[P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

[P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 20:53

Hallo daar!

Zondag 22 oktober wil ik graag een fotomeeting organiseren. Het vind plaats in de Rouwkuilen bij Ysselsteyn in de omgeving van Venray. Bij de Rouwkuilen heb je waterplassen maar ook stukken bos. Je kunt dus gebruik maken van veel elementen van de natuur. Het begint om 11:30 tot ongeveer 13:30 uur.

Ik ben opzoek naar nog 2 fotograven en 3 paardenmodellen. De bedoeling is dat er 3 fotograven zijn ,inclusief mijzelf, en 3 paarden. Een fotograaf gaat met één paard aan de gang zodat de fotograaf en natuurlijk de paardeneigenaren eigen inbreng hebben voor de foto’s. Zo is iedereen bezig en hoeft er niemand te wachten. Na 15/20 minuten gefotografeerd te hebben gaan de fotograven ruilen met elkaar zodat de fotograven elk paard heeft kunnen fotograferen. Ook is dit meteen een uitdaging voor de fotograven zelf om snel te kunnen schakelen.

De foto’s zijn op TFP basis en geeft de fotograven een kans op uitbreiding van hun portfolio. De paardeneigenaren krijgen een mogelijkheid op gratis professionele foto’s. De foto’s worden binnen twee weken geleverd aan de paarden eigenaren bewerkt met een logo. Als je mee doet als fotograaf geef je hier ook meteen een akkoord op.

Als we aankomen op de locatie gaan we eerst elkaar leren kennen. Je kunt natuurlijk je paard dan al meenemen om hem of haar rustig het gebied te laten verkennen en de andere paarden. We overleggen dan met welk paard een fotograaf begint en spreken dan af dat we doorschuiven na 15/20 minuten. Gelieven elke fotograaf en paardeneigenaar de tijd in de gaten te houden. Meer informatie wordt besproken op de locatie zelf, waar er wordt afgesproken na 15/20 minuten etc.

Thema: Thema mogen de paardeneigenaren zelf bepalen. Ligt natuurlijk aan het weer met wat je allemaal kunt doen. Wil je graag samen met je paard op de foto, of een actie foto? Bespreek dit van te voren met de fotograven op de locatie. Elke fotograaf heeft zijn eigen specialiteit.
Verder zorgt iedereen voor zijn eigen lunch en drinken. Voor de paardeneigenaren is het altijd fijn om nog een extra hand mee te nemen.

Locatie: Omdat het een natuurgebied is heeft het geen vast adres waar je kunt verzamelen. Van te voren zal ik nog informatie toesturen (foto’s etc.) waar je hebt beste kunt staan. Er is namelijk een weg waar je de ruimte hebt om je auto’s en trailers te parkeren en waar je meteen uitkomt op een mooie plek met water.

Voor het aanmelden gelieven dit formulier hieronder in te vullen. De fotograven moeten vier foto’s met logo meesturen zodat de paardeneigenaren een impressie hebben van het werk van de fotograven. De paardeneigenaren moeten ook één foto sturen zodat de fotograven zelf ook een impressie hebben. Als alles goed is ingevuld zet ik je bij de aanmeldingen.

Fotograaf
Naam:
Leeftijd:
E-mail:
Camera:
Vier liggende afbeelding:

Paarden als model
Naam eigenaar:
Leeftijd:
E-mail:
Naam van het paard:
Leeftijd paard:
Afbeelding van het paard:

LIJST VAN FOTOGRAVEN

[1] Marijke Beens, 19 jaar, marijke.beens@hotmail.com, Canon 750D
Afbeelding

LIJST VAN PAARDEN

[1] Shannen Sibering, 22 jaar, shannen_jack@live.nl, Zyloma, 13 jaar
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nuggetbaze op 08-10-17 21:30, in het totaal 4 keer bewerkt


8nnemiek

Berichten: 43377
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [H] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 21:06

*stipje*
Ik ga morgen even kijken of het me gaat lukken op zo’n korte termijn, zo ja dan zet ik me morgen op het lijstje als fotograaf/videograaf :D

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 17:23

8nnemiek schreef:
*stipje*
Ik ga morgen even kijken of het me gaat lukken op zo’n korte termijn, zo ja dan zet ik me morgen op het lijstje als fotograaf/videograaf :D


Isgoed, ik hoor het wel! :D

Anniekskie

Berichten: 2176
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Ysselsteyn (lb)

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:32

Jammer dat ik pas kort van tevoren weet of ik die zondag visite krijg. Anders had het mij erg leuk geleken met mijn 31 jarige pony en mijn eigen (beginnende) babybuik!

*06-11-2012* *18-01-2022* Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad!

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-17 21:03

Anniekskie schreef:
Jammer dat ik pas kort van tevoren weet of ik die zondag visite krijg. Anders had het mij erg leuk geleken met mijn 31 jarige pony en mijn eigen (beginnende) babybuik!


Hoe kort van tevoren krijg je het te horen? Als het 1 tot 2 dagen van te voren is en er nog een plekje over is kun je zeker komen! Kan je ook voor de zekerheid op de reservelijst zetten? :)

dynara

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: some where on earth

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:38

Ik zou graag wel willen komen, maar een tijdstip erbij zou handig zijn :o
Ik zie dat je mijn eigenwijze grijze al voor de lens heb gehad. Heb sinds kort een nieuwe koppige waar ik nog geen foto's van heb :=

Tot nu toe niks op de planning staan, dus hoop wel dat ik kan.

Naam eigenaar: Dynara
Naam van het paard: Gaydon Rose
Leeftijd paard: 6 jaar
Afbeelding van het paard:
Afbeelding
Afbeelding

“Most people don’t need a $35,000 horse. They need a $1,000 horse and $34,000 in lessons.”

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 00:01

Leuk dat je aanmeld!
In het eerste stukje tekst staan de tijden. Het begint om 11:30 tot ongeveer 13:30 uur.
Mooi paardje ook Gaydon Rose, vooral het maanoog :D

dynara

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: some where on earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 09:39

Nuggetbaze schreef:
Leuk dat je aanmeld!
In het eerste stukje tekst staan de tijden. Het begint om 11:30 tot ongeveer 13:30 uur.
Mooi paardje ook Gaydon Rose, vooral het maanoog :D

Ohja dom |o
Helemaal overheen gekeken hahaha
Ik houd me aanbevolen in ieder geval.

“Most people don’t need a $35,000 horse. They need a $1,000 horse and $34,000 in lessons.”


Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-17 16:27

Heb je op de lijst gezet met hier een nieuwe lijst overzicht!

Fotograven:

[1] Marijke , 19 jaar, Canon 750D

Paarden:

[1] Shannen, 22 jaar, Zyloma, 13 jaar,
Afbeelding
[2] Dynara, Gaydon Rose, 6 jaar
Afbeelding

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-17 14:48

ik heb nog twee paarden modellen gevonden. Betekend dat er alleen nog fotograven nodig zijn! De paarden eigenaren zitten met die dag met een wedstrijd. De tijd kan dus wat veranderd worden. Meer informatie stuur ik je in PB paar dagen van te voren.

Nuggetbaze

Berichten: 192
Geregistreerd: 22-02-16
Woonplaats: Limburg (Noord)

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-17 16:16

Ik moet het helaas voor aankomende zondag afzeggen!
Er zijn te weinig aanmeldingen en het is slecht weer voorspeld :(
Het zou zonde zijn als er mensen met hun paarden helemaal moeten komen, terwijl het regent.
Als het weer beter is probeer ik het nog eens in deze buurt!

dynara

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: some where on earth

Re: [P] Fotosessie Rouwkuilen bij Ysselsteyn, 22 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 00:11

Jammer... maar misschien volgende keer beter indd :j

“Most people don’t need a $35,000 horse. They need a $1,000 horse and $34,000 in lessons.”


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers