[H] Mini fotomeeting Zeegse 29/10

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[H] Mini fotomeeting Zeegse 29/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 10:53

Hoi!

Aangezien mijn laatst georganiseerde meeting een succes was, wou ik er nu weer een organiseren.
De bedoeling van deze mini meeting is dat er 4 honden mee gaan en tussen de 4 en 8 fotografen.
De meeting zal beginnen om 10 uur en zal niet later dan 1 uur afgelopen zijn.
De reden dat ik deze meeting zo kort van te voren organiseer is om afmeldingen te voorkomen, meestal melden mensen zich zomaar aan en komen dan een week van te voren er achter dat ze toch niet kunnen. Meld je aub dus ook alleen aan voor deze meeting als je zeker weet dat je kunt komen!!

De modellen zullen gewoon op volgorde van aanmelding gaan, maar als je in de afgelopen 2 maand al een keer op een fotomeeting bent geweest, dan krijgen anderen voorrang. :j

Volgens mij heb ik alles wel verteld, ik ga zelf mee als fotograaf.

Afbeelding

JN82

Berichten: 204
Geregistreerd: 13-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:30

Nikki maakt prachtige foto's, dus grijp deze kans! *-:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:32

JN82 schreef:
Nikki maakt prachtige foto's, dus grijp deze kans! *-:)

Wat een lieve reactie dankjewel! :o

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 19:58

Ik zit wat in twijvel, het is een uur rijden (enkele reis) voor mij :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:18

_classic schreef:
Ik zit wat in twijvel, het is een uur rijden (enkele reis) voor mij :o

Waar moet je vandaan komen? :)

Ik vind Zeegse trouwens echt wel een prachtige locatie, dit was het afgelopen winter:

Afbeelding

Afbeelding

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:24

Prachtige locatie! Ik kom uit Dokkum

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 20:26

Oh ja dat is wel een beetje uit de buurt helaas!

JN82

Berichten: 204
Geregistreerd: 13-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:18

Mochten er niet voldoende aanmeldingen zijn dan zou ik graag met mijn hondjes deelnemen. Maar anderen gaan voor aangezien ik onlangs deelgenomen heb aan een "waterige" herfstmeeting.

Afbeelding
*-:) NH photo

Dooortje
Berichten: 3366
Geregistreerd: 14-12-05

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 22:30

Helaas moet ik werken, had anders graag mee gewild in mijn eigen dorpje :)

nijnthju
Berichten: 538
Geregistreerd: 22-03-08

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:44

Ik wil wel meedoen! Maar dan wel alleen als japke ook meedoet :o
Afbeelding
Meet Boike, een 14 jarige kruising tussen een stabij en labrador.

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:52

Wanneer is het? :) (Kan zijn dat ik er echt overheen lees..)
Ik heb een knappe Bandog teefje!Afbeelding
Is een middelgrote hond.
Heel lief maar wel dol enthousiast. Moeten ze goed kunnen stil zitten? Rennen is namelijk meer haar ding haha!

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:53

Datum staat in de titel zie ik, ik kan wel, mocht mijn hond aan de eisen voldoen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:37

Wat mij betreft mag je mee hoor Japke! Zag al in het topic dat het super slecht weer was afgelopen zaterdag, zal je vast ook wel aan de foto’s kunnen zien, dus dan mag je gewoon mee! :)

Nijnthju, hele leuke hond!

HopeDreamer, er worden vooral portetfoto’s gemaakt dus het is eigenlijk wel nodig dat je hond stil kan zitten, maar als ie af en toe even opstaat of druk doet maakt het niet zoveel uit.
Op het einde is er tijd voor actie foto’s. :j

Zouden de mensen met hond die zich hebben aangemeld even de naam van hun hond willen vermelden?
Ik ga vanavond even een lijstje maken van de modellen.

Nu nog fotografen vinden! :+

HopeDreamer

Berichten: 965
Geregistreerd: 17-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:14

Believe schreef:
Wat mij betreft mag je mee hoor Japke! Zag al in het topic dat het super slecht weer was afgelopen zaterdag, zal je vast ook wel aan de foto’s kunnen zien, dus dan mag je gewoon mee! :)

Nijnthju, hele leuke hond!

HopeDreamer, er worden vooral portetfoto’s gemaakt dus het is eigenlijk wel nodig dat je hond stil kan zitten, maar als ie af en toe even opstaat of druk doet maakt het niet zoveel uit.
Op het einde is er tijd voor actie foto’s. :j

Zouden de mensen met hond die zich hebben aangemeld even de naam van hun hond willen vermelden?
Ik ga vanavond even een lijstje maken van de modellen.

Nu nog fotografen vinden! :+


Dan laat ik haar voordat de meeting begint ergens anders lekker los lopen, zodat ze toch nog even de meeste energie eruit kan gooien. Haar naam is Lola :)

JN82

Berichten: 204
Geregistreerd: 13-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:53

Mijn hondjes heten: Milo & Floortje *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 19:58

Citaat:
Modellen:
1. JN82 - Milo - KLIK
2. JN82 - Floortje - KLIK
3. nijnthju - Boike - KLIK
4. HopeDreamer - Lola - KLIK

Fotografen:
1. Believe - Nikki

In principe hebben we nu genoeg modellen, alleen groot tekort aan fotografen :+, zal enkele mensen die ik ken nog wel even vragen. :)

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 22:54

Ik wil misschien wel mee als fotograaf, het liefst als ik mee kan rijden met iemand (woon in Groningen stad) :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 08:47

Annet_Dottie schreef:
Ik wil misschien wel mee als fotograaf, het liefst als ik mee kan rijden met iemand (woon in Groningen stad) :x

Ik kom helaas niet uit of langs Groningen!

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:57

Ik hoop dat er nog wat fotografen zich aanmelden want het wordt zondag heel erg mooi weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:39

De honden hier boven zijn nu alle modellen? Of komen daar evt. nog meer bij?
En hoeveel fotografen heb je nu in totaal?

Als ik mee ga als fotograaf nog even voor degene die vroeg of de hond stil moet zitten. Ik ben zelf niet zo fan van de standaard portret foto's enzo. Wel wat natuurlijk maar als het echt de bedoeling is vooral portret foto's te maken ga ik me heel snel vervelen ben ik bang. Ik doe/deed vaak fotoshoots met honden in het stadspark liep dan gewoon een rondje en maakte tussendoor vooral veel spontane foto's en af en toe een portret foto tussendoor. Vooral afhankelijk van de hond. Als een hond echt niet stil wil zitten vind ik het meer het dier pesten om te zeggen ja er moeten portret foto's gemaakt worden eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:06

Annet_Dottie schreef:
De honden hier boven zijn nu alle modellen? Of komen daar evt. nog meer bij?
En hoeveel fotografen heb je nu in totaal?

Als ik mee ga als fotograaf nog even voor degene die vroeg of de hond stil moet zitten. Ik ben zelf niet zo fan van de standaard portret foto's enzo. Wel wat natuurlijk maar als het echt de bedoeling is vooral portret foto's te maken ga ik me heel snel vervelen ben ik bang. Ik doe/deed vaak fotoshoots met honden in het stadspark liep dan gewoon een rondje en maakte tussendoor vooral veel spontane foto's en af en toe een portret foto tussendoor. Vooral afhankelijk van de hond. Als een hond echt niet stil wil zitten vind ik het meer het dier pesten om te zeggen ja er moeten portret foto's gemaakt worden eigenlijk.


Ja de honden hier boven gaan mee, meer wil ik eigenlijk niet omdat het dan te lang gaat duren en ik kan ivm mijn eigen hond niet te lang weg zijn. :)
Tot nu toe ben ik de enige fotograaf.

Eigenlijk is het wel de bedoeling ja om echt portret foto’s te maken, als we rondjes gaan lopen en dan af en toe een foto schieten dan zijn we wel erg lang bezig en is imo. ook niet heel handig.

En je laatste zin: ik verplicht niemand dat er portret foto’s moeten worden gemaakt maar dat is wel een beetje de bedoeling van deze meeting, en als je hond niet goed stil wilt zitten of hij vind het niet leuk, dan kun je als eigenaar denk ik heel goed zelf inschatten of je je hond er een plezier mee doet of niet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:22

Believe schreef:
Annet_Dottie schreef:
De honden hier boven zijn nu alle modellen? Of komen daar evt. nog meer bij?
En hoeveel fotografen heb je nu in totaal?

Als ik mee ga als fotograaf nog even voor degene die vroeg of de hond stil moet zitten. Ik ben zelf niet zo fan van de standaard portret foto's enzo. Wel wat natuurlijk maar als het echt de bedoeling is vooral portret foto's te maken ga ik me heel snel vervelen ben ik bang. Ik doe/deed vaak fotoshoots met honden in het stadspark liep dan gewoon een rondje en maakte tussendoor vooral veel spontane foto's en af en toe een portret foto tussendoor. Vooral afhankelijk van de hond. Als een hond echt niet stil wil zitten vind ik het meer het dier pesten om te zeggen ja er moeten portret foto's gemaakt worden eigenlijk.


Ja de honden hier boven gaan mee, meer wil ik eigenlijk niet omdat het dan te lang gaat duren en ik kan ivm mijn eigen hond niet te lang weg zijn. :)
Tot nu toe ben ik de enige fotograaf.

Eigenlijk is het wel de bedoeling ja om echt portret foto’s te maken, als we rondjes gaan lopen en dan af en toe een foto schieten dan zijn we wel erg lang bezig en is imo. ook niet heel handig.

En je laatste zin: ik verplicht niemand dat er portret foto’s moeten worden gemaakt maar dat is wel een beetje de bedoeling van deze meeting, en als je hond niet goed stil wilt zitten of hij vind het niet leuk, dan kun je als eigenaar denk ik heel goed zelf inschatten of je je hond er een plezier mee doet of niet. :)


Het is geen aanval he, het is hoe ik het zelf zie maar goed ik heb geen ervaring met foto meetings, snap zelf uiteraard ook wel dat we geen rondjes gaan lopen, het is puur een voorbeeld van hoe ik het graag doe maar dan praat ik over een shoot met 1 hond.
En ook met de laatste zin zeg ik niks over verplichten en geef ik puur mijn mening en beeld ervan.
Maar goed wat is precies de bedoeling verder dan want ik vind het eerlijk gezegd een beetje onduidelijk. Het is over 4 dagen al en ik kan niet vinden wat de exacte afspreek locatie is etc.
En kwa fotografen, als er verder niemand zich meld gaat het niet door denk ik? Of wou je dan als ik wel kom met z'n 2en gewoon fotograferen?

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:31

Bij gewone fotoshoot doe ik het ook anders hoor, maar dan heb ik meestal ook gewoon tijd zat en bij fotomeetings heb je meestal maar 20 minuten per model. :j

Ik zal morgen even wat meer informatie geven, ik ben nu onderweg naar een bruiloft namelijk en ben vannacht pas laat weer terug.
En via telefoon gaat het niet zo makkelijk.

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 17:32

Is goed, belangrijkste vraag is voor mij meer in hoeverre je het door wil laten gaan stel ik meld me aan en nog 1 andere fotograaf. Beter gezegd hoeveel fotografen wil je minimaal mee :P

Anoniem

Re: [H] Mini fotomeeting Zeegse 15/10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-17 17:46

Ik denk dat we beter deze meeting kunnen afblazen of verschuiven naar volgende week of die week erna. Denk niet dat we in een paar dagen tijd nog fotografen kunnen vinden.
We hebben namelijk wel minimaal 4 nodig.