Enquêtes, waarom vul je ze in? En waarom niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Enquêtes, waarom vul je ze in? En waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-17 21:03

Goedenavond allemaal!

Iedereen kent ze wel, de enquêtes die 1 keer in de zoveel tijd in de bus vallen. Van bijv. de GGD, de gemeente etc.

Wat doe jij er vervolgens mee?

Gooi je ze ongeopend weg?
Lees je ze wel maar besluit je ze niet in te vullen? Waarom niet?
Of vul je ze uiteraard in en stuur je hem vervolgens ook op? Met wat voor reden doe je mee?

Ik ben er wel benieuwd naar wat jullie ermee doen en waarom?

Brandt los zou ik zeggen!

Myrthe64
Berichten: 1014
Geregistreerd: 25-07-12

Re: Enquêtes, waarom vul je ze in? En waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:09

Ik vul enquêtes vaak in als ik het onderwerp interessant vind. Daarnaast wil ik graag mensen helpen met hun onderzoek. Maar ik vind het ook gewoon leuk om ze in te vullen ;)

Alleen als enquêtes echt lang zijn vul ik ze niet in.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Enquêtes, waarom vul je ze in? En waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:13

Enquetes invullen vind ik leuk :j Op die manier sta ik soms even stil bij een bepaald onderwerp, of kom ik van mezelf te weten hoe ik ergens eigenlijk echt over denk. Daarbuiten help je er altijd iemand mee die het onderzoek doet, dus kleine moeite en je doet er iemand een groot plezier mee :D

Maar inderdaad, zoals Myrthe64 zegt, als de enquetes echt heel lang zijn (dat ik na een kwartier nog niet eens op de helft ben), dan stop ik ermee.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:13

vaak openen ik ze en vervolgens belanden ze in de papier bak of in de houtkachel als aanmaak papier,
Waarom? Ik vind ze vaak te lang, vind de manier op de vragen gesteld worden en ik moet antwoorden gewoon ruk en ik heb niet het idee dat mijn mening iets gaat toevoegen.

Heel soms wil ik nog wel eens beginnen aan het invullen maar ben ik het na 5 vragen al weer zat

Edit*
Zo kreeg ik vandaag een mail van mijn bank met de vraag of ik de enquête in wou vullen over het contact met mijn bank, maar ik moet nog antwoord krijgen op de vraag die ik ze gesteld heb via de mail

marschwood
Berichten: 454
Geregistreerd: 25-08-08

Re: Enquêtes, waarom vul je ze in? En waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 21:21

ik doe het niet meer.Ik heb de indruk dat je nergens meer om informatie kunt vragen,niet opgenomen kunt worden in het ziekenhuis,een internetbestelling kunt doen of boodschappen halen:Vragen om een enquete in te vullen.In het begin nog wel eens gedaan,maar sinds ik van verschillende organisaties dubbele verzoeken krijg ben ik ermee opgehouden.Ook in mijn werk moesten we elk jaar minimaal 100 teruggestuurde enquetes zien te scoren ivm hogere vergoeding van contracten.Wordt een beetje overspoeld met deze dingen

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 19:09

Mensenwelzijn => Leven zonder paarden