Samshield crystal fabric

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Crystal fabric of shimmer?

Crystal fabric
10 (71%)
Shimmer
2 (14%)
Basic shadowmat
2 (14%)

Totaal aantal stemmen: 14


Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-17 21:50

Dag allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe cap en wil graag een zwarte shadowmat Samshield cap. In eerste instantie ging ik voor de basic uitvoering, tot m'n moeder de crystal fabric zag en aanbod dat ze wel wilde sponseren <3 .

Nu vind ik hem ontzettend mooi, maar ik vraag me stiekem af of het niet een beetje 'too much' is :o . We hebben ook de zwarte 'shimmer' uitvoering gezien. Die leek me iets minder opvallend, maar die crystal fabric was toch wel heel mooi <3 .

Heeft iemand (rij)foto's van jullie zwarte shadowmat crystal fabric of de shimmer die je met ons wil delen om ons te helpen met de keuze :D ?



droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:01

Ik heb zelf de basic shadowmat, echt super tevreden mee. Met die andere 2 niet helaas, mijn moeder vind dat soort uitgaves iets te overdreven :')

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:02

Aagje_Nimbly schreef:
Dag allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe cap en wil graag een zwarte shadowmat Samshield cap. In eerste instantie ging ik voor de basic uitvoering, tot m'n moeder de crystal fabric zag en aanbod dat ze wel wilde sponseren <3 .

Nu vind ik hem ontzettend mooi, maar ik vraag me stiekem af of het niet een beetje 'too much' is :o . We hebben ook de zwarte 'shimmer' uitvoering gezien. Die leek me iets minder opvallend, maar die crystal fabric was toch wel heel mooi <3 .

Heeft iemand (rij)foto's van jullie zwarte shadowmat crystal fabric of de shimmer die je met ons wil delen om ons te helpen met de keuze :D ?


Ik verkoop zelf Samshield en vind de shimmer echt niet mooi, ik ben zelf helemaal weg van de Crystal Fabric ik vind die zo mooi glitteren <3 En als je dat van je moeder gesponsord krijgt zou ik het
met beide handen aanpakken haha :')

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-17 21:23

Hahaha ja hij glittert inderdaad heel mooi, maar vroeg me dus af of dat niet een beetje ‘te’ is. De shimmer vonden we er erg op lijken, een beetje neutraler. Jammer dat niemand eigen foto’s heeft. In het echt is hij toch weer anders dan op de verkoop foto’s :) .

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-17 13:40

Is er soms iemand die foto's van een van deze caps heeft in een andere kleur?

Irisx233

Berichten: 42
Geregistreerd: 27-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:38

Heb wel een foto van de samshield medley. Deze heb ik zelf, is met wat grotere stenen als de crystal fabric.

Afbeelding

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 10:00

Bedankt Iris! Zelf vond ik de stenen van de medley te grof/opvallend. Draag jij je cap bijv. ook als je gewoon thuis rijdt of les hebt?

Irisx233

Berichten: 42
Geregistreerd: 27-07-09

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 10:07

Ik draag hem alleen maar als ik thuis rij :)
Rij geen wedstrijden.
Moet wel toegeven dat wanneer ik op het paard zit, het eigenlijk amper opvalt...

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 10:27

Is het niet heel erg glimmend? Ik heb ondertussen de crystal fabric in het echt gezien en ondanks dat hij heel subtiel is vragen we ons zelf af of het niet te shiney is voor normale activiteiten :o . We hebben nu een top met alcantara als alternatief :+ .

Keuze's, keuzes, keuzes... ik twijfel nog steeds :Y) . De shimmer is iig wel zeker weten afgevallen.

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:23

Wat je ook kunt doen is met 5 steentjes voorop. Zit ik zelf ook over te denken :)

Afbeelding

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:27

Zal morgen even foto maken van crystal fabric en shimmer in andere kleuren.. ik vind shimmer echt niet glitteren ofzo, vind er niks aan :))

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 21:12

Nicole schreef:
Zal morgen even foto maken van crystal fabric en shimmer in andere kleuren.. ik vind shimmer echt niet glitteren ofzo, vind er niks aan :))


Thanks! De shimmer is inderdaad afgevallen. We twijfelen nu tussen de shadowmatt met zwart chrome en zwarte crystalfabric of de shadowmatt met zilvere trim en de zwarte altancara top :P .


LiiNd_Y: Die steentjes kunnen inderdaad ook, maar zijn niet zo mijn ding :D .

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:48

Ik zou absoluut gaan voor de crystal fabric!! Heeel mooi is die! Zeker in het zwart vind ik m heel mooi!

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-17 17:26

Heeft iemand trouwens gekozen voor de dressuur achterkant? Die adviseren ze in de winkel maar ziet wel een beetje vreemd uit moet ik zeggen.

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:52

Ik heb een met alcantara top en zilver randje. Ik vond de shimmer niet mooi en de crystal fabric wat te veel van het goede. Ik heb er ook een dressuur achterkant. Merk weinig verschil met gewoon, mijn knot past er nog steeds niet gemakkelijk onder. Maar ik heb ook vrij veel en dik haar, dus of ik het de cap kwalijk moet nemen..

Edit: hier is de achterkant aardig te zien:

Afbeelding

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:33

Dus met een gewone achterkant is een knot bijna onmogelijk? :+ Heb ook dik haar, dus moet ook gewoon in een staart eronder kunnen.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:45

Blijkbaar.. ik vlecht mijn haar, zet dan mijn cap op, rol mijn vlecht op en maak daar dan een knot van. Dus zoals ik hem op de foto heb, dan zit er nog best een stuk vlecht boven de knot, anders past het al niet.

Ik krijg binnenkort mijn kep italia, benieuwd hoe het daar bij gaat.

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-17 20:44

Goh Zorro, jou knot past er inderdaad nauwelijks onder! :oo . Wil je me een heel groot plezier doen en een foto maken als je je haren lost hebt (en dan van de achterkant)? :D

Mooie combinatie trouwens!

zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 20:49

Dank je! Zal het morgen even voor je regelen!!

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-17 11:05

zorro schreef:
Dank je! Zal het morgen even voor je regelen!!



Super fijn! :D
Nog meer mensen die juist wel of niet gekozen hebben voor de dressuur uitvoering?

MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 17:48

Ik heb hier een met dressuurachterkant en 1 zonder. Merk er wel verschil in, zou dus wel dressuur uitvoering kiezen indien je knot draagt. Qua looks zie je amper het verschil.

Kan ze eventueel morgen naast elkaar fotograveren.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-17 18:25

MelanieB schreef:
Ik heb hier een met dressuurachterkant en 1 zonder. Merk er wel verschil in, zou dus wel dressuur uitvoering kiezen indien je knot draagt. Qua looks zie je amper het verschil.

Kan ze eventueel morgen naast elkaar fotograveren.


Bedoel je verschil kwa draag comfort? Of puur voor het gebruik met knot? Kan je hier iets meer over toelichten?

Een foto zou welkom zijn :D .


MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Samshield crystal fabric

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 10:17

Puur gebruik van knot. Verschil in dragen voel ik niet voor die paar centimeter.

Zal vanmiddag even op de foto gooien.

www.MelanievandeBunt.com Mensport Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner
Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019 | Team Goud WK Haras du Pin 2021 | Individueel Zilver en team Goud WK Oirschot 2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 bezoekers