[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 09:11

Bokkers uit Groningen. Ik wil proberen om samen met onze vereniging te regelen dat Jill naar ons toe komt. Om de vereniging te overtuigen (zijn beetje ouderwets) wil ik vast kijken of er animo voor is! Ben erg benieuwd. Of plaats ik dit nu in het verkeerde Jill topic?

Magnifique M2*
Crucero JM M2*


Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 10:16


Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:27

Je kan het altijd in beide plaatsen toch! Hoe meer animo hoe beter, hopelijk lukt het een clinic te organiseren!!! Zou superleuk zijn, kan het zeggen uit ervaring :D

heb vertrouwen, houd moed

Spat

Berichten: 155
Geregistreerd: 24-01-15
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 20:36

Het nieuwe dekje is echt heel mooi hoor!

Getup

Berichten: 8247
Geregistreerd: 27-01-07

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 22:14

Het dekje zou ik graag voor onze pony kopen. Maar dan moet ik m eerst wel heeeel heet wassen :D

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 20:08

Jill! Jouw kur in ‘chantal blijft slapen’ van komende week :D soort van.. :+

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 20:01

ooh echt?? ik ben benieuwd! :D

Ik denk dat ik trouwens binnenkort mijn bonnetjes enzo op YouTube moet gaan verantwoorden want blijkbaar is dat nodig omdat je anders 'niet eerlijk' bent.. _O-

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

suikermeisje

Berichten: 8344
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:23

Jiill_ schreef:
ooh echt?? ik ben benieuwd! :D

Ik denk dat ik trouwens binnenkort mijn bonnetjes enzo op YouTube moet gaan verantwoorden want blijkbaar is dat nodig omdat je anders 'niet eerlijk' bent.. _O-


Zucht.. lekker laten gaan joh. Veel te veel jaloezie. Je doet het toch maar mooi zo allemaal!

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:32

Jill ik heb een klein vraagje komen er naar paardenyoutuberslive event shuttle bussen te rijden

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 21:47

Jiill_ schreef:
ooh echt?? ik ben benieuwd! :D

Ik denk dat ik trouwens binnenkort mijn bonnetjes enzo op YouTube moet gaan verantwoorden want blijkbaar is dat nodig omdat je anders 'niet eerlijk' bent.. _O-


Ik las het, sorry ik heb even smakelijk gelachen.. Waar een mens zich druk om kan maken :')

Volgens mij was het der heet onder de voeten, ik kan de reactie niet meer vinden. Wou net even smakelijk weer bijlezen.


Lady

Butterfly
Berichten: 2856
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:01

Alleen je bonnetjes? Ik wil graag een compleet overzicht van je bankrekening van de laatste 12 maanden, anders geloof ik je niet >;)

En nog iets met mijn zusje van 6 die zelfs weet dat zulke mensen gewoon jaloers zijn.
#gras #groener #willikooooook #magnietvanpappie #stom #kannietanders
Ik twijfel nog of ik haar de tip ga geven om gewoon een kop warme chocolademelk te drinken, chocola maakt je weer blij.

En jouw ByJill lijn is zóóó vet! <3 ik vind dat donkerblauwe echt superchique staan. Ik rij momenteel geen paard, maar als ik dat weer ga doen dan wil ik "styled ByJill" hoor <3

Nora <3
Meike <3

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:07

Mijn mond viel ook open van die reactie := volgens mij heeft niemand zaken met jouw financiën en hoe je alles bekostigt. Puur jaloezie...

Het dekje is echt leuk geworden trouwens Jill :D Het is dat ik mezelf een dekjes-koop-verbod heb opgelegd voorlopig O:)

Regreso AS ♥
Volg ons op Bokt of Instagram!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:37

Ben wel benieuwd naar die reactie... Maffe mensen zeg

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 22:50

Ik denk dat dat andere meisje alles verwijderd heeft. Anyway, was iemand die helemaal tilt ging omdat ik niet uitgebreid ging vertellen hoe ik alles bekostigde, en omdat ik dat niet deed, was ik niet eerlijk want ik moest gewoon vertellen dat mijn ouders alles betaalden omdat ik natuurlijk niet werk (ofzoiets? :') ) En ohja een polo is blijkbaar 2 euro inkoop met wat bedrukking dus voor 25 euro verkopen maar dan ging ik het nog niet redden... ofzoiets :') ? En ohja, dit móest ik vertellen want dat was ik mijn kijkers en klanten verschuldigd.

Maargoed he... Ik stap nu eindelijk achter mijn PC vandaan (van het niets doen werken) en wens jullie allemaal een fijne, vredige avond :wave: :*

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

Butterfly
Berichten: 2856
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:03

Je hebt ze ook voor €1,00 Jill :j

Afbeelding

Nora <3
Meike <3

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:06

Want als hardwerkende was het absoluut niet mogelijk om zelf een of meerdere paarden te bekostigen _O- dat betaalden altijd dat ouders.


Lady

Jiill_

Berichten: 1637
Geregistreerd: 28-01-07
Woonplaats: Drunen

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-17 23:12

Nog steeds; ik ontken absoluut niet dat mijn ouders mij altijd hebben ondersteund en nog steeds doen. Maar de details daarvan hoeft zij helemaal niet te weten als ik dat niet fijn vind. Kom op, geef alles al zowat bloot :’)

Volg mijn paardenleven! Jill Huijbregts Dressagevlog @ YouTube
EventZ-Zamacho ~ A-kader GRAND PRIX
EventZ-Enzos Armani ~ LICHTE TOUR

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 23:47

Zijn niemand zijn zaken ook, je geeft bloot wat je bloot wil geven. Ze mogen al lang blij zijn met dit fantastische kijkje in de internationale wereld.


Lady

ImLucky

Berichten: 714
Geregistreerd: 26-09-13
Woonplaats: Zuid-Holland zuid

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:36

ik moet wel zeggen jill,
dat ik vind dat je het heel slim aangepakt hebt met het youtube kanaal en (bijna gelijk) de hele merchendice erbij en clinics erbij. dit heeft je toch een soort van 'gewoon' gehouden (lees: niet een hele stal vol (trainings) paarden beginnen). eigen ondernemer zijn in de paarden is vet lastig als je met rijden je geld wil verdienen.
ik denk dat je door byjill meer (gaat) verdiennen dan wanneer je paarden was gaan rijden voor je geld, en dat het een kwestie van tijd is voor je alles wel zelf kan gaan bekostigen.

wat dat aangaat echt een dikke chapeau voor jou als ondernemer, om zo je naam aan een merk te verbinden terwijl je in de topsport meedraait

LUCKY-Liberto-24j-gelderse pony-ruin-drL1+9-buitenritjes pensioen<3 lucky en anika gaan los op het strand in oudorp!!
ANIKA-van de zuidzijde-10j-2e premie shetland-merrie-grasmaaier en bak slepen<3
Karel-Cestino Rosa MDM-5j- hannoveraan (brandmerk 86) (cloney(contender)xEsprit)-zadelmak!<3

Majabeestje
Berichten: 3803
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 08:10

Jiill_ schreef:
Nog steeds; ik ontken absoluut niet dat mijn ouders mij altijd hebben ondersteund en nog steeds doen. Maar de details daarvan hoeft zij helemaal niet te weten als ik dat niet fijn vind. Kom op, geef alles al zowat bloot :’)


Ik zie dit bij een vriend van ons ook wat gebeuren (geen youtuber maar hier redelijk bekend)
Als je op een gegeven moment wat bekendheid krijgt word je een soort publiekelijk bezit waar mensen wat over mogen 'vinden'.. En dan.. kan je het toch nooit goed doen.
Loslaten is het toverwoord..
(en nou ben ik aan het zoeken naar een emoticon met een heksje met een toverstafje ofzo maar die is er niet.. meh. Telt sinterklaas ook? <:) )

Koekie73

Berichten: 2647
Geregistreerd: 30-10-16

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 08:41

Bizar ja, hoe mensen ineens vinden dat je publiekelijk bezit bent. Snap dat het niet altijd makkelijk is je schouders op te halen, maar probeer dat maar wel te doen. Het gaat mensen ook helemaal niet aan tenslotte.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:36

Lieve Jill, al zouden je ouders elke dag alles betalen, elke dag je ontbijtje met Nutella voor je smeren, je paarden poetsen, zadelen, na verzorgen, alles kopen waar je om vraagt, dan is dat hun en jouw goed recht!

Je hoeft tegenover niemand verantwoording af te leggen hoe jij de dingen doet of gedaan hebt.

Natuurlijk steunen jouw ouders je waar ze kunnen (zowel fysiek en financieel) maar daar zijn het ouders voor die dit willen en kunnen, maar wel altijd door jouw eigen harde werken en instelling. Beter kun je het niet hebben, maar het zijn ook ouders die jou klaar maken/hebben gemaakt voor de grote boze wereld, want van de dingen die uit jouw leven te zien zijn komt heel duidelijk naar voren dat zij ONDERSTEUNEND zijn, maar dat jij de dingen allemaal zelf doet, regelt, bepaalt. Jij moet er zelf hard voor werken en dan komt steun daarna.

Jouw ouders en jijzelf komen op mij over als voor niets gaat de zon op mensen, hard werken wordt beloond en dat is wat jullie doen.

Geniet zoals je elke dag geniet van je heerlijke paarden, al wat je onderneemt en doet. Ga lekker door met het uit laten komen van je dromen, leuke ByJill items op de markt zetten en knallen met die knappe dieren (en ons lekker mee laten genieten!)

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:21

Michelle77 schreef:
Lieve Jill, al zouden je ouders elke dag alles betalen, elke dag je ontbijtje met Nutella voor je smeren, je paarden poetsen, zadelen, na verzorgen, alles kopen waar je om vraagt, dan is dat hun en jouw goed recht!

Je hoeft tegenover niemand verantwoording af te leggen hoe jij de dingen doet of gedaan hebt.

Natuurlijk steunen jouw ouders je waar ze kunnen (zowel fysiek en financieel) maar daar zijn het ouders voor die dit willen en kunnen, maar wel altijd door jouw eigen harde werken en instelling. Beter kun je het niet hebben, maar het zijn ook ouders die jou klaar maken/hebben gemaakt voor de grote boze wereld, want van de dingen die uit jouw leven te zien zijn komt heel duidelijk naar voren dat zij ONDERSTEUNEND zijn, maar dat jij de dingen allemaal zelf doet, regelt, bepaalt. Jij moet er zelf hard voor werken en dan komt steun daarna.

Jouw ouders en jijzelf komen op mij over als voor niets gaat de zon op mensen, hard werken wordt beloond en dat is wat jullie doen.

Geniet zoals je elke dag geniet van je heerlijke paarden, al wat je onderneemt en doet. Ga lekker door met het uit laten komen van je dromen, leuke ByJill items op de markt zetten en knallen met die knappe dieren (en ons lekker mee laten genieten!)


Helemaal dit!
Je hoeft echt geen verantwoording daarvoor af te leggen... wat een onzin.
Lekker kopen wat je wilt, je werkt er hard voor en al zou je het opgestuurd krijgen, dan gaat het hen alsnog niet aan.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:30

Goed omschreven Michelle! Puur jaloezie zulke reacties...

Soms moet je het met minder hulp, ondersteuning of middelen doen, maar daar ligt dan toch juist een uitdaging! Alleen durven ze dat vaak niet aan te gaan... Tsja, en dan bereik je niks! Het komt bij niemand aanwaaien, ook bij Jill niet... Dat zou fijn zijn :+

Wat superleuk dat je zo fanatiek aan de slag gaat met dagvlogs *\o/*

heb vertrouwen, houd moed

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 12:55

Het is idd het misgunnen/afgunst. Jaloezie is iets wat nog wel kan.

Ben ik jaloers op wat sommige om mij heen kunnen/krijgen/hebben? Ja. Misgun ik het hen? Kan ik niet blij zijn voor hen? Natuurlijk wel!

Ben ik diep in mijn hart jaloers op een meis zoals Jill qua talent, paarden, prestaties, ja. Maar dat betekent nog geen seconde dat ik het zo iemand niet zou gunnen.
Zou ik hetzelfde hebben kunnen bereiken als mijn ouders de wil en mogelijkheden hadden gehad? Geen idee, ik weet niet of ik dat doorzettingsvermogen heb.

Ben ik door 'deze jaloezie' minder of niet tevreden met wat ik zelf heb? Nee natuurlijk niet. Ben ik onwijs blij mee, mag absoluut niet klagen.

Maar het is net als met de dingen die je overkomen, daar kun je ontzettend over klagen, depressief van worden etc om dan te realiseren dat het altijd erger kan. Alleen op het moment dat je je eigen deur dichtdoet heb je met je eigen issues te maken.

Natuurlijk denk ik soms, wow, ik zou willen dat ik dat zou hebben/kunnen etc maar op het moment dat ik op 'mijn eigen' paard stap (tussen haakjes omdat hij dus niet van mij is) dan ben ik zo onwijs blij met de kansen en mogelijkheden die ik nu heb gekregen en kan de rest me gestolen worden.

Even een reality check :D

Michelle77 @ [RIJ-ITP] Knappe Darco (Sandreo) 5e van Zuid Holland
Remember to celebrate her life, to honor her personality and cherish her love. This world has lost a wonderful person! 06-12-1945 Mama 10-05-2010, ik mis je ;(


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, juniper, Lanoca, wollenmuts en 123 bezoekers