[Info] Inktober 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 20:01

Jep en het zijn eigenlijk ook veel te veel pennen, het is een beetje een uit de hand gelopen hobby :+ Zodra inktober voorbij is verdwijnt de helft ook weer de kast in om spinnenwebben te verzamelen, de enige werkpaarden die standaard op mijn bureau liggen zijn de copics, de witte gelpen en het vulpotlood.

'Trail'
Afbeelding

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [CENTRAAL] Inktober 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:44

Ik hou van de humor in jouw tekeningen :D

Ik heb m’n inktober doel verlaagd naar 4 totaal. Maar wel met voornemen erna gewoon vaker dat inktpotje te pakken.

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 11:56

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb besloten dat ik klaar ben met inktober :D het zijn voor mij de thema's waar ik op vast liep, dat zorgt voor een moeilijkheidsgraad waar ik de afgelopen dagen gewoon geen zin/behoefte aan had.

Dus ik kijk nog wel lekker mee in het topic voor als jullie nog iets leuks posten maar zelf heb ik geen zin meer :+ ik heb er 22 van de 31 gehaald.

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:02

Telpeva schreef:
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb besloten dat ik klaar ben met inktober :D het zijn voor mij de thema's waar ik op vast liep, dat zorgt voor een moeilijkheidsgraad waar ik de afgelopen dagen gewoon geen zin/behoefte aan had.

Dus ik kijk nog wel lekker mee in het topic voor als jullie nog iets leuks posten maar zelf heb ik geen zin meer :+ ik heb er 22 van de 31 gehaald.


Ik vind 22 een hele prestatie, zeker omdat je de prompts hebt gevolgd (dat was er voor mij te veel aan). Goed gedaan *\o/*

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:16

Netjes toch? :D

Het is bij mij echt zwaar ingekakt toen mijn tentamenweek begon. :o

Telpeva

Berichten: 14708
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-17 16:22

Dank je :D hoe is het jou gegaan de laatste dagen kallipooh, is het nog gelukt om het vol te houden? En Selina lukt het jou nog om ze af te krijgen?
Hiraeth jij bent ook een heel eind gekomen!

Zit te denken om er nog eentje te maken vandaag, gewoon omdat het kan

kallipooh

Berichten: 1639
Geregistreerd: 25-03-08
Woonplaats: Cambridge, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:56

Telpeva schreef:
Dank je :D hoe is het jou gegaan de laatste dagen kallipooh, is het nog gelukt om het vol te houden? En Selina lukt het jou nog om ze af te krijgen?
Hiraeth jij bent ook een heel eind gekomen!

Zit te denken om er nog eentje te maken vandaag, gewoon omdat het kan


Ik heb er nu 30 dus ik maak vanavond/vannacht de laatste *\o/* Het is het tweede jaar op rij! Ze zijn lang niet allemaal geweldig, maar dat mag ik van mezelf ook niet verwachten. Over het algemeen ben ik tevreden! :D

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: [CENTRAAL] Inktober 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:15

Ik ga vanavond nog een halloween-gerelateerde maken en ach, dan heb ik er 4 gedaan, maar vond wel leuk om jullie te volgen :D

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:36

Super gedaan Kallipooh! Ik vond het in ieder geval een leuk topic en hoop jullie volgend jaar weer te zien. :D Ik gooi nog een best of op UK later deze week! :)

Selina

Berichten: 14284
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 22:35

Ik had haast, maar wilde per se nog een afsluitende Halloween tekening.

Afbeelding

Hoewel m'n tekeningen geen hoogstandjes waren, vond ik het toch leuk om een excuus te hebben om m'n inktpotje af te stoffen. Ook al was het minder vaak dan gepland.

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Re: [CENTRAAL] Inktober 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 15:07

Oooh ik wist helemaal niet dat er hier ook een Inktober topic was!
Ik heb ook meegedaan, in mijn bullet journal; elk tekeningetje is op A6 formaat.
En echt niet alles in inkt hoor: stift, potlood, kleurpotlood en fineliners :)

https://www.facebook.com/michelle.groni ... 891&type=3