Grote hulpverlening voor ongeval met paard en wagen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

Grote hulpverlening voor ongeval met paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 21:24

flakkeenieuws
Overige

Afbeelding

Aan het eind van donderdagmiddag is er een grote hulpverlening opgestart op de Grevelingenweg in Herkingen. Een man en vrouw die een rondje aan het rijden waren op een wagen met een paard ervoor kregen een klapband. Het paard sloeg op hol maar kon gekalmeerd worden. Na het afstappen ging het paard er echter weer vandoor. De vrouw raakte gewond. De man die op de kar zat raakte met het paard te water en raakte hierbij ook gewond.

Met man en macht is er geprobeerd het paard op het droge te krijgen maar dit mislukte vanwege de steile slootkant. Een boer schoot te hulp met een verreiker. Na anderhalf uur lukte het uiteindelijk het dier op de kant te krijgen. Het lijkt erop dat het paard geen ernstige verwondingen heeft opgelopen. De vrouw is ter controle overgebracht naar het ziekenhuis.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Monique1963

Berichten: 8559
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Grote hulpverlening voor ongeval met paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 07:02

Och jee, dat kan je toch ook niet voorspellen dat je een klapband krijgt! Wat rot nou toch allemaal weer. Hoop dat het goed gaat met die mevrouw en dat het paard er geen trauma van overhoudt.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Grote hulpverlening voor ongeval met paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 15:54

En nou zijn die man en die vrouw, die beiden gewond zijn, behandeld aan die klapband die ze kregen?

sorry, flauw ik weet het, maar de verwijzing stond een beetje apart.

Ik hoop dat het met man, vrouw en paard naar omstandigheden goed gaat. Het zal je maar gebeuren...

Rockes <3

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-17 17:03

Rocamor schreef:
En nou zijn die man en die vrouw, die beiden gewond zijn, behandeld aan die klapband die ze kregen?

.

_O-

pillow
Berichten: 7726
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Grote hulpverlening voor ongeval met paard en wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 08:58

Na het afstappen ging het paard er vandoor. De man die op de wagen zat? dit klopt toch niet

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max


LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 09:01

pillow schreef:
Na het afstappen ging het paard er vandoor. De man die op de wagen zat? dit klopt toch niet


Ik denk dat de vrouw afstapte , terwijl de man bleef zitten.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: C_estmoi, CairnTerrier, Enzo_Ollie, FCSA en 24 bezoekers