SGW Hattem 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: SGW Hattem 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:22

kim. je hebt mij nog geholpen om de waterbak door te komen. zo balen dat het mis ging op de tonnen.

_E_

Berichten: 381
Geregistreerd: 18-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:50

Ik heb heeeerlijk gereden, echt genoten! Beide paarden fijn foutloos in het springparcours. Mn jonge paard vond de waterbak nog te donker en spannend, dus helaas daar geƫindigd. Wel erg fijne stukken laten zien in het eerste stukje, dus wel weer veel geleerd!
Mn andere paard liep Super gretig en fijn foutloos door de cross. Helaas wat tijdfouten, maar nog een 6e prijs mee mogen nemen. Genieten! Nog naar Rekken voor een L debuut, en dan zit het seizoen er helaas weer op..

Ik vond het een erg mooie cross! Vond m tijdens het lopen wel pittig voor het B, maar viel me uiteindelijk mee. Vond alleen 11ab raar staan.. Op ruim 8 meter terwijl je daarvoor een raar bochtje had dus geen tempo. Ik had er dus een krabbel bij, en hoorde meer hierover. Maar goed, verder top!

Puntje voor de organisatie voor volgend jaar.. vanaf de springring even een pijl richting de veterinair. Wij als eerste springers konden de veterinair niet vinden, en geen van de vrijwilligers kon het ons vertellen... Ook sochtends op het secretariaat niet. Wel gevonden uiteindelijk, maar dat kon wat duidelijker! (Kwam natuurlijk ook mede dat wij als B crossers zonder dressuur nog niet op dat stuk terrein waren geweest, anders was je toen dat bordje daar tegen gekomen..)

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: SGW Hattem 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 10:54

Gefeliciteerd voor de prijswinnaars! En fijn dat er zo veel lekker gereden hebben. En balen voor de grondinspecteurs, volgende keer weer volle moed er tegenaan!

Ik heb weer genoten van mijn cross topper, na 3 wedstrijden knudde door allerlei omstandigheden nu weer heerlijk kunnen genieten. Met lopen leek het allemaal nog niet zo dicht achter elkaar te zitten maar tijdens het rijden was er echt geen tijd om na te denken tussendoor. Gelukkig wist ik precies waar ik naartoe wilde en deed paard netjes wat ik vroeg. De twee schuine sprongen in het M op hindernis 4 kwam iets te vroeg voor ons, reed m fijn aan maar twijfelde toch om m groot af te drukken dus een krabbel erbij maar dat paste niet dus even opnieuw aangereden. Daarna perfect door. Genieten met die flinke afsprongen en dan direct weer controle voor de volgende combinatie etc. Wij hebben weer leuke dingen om te trainen thuis deze winter en dan volgend seizoen weer met veel plezier van start! Nu eerst vakantie in november:)

Motje11
Berichten: 2264
Geregistreerd: 25-04-07
Woonplaats: Nijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 11:50

Otto en ik hebben ook genoten van een heerlijk rondje (HC) in de B!
Foutloos gesprongen en gecrosst! En wat stond er weer een prachtige cross! +:)+

Celestexxxxx
Berichten: 272
Geregistreerd: 07-10-13
Woonplaats: Zwolle

Re: SGW Hattem 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 12:27

Alle prijswinnaars gefeliciteerd!

Hier ook ontzettend genoten.
Ondanks dat mn paardje al 16 is, gaat hij nog op volle toeren mee.
In het B een foutloos rondje gesprongen en ook een foutloze cross gereden.