Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kabayo schreef:Ik had die "nieuwe " telefoon helemaal niet aangenomen en mijn geld terug geëist...
Ik had er al twijfels bij dat hij je niet beld , ineens je telefoon niet te redden is en je spontaan een gloednieuwe krijgt, die uiteindelijk ook al versleten is
Paris_ schreef:kimberly1995 schreef:Gelukkig heb je nog een paar dagen om ermee terug te gaan.
Oh, echt waar? En wat zijn mijn rechten dan, kan ik dan geld terug 'eisen'?
kimberly1995 schreef:Wie niet waagt, wie niet wint. Je kan aangeven dat je overdondert was en dat je pas thuis zag dat het al een gebruikte telefoon is vanwege de krasjes. Dat je gewoon een nieuwe telefoon wil of je geld terug. Of een tegoedbon en dat je dan geld bij legt voor een fatsoenlijke telefoon, wat je wil. Desnoods bluf je met de consumentenbond, rechtsbijstand of het juridisch loket.
Kan een van je ouders niet mee?
Ersina schreef:kimberly1995 schreef:Wie niet waagt, wie niet wint. Je kan aangeven dat je overdondert was en dat je pas thuis zag dat het al een gebruikte telefoon is vanwege de krasjes. Dat je gewoon een nieuwe telefoon wil of je geld terug. Of een tegoedbon en dat je dan geld bij legt voor een fatsoenlijke telefoon, wat je wil. Desnoods bluf je met de consumentenbond, rechtsbijstand of het juridisch loket.
Kan een van je ouders niet mee?
Je kan je geld wel terug eisen, maar het is service als een winkelier daar op in gaat. Hij is niet verplicht het geld terug te geven! De winkelier is wel verplicht een deugdelijk product te verkopen.
Je 1e mobiel hebben ze laten repareren.Een refurbished telefoon is vaak al kort van iemand geweest en wordt opgeknapt verkocht!
https://forum.t-mobile.nl/t-room-475/re ... euw-208538
Het kan gebruikerssporen hebben, daardoor zijn ze ook voordeliger dan gewone mobiels! Als dit mobieltje het niet goed doet, sta je in je recht dat ze het probleem oplossen. De krassen heb je geaccepteerd en alleen met hele vriendelijke argumenten kan je achteraf bij de winkel vertellen dat je die wel erg vind storen...en misschien dat ze daarin gelijk gaan geven. Maar dreigen met de consumentenbond, rechtsbijstand, of het juridisch loket is echt een aanpak, die in dit geval eerder averechts gaat werken.