Boktweekend - probleempje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:03

Mijn berichtje was dat er maar 8 paarden waren en dat het geen vaart liep met de inschrijvingen maar dat ik bang was als iedereen aanhang mee ging nemen er misschien te weinig paarden waren hier reageerd PJ behoorlijk fel op (terwijl hij niet eens meegaat!!!!!)
dus heb ik het op aanraden van bart (die zei reageer er niet op terwijl ik dat wel deed *stom!!*) er dus weer afgehaald.
Het probleem is dat als iedereen dus iemand mee neemt je dus met 15 niet en 15 wel bokkers zit dus 15 mensen die wij en die elkaar totaal niet kennen.
Nouja ik hou er maar gewoon over op sommige zien wel problemen en sommige niet.
geen aanhang dus behalve diegene die al mee gaan en de volgende keer letten wij beter op (was een fout van ons dus)en zetten er meteen neer geen aanhang.
ene laten we hier geen 2de horses van maken.
waarom PJ zo woest op mij reageerd ben ik nog niet achter maar misschien dat hij mij daar of over wil mailen of een privebericht wil sturen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:05

het lijkt mij dat zo'n weekend er juist voor is om elkaar te leren kennen, of ben ik nou van het padje af?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:08

Ok, Bart to the rescue *schraapt keel*

First of all, PJ.. Je point was ook na 1 bericht wel duidelijk. Ik had het met Kim over haar berichtje (dat de rust in dit topic net weer terug was tot ze dat berichtje plaatste). Toen heeft ze het verwijderd toen er nog geen reacties op waren gegeven. Ondertussen heb jij jou bericht geplaatst, PJ. Misverstandje dus.

Marjolein: Helemaal met je eens Knipoog

Stef:
Jura reageerde zo omdat je schijnbaar redelijk 'matter of factly' tegen haar zei dat Adriaan mee ging. Zei ging er dus van uit dat je dat al met Heike of Kim besproken had en dat het zo beslist was. Dan heeft zei natuurlijk weinig reden moeilijk te gaan doen en nee te gaan zeggen.
Verder zie ik in dit verband het verschil tussen goede vrienden/vriendinnen en partners ook niet helemaal, ben het wat dat betreft dus wel beetje met Kim eens.

BTW als jij nou zelf een kamer+stal huurt dan is het verschil dat jullie dan daar een weekend zijn en wij een bokt weekend hebben (en dus samen eten, samen buitenrijden, etc, etc). Lijkt me toch wel een redelijk verschil.

Maar goed. Zoals ik al eerder zei, het is allemaal neit zo'n mega probleem het is alleen een beetje 'mis' gelopen door verkeerde verwachtigen en vooral door een hoop onduidelijkheid..

Ik hoop dat alles hiermee weer opgeklaard is?

('k ga nog ff wat zooien met leuke chi^2 verdelinkjes enzo, brr)

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:10

Nog even naar aanleiding van het berichtje van Stef:
Ben hier vrij nieuw en het lijkt me hartstikke leuk om es beter kennis te maken met de Bokkers! (ben zelf een ouwe Bok volgens Sonja *LOL* ) En hun partners voor zover die meegaan...
Seeya!!!!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:11

mee eens dus jura sluiten dit berichtje:) ene bart als je toch bezig bent wil je een foto van mijn verkleinen bij paardenpraat ????

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:12

Wow! Tijdens het tiepen van dat verhaal van mij zijn er weer een stuk of 5 berichten bijgekomen. Niet bij te houden dit Knipoog

Maar indeed, stef, is om elkaar beter te leren kennen, zei ik in m'n eerste post ook al, nou ja, eeh, leest die maar ff. Heeft weinig nut mezelf te gaan herhalen (hmm, ok, ik ben lui *LOL*).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:13

Tjeetje wat gaat dat hard hier!!!!! Niet te geloven! Moeten jullie niet lekker naar de knollies ofzo??? Wij in ieder geval wel, dusse... over en sluiten voor vandaag! Enjoy! Dick.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:28

Ok, nu wil ik ff een concreet antwoord (sorry dat ik er op doorga). Mag ik Mo nou wel meenemen of niet? Anders zeg ik 'em wel dat 't volgeboekt is ofzo. Op deze manier werkt 't namelijk niet, de ene neemt wel aanhang mee en de andere niet. Hij heeft nog niet toegezegd. Dus ja of nee?

Greetz Mayo

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 21:10

Tja, op zich is het niet zo heel ingewikkeld. Zoals ik al zei in m'n eerste berichtje (ergens) zijn we gewoon niet duidelijk geweest. Als het niet mocht hadden we gewoon eerder nee moeten zeggen. Denk niet dat we hier allemaal een enorm probleem van moeten maken.
Dick mocht mee en jij hebt het ook al weken over Mo, dus wat ons betreft is het geen probleem als ie meekomt..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 22:10

Ik denk dat we nu gewoon een streep onder dick de man van stef en Mo zetten.
die wel mee de rest van de aanhang niet voor hun een uitzondering omdat de bedoeling was geen aanhang maar dit nergens duidelijk stond.
bovendien is dick al een beetje een bokker hij is bij velen bekend van de plaza bij bijna alle berichtjes voor Heike met Juul stond toen Sonja en Dick en hij kwam hier ookal langs dus.
is dat zo een afspraak dan?
GEEN aanhang met uitzondering van deze 3 mannen ?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 23:51

ik reageer helemaal ni woest kim !!
tja ieder eigen mening ! en jou berichtje was heus niet zo vriendelijk als je nu doet voorkomen kim !
bart : ik had eerst gereageerd en dan had kim nog is gereageerd en ik reageer nog is snappei?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-28 22:54 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pieterjan op 2001-02-28 22:57 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:12

Ojee ik ben even naar mijn paard geweest en Mayo gezien en gesproken. Komterug en nu een hele discussie over wel of niet de aanhang mee.

Ik ga nu dus niet mee het lijkt me nog steeds erg gezellig maar ik heb marco liever mee. De weken erna zijn al vrij druk voor ons en dit leek ons een gezellig uitje.

Ik begrijp de regels en als het de volgende keer niet in zo'n drukke periode valt ga ik zeker mee (alleen dan).

Mayo vond het heel tof dat je langs kwam.

Gr Pris

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:16

acxh prisca je zal ze anders heus wel ontmoeten en mayo jij bent precies wel superhartelijk ! je lijkt me een erg fijn mens!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:26

PJ ga jij niet mee dan ???

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 01:58

Citaat:
Op 2001-02-28 23:16, schreef pieterjan:
acxh prisca je zal ze anders heus wel ontmoeten en mayo jij bent precies wel superhartelijk ! je lijkt me een erg fijn mens!!


Huh? Hoezo lijk ik een fijn mens? Hihi, ik word helemaal verlegen Bloos
Ben wel benieuwd hoe je op deze mening komt, want zo vaak heb ik je niet 'gesproken'.

Pling Knuf Mayo Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 02:05

Nou ehh, 't aanhang-probleem van mijn kant is opgelost. Mo heeft besloten om niet mee te gaan. Jammer genoeg.

Greetz Mayo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 09:51

neeeen ,
ik echt niet -> midden in het school kan ik er echt niet tussenuit dan [***] naar daar rijden maar die moet dan over 2 maand weer al zo ellenlang in de trailer en day doe ik liever ook niet !
mayo-> gewoon hoe je op iedere situatie reageert enal

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 11:54

PJ Ik heb gisteren de gelegenheid gehad om haar te ontmoeten en Mo natuurlijk ook. En ze is inderdaad heel aardig (niet verlegen worden).
Ze mist alleen het paardrijden maar daar gaan we wat aan doen zo snel mogelijk.
Ze was helemaal verkocht van de veulentjes die bij ons op stal staan.

Zodra ze buiten staan gaan ze eens op de foto.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 15:03

Nou PJ, dank je wel. Lief dat je dat zegt.

Pris, ik was inderdaad helemaal verkocht van die veulentjes, vooral van diegene die z'n moeder zo zat te pesten. Volgens mij vond 'ie 't wel grappig die kusjes op zijn/haar neusje. Was echt een droppie.

Pling Knuf Mayo Pling


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers