Mallorca, wat te doen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xmarloesx2
Berichten: 543
Geregistreerd: 09-07-11

Mallorca, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-17 09:30

Hallo!

In de herfstvakantie ga ik naar Mallorca, naar het plaatsje El Arenal hartstikke leuk natuurlijk maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van anderen, hoe was het weer? en wat zijn echt dingen die je moet zien/doen?

Groetjes Marloes!


bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:58

Ik ben in Juni voor de derde keer naar Mallorca geweest. Dit keer hadden we niks geboekt en trokken we eigenlijk van plek naar plek. In El Arenal waren we de laatste twee nachten.. Ik persoonlijk vond het vreselijk. De stranden waren druk en heel smal en het uitgaansleven daar vond ik echt niks. Alleen maar Duiters! Ik heb nog niet iets leuks kunnen ontdekken in El Arenal.
Magaluf vind ik dan veel gezelliger en knusser op een of andere manier. Maargoed, Oktober is Juni natuurlijk niet..

Edit; wat is je plan? Wil je ook gaan stappen en ga je met vrienden of partner?

xmarloesx2
Berichten: 543
Geregistreerd: 09-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-17 10:41

bellehorses schreef:
Ik ben in Juni voor de derde keer naar Mallorca geweest. Dit keer hadden we niks geboekt en trokken we eigenlijk van plek naar plek. In El Arenal waren we de laatste twee nachten.. Ik persoonlijk vond het vreselijk. De stranden waren druk en heel smal en het uitgaansleven daar vond ik echt niks. Alleen maar Duiters! Ik heb nog niet iets leuks kunnen ontdekken in El Arenal.
Magaluf vind ik dan veel gezelliger en knusser op een of andere manier. Maargoed, Oktober is Juni natuurlijk niet..

Edit; wat is je plan? Wil je ook gaan stappen en ga je met vrienden of partner?


Oke! Jammer dat het je tegen viel.. Ik ga met mijn ouders en broertje van 18 dus geen uitgaansvakantie maar willen wel graag wat dingen zien en doen en savonds lekker een terrasje pakken bijvoorbeeld.


bellehorses

Berichten: 2024
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Fryslan

Re: Mallorca, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:51

Ik ben toen met het treintje gegaan, dat vond ik wel leuk, heb je ook meteen een beeld van hoe El Arenal is.
Verder zijn er genoeg restaurantjes waar je lekker wat kan eten/drinken.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Mallorca, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:04

Als je van stappen houd is er zat te doen. Ik vind Mallorca niet echt geweldig w.b.t. dingen doen en ergens heen gaan. Dan is Gran Canaria toch veel leuker.

FB Groep Second Chance.

renate5
Berichten: 1417
Geregistreerd: 21-10-06
Woonplaats: Emmen

Re: Mallorca, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:34

Persoonlijk vind ik Mallorca erg leuk! In oktober heb je helaas wel kans op regen. Het uitgaan vind ik erg leuk en gezellig (het Duitse gedeelte). Palma de Mallorca is een mooie stad en zeker aan te raden om een dag heen te gaan. Kan eenvoudig met de bus en kost niet zoveel. Festival Park Outlets is ook leuk voor een middagje shoppen. Verder zijn er voldoende excursie mogelijkheden: naar de grotten, mooie baaitjes, waterparken etc. Tren de Soller is ook een aanrader! Hiermee ga je met een oud treintje naar een badplaats en weer terug naar de hoofdstad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Century, Deeks93, Fiero6, Firebug, marjan19, mvdende, nathe, Selina, Sure_lee en 63 bezoekers