:32

Je werd al gewaarschuwd, na zes maanden begonnen de eerste problemen
met betrekking tot betalen en na twee jaar ga je stennis schoppen?

Gevalletje boter op je hoofd.
Sorry, maar daar kan ik echt geen medelijden mee hebben.
Sommige mensen zijn zo dom dat je denkt: hoe dacht je het leven door te komen zonder dat iemand misbruik van je goedheid gaat maken.

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 00:34

Als ik het zo lees rijdt Kirsten een van die paarden, kun je die niet inzetten om de kosten op nul te krijgen? Met andere woorden, paard komt op naam van de Brouwers en zij hebben hun rekeningen vereffend? Of denk ik dan te simpel?

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 03:22

Suzanne F. schreef:
Dat er sowieso nog mensen echt in zee zijn gegaan met Platinum stables. Daar is al jaren gezeur, vele stalruiters versleten, niet de minste namen. Er lag jaren geleden al een faillisements aanvraag.
Ik snap niet dat je daar dan nog echt naar toe gaat.

idd, Tommie visser stapte als eerste op en michelle van lanen en robin beekink later ook :x :x :x

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 08:05

upendo schreef:
Als ik het zo lees rijdt Kirsten een van die paarden, kun je die niet inzetten om de kosten op nul te krijgen? Met andere woorden, paard komt op naam van de Brouwers en zij hebben hun rekeningen vereffend? Of denk ik dan te simpel?

In de teksten staat dat er al wel eens een paard verkocht is om wat geld binnen te krijgen, maar ook dat familie Brouwer geld "voorgeschoten" heeft zodat andere schuldeisers geen faillissement aan gingen vragen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 08:14

Ik krijg het gevoel dat de familie Brouwer wel heel erg naïef is geweest. Jammer voor ze dat ze alsnog een deksel op de neus krijgen, maar ik heb hier toch wel een groot eigen schuld dikke bult gevoel bij. De berichten over deze stal waren niet van de lucht, al voordat Brouwer erin stapte.

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 08:46

upendo schreef:
Als ik het zo lees rijdt Kirsten een van die paarden, kun je die niet inzetten om de kosten op nul te krijgen? Met andere woorden, paard komt op naam van de Brouwers en zij hebben hun rekeningen vereffend? Of denk ik dan te simpel?

als die mensen zo redelijk waren geweest was er nu denk ik geen gezeur in het openbaar geweest :D

Maargoed, aan de andere kant ben ik het ook wel eens met een aantal andere in dit topic. Er is al zo lang gezeur rondom die stal, dat ik ook echt niet begrijp dat de familie Brouwer daar mee in zee is gegaan. Ze zullen wel heel goed zijn in het voorhouden van mooie situaties en het houden van mooie praatjes :Y)
Of ze hebben er zelf echt zo oprecht in geloofd dat het voor hun ook waarheid was :)

Maar wel echt heel erg zonde... had zo'n mooi bedrijf kunnen zijn.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 09:08

We reden gisteren nog langs die stal en zeg tegen een vriend van goh staan daar nog paarden? Hij zei dat alle stallen bezet waren.

Snap echt niets van die soap :n

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 13:56

jammer!

Gentlegiant

Berichten: 9320
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Matala

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:09

Ik begrijp het nog altijd niet hoe ze er überhaupt aan begonnen zijn
In de begin tijd van Tommie visser daar ben ik gevraagd daar te werken
Na enkele gesprekken heb ik vriendelijk bedankt omdat ik de steel vreemd in de vork vond zitten.
Achteraf gezien heel blij dat ik nee gezegd heb wat een ellende

Hoop dat de familie brouwer en alle andere (dat zijn er nog al wat) wil niet weten hoeveel het er inmiddels zijn maar toen der tijd al een aantal ;)
Er zonder al te veel kleerscheuren vanaf komen en er een les uit trekken

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:12


Imaginaerum
Berichten: 3684
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:17

De paarden krijgen geen eten meer? Wat een ellende daar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:17

Crisis wat een soap...

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:20

De bom laten barsten wanneer je nog niets anders hebt geeft nare taferelen. :o

Sommige andere crediteuren die door familie Brouwer over zijn gehaald toch te leveren ondanks angst/wantrouwen dat er niet betaald ging worden zullen vast blij met hun zijn. O:)

milou123

Berichten: 7674
Geregistreerd: 16-05-06

Re: Familie Brouwer weg bij Platinum Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:27

Platinum Stables heeft dit op hun FB-pagina geplaatst:

Citaat:
Thank you Lotje Schoots for taking good care of San Furst and we are sorry San Furst was not allowed to be inside our own stable because the Brouwer did not allow him to go inside our stable! He is left outside but we will watch him every hour.

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:29

milou123 schreef:
Platinum Stables heeft dit op hun FB-pagina geplaatst:

Citaat:
Thank you Lotje Schoots for taking good care of San Furst and we are sorry San Furst was not allowed to be inside our own stable because the Brouwer did not allow him to go inside our stable! He is left outside but we will watch him every hour.



Lekker cryptisch bericht. Sowieso vraag ik mij af in hoeverre het verstandig is om online modder te gooien wanneer dit soort nieuwsberichten geplaatst worden.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 21:31

Vaag en onprofessioneel bericht. Ver van wegblijven van zulke mensen.