Topic van de week: Een geschikte voerton

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Topic van de week: Een geschikte voerton

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-17 10:19

Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding

Wat misschien niet zo belangrijk lijkt, kan toch heel erg handig zijn; een voerton. Je hebt ze in allerlei soorten en maten. Daarom kan het nog best lastig zijn om een geschikte voerton te vinden. Bokker Ricie stelde de vraag wat nou een geschikte voerton is. Daarop hebben enkele bokkers hun ervaringen gedeeld met bepaalde voertonnen. Ook nieuwsgierig naar de adviezen en ervaringen? Lees het topic hier terug.


koetjeboe

Berichten: 4402
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Re: Topic van de week: Een geschikte voerton

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:25

Dit is toch geen voorpagina nieuws. dan kan je overal wel nieuws van maken.

[OV] [PG] Gez. Haflinger Daantje/Alie 11 jaar. Wie kent haflinger Alie van de lohofte of wel Daantje

palousa_boy

Berichten: 10417
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Topic van de week: Een geschikte voerton

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:46

En dat het volgende week misschien wel 20 graden kan worden wel? (Volgens een landelijke omroep via Facebook)

Je hoeft niet te reageren, je hoeft het niet te lezen en je hoeft je er ook niet aan te ergeren. Maak je maar druk over andere dingen..

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 11:58

Dit topic staat op de voorpagina omdat er elke week een leuk/ interessant/ mooi topic van Bokt uitgelicht wordt als topic van de week. Het valt op de voorpagina onder het kopje Bokt Community: berichten voor en door Bokkers.


koetjeboe

Berichten: 4402
Geregistreerd: 02-12-04
Woonplaats: Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:26

palousa_boy schreef:
En dat het volgende week misschien wel 20 graden kan worden wel? (Volgens een landelijke omroep via Facebook)

Je hoeft niet te reageren, je hoeft het niet te lezen en je hoeft je er ook niet aan te ergeren. Maak je maar druk over andere dingen..


dat ik mij er druk over maak of aan erger maak jij er van.
Ik erger mij er niet aan hoor. snapte alleen niet dat het bij nieuws hoorde. begrijp nu dat het bij bokt community hoor. Kende dat nog niet.

[OV] [PG] Gez. Haflinger Daantje/Alie 11 jaar. Wie kent haflinger Alie van de lohofte of wel Daantje

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110483
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Topic van de week: Een geschikte voerton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:09

Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Topic van de week: Een geschikte voerton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 08:11

Jeetje wat kan er soms naar gereageerd worden op voorpagina nieuws. Het is toch fijn om te weten welke voerton nou fijn te gebruiken is? Kan aan mij liggen hoor :=

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-17 09:01

Cayenne schreef:
Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

Als je een geschikt topic ziet, kun je deze altijd nog insturen.

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 09:15

Nayomie schreef:
Cayenne schreef:
Goh, dan vind ik het topic van de bokker die opgesloten zat toch een stuk geschikter.

Als je een geschikt topic ziet, kun je deze altijd nog insturen.

Met als aanvulling dat een topic wel paardgerelateerd of Boktgerelateerd moet zijn (als in een Bokt-huwelijk bijvoorbeeld). Vandaar dat het topic van de opgesloten bokker, hoe hilarisch dat topic overigens ook is, niet is gekozen als Topic van de week.
Dit deden we voorheen niet, maar omdat er nogal wat opmerkingen over kregen toen er een niet paard-
of Boktgerelateerd topic werd geplaatst, hebben we besloten deze richtlijn te hanteren.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azhari, Fiesta14, Knuffeldier, Marja, MyWishMax, Shetje14, SimonDesteny, sjaslique en 38 bezoekers