Horze.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-17 17:25

Hoi hoi!

Er waren hier al een paar topics over, maar gezien deze er oud waren open ik er toch een.

15 oktober heb ik bij Www.horze.nl een leren halster besteld. Bevestigingsmail gekregen waarin stond dat het halster tussen 25 en 30 oktober binnen zou komen. Trackingscode zou volgens de mail ook in een aankomende mail staan. Niet dus...

Ik heb al gemaild, maar krijg een mail terug met Excuses wij proberen dit zo snel mogelijk te beantwoorden... Verder wat over de levertijd en retourneren.

Heeft iemand hier ervaringen mee?


Anoniem

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 19:35

Horze duurt altijd lang. Ik heb ook de 15e wat besteld en daar heb ik nog geen trackingscode voor gekregen. De vorige bestellingen gingen wel wat vlotter :)


lycil8
Berichten: 160
Geregistreerd: 26-05-14

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 19:45

Ik heb pas een broek besteld, idd ook geen trackingcode zoals beloofd in de mail. Maar ik heb een mailtje gestuurd en die werd netjes beantwoord met de trackingcode. Uiteindelijk ook gewoon netjes ontvangen :)

Talitha ~ B+2 dressuur

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 19:56

Net besteld.. meteen een mail gekregen met track And tracé en ook bij post nl een berichtje dat er morgen een pakketje bezorgd wordt

Ché ( Hemmingway x Gervantus) ~ Dressuur M2+11 Springen 1.30+2 ~SGW L+2

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-17 21:07

Tarico schreef:
Horze duurt altijd lang. Ik heb ook de 15e wat besteld en daar heb ik nog geen trackingscode voor gekregen. De vorige bestellingen gingen wel wat vlotter :)


Vaag... Ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren eigenlijk..
Ik heb maar weer een mail gestuurd..

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 09:30

Ik had 6 oktober een deken besteld, deze kwam 20 oktober pas binnen. Ik had veder geen mail gehad met bevestiging of dat het pakket verzonden was. Dus ik kneep hem ook wel even :o
Maar eerder wel altijd goede ervaringen mee gehad en snelle levering dus ik bleef vertrouwen dat het goed kwam :))
Ondanks dat op mijn mail niet beantwoord werd en alles, deken uiteindelijk ontvangen +:)+

"Het leven is ruiger met een tuiger" zegt men...
Je leven wordt meer verrijkt met welsh & shetland pony's :D

hedwig1
Berichten: 120
Geregistreerd: 14-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 10:08

Ik heb hier ook ervaring mee bij bestellingen bij Horze. Pakketbezorger had het pakket voor het gemak maar meteen bij het servicepunt afgeleverd, kon ik het daar helemaal gaan ophalen. Er zat geen berichtje in de brievenbus dus was hier waarschijnlijk helemaal niet langs geweest.

Volgens de klantenservice van Horze lag het aan DPD en zouden zij overstappen op Post NL. Ik ben benieuwd of dat inmiddels gebeurd is.

Ik wil er eigenlijk ook iets bestellen maar als ik hier de verhalen zo lees bedenk ik mij weer.

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 11:03

Ja mijn pakket van 20 oktober is bezorgd door postNL

"Het leven is ruiger met een tuiger" zegt men...
Je leven wordt meer verrijkt met welsh & shetland pony's :D

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-17 11:12

Net een mail gekregen van Horze met de trackingscode! Fijn dat jullie ervaringen ook goed zijn!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers