Galapagoseilanden, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Confession
Berichten: 1383
Geregistreerd: 19-01-09

Galapagoseilanden, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-17 22:19

Voorzichtig ben ik aan het kijken om mijn droomreis waar te maken: de Galapagoseilanden. <3

Toen ik als kind de evolutietheorie van Darwin uitgelegd kreeg op school, droomde ik er al van om op een dag zelf de Galapagoseilanden te bezoeken. Ik heb deze gedachte eigenlijk altijd uit mijn hoofd gezet, want het is zo duur en ver en naar mijn idee was het altijd erg onbereikbaar. Maar nu ik aan het sparen ben en ik in juni volgend jaar (naar verwachting ;) ) klaar ben met mijn bachelor begin ik toch weer stiekem te dromen. :o

Ik ben nu een beetje aan het orienteren en aan het zoeken naar de goedkoopste reis. Ik vroeg me dus af of er bokkers zijn die ervaringen hebben met reizen naar de Galapagoseilanden.

Om het zo goedkoop mogelijk te houden wil ik geen rondreis doen door Ecuador, maar echt alleen door de eilanden varen. Ik reis daarnaast waarschijnlijk alleen (tenzij er vrijwilligers zijn hier op bokt die graag mee willen :P ). Ik zit nu te kijken naar deze reis: https://www.sawadee.nl/rondreizen/midde ... n-prijzen/ wat mij erg leuk lijkt en redelijk "betaalbaar". Maar misschien zijn er mensen hier die goede ervaringen hebben met andere reisorganisaties?

Ideeën en suggesties zijn meer dan welkom! :):)



willemieke

Berichten: 792
Geregistreerd: 27-12-06

Re: Galapagoseilanden, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 22:27

Mijn zus woont en werkt er tijdelijk voor Darwin animal doctors. Zie facebook. Wat een prachtige foto's stuurd ze.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Kabayo, Marie111, Oehlala en 174 bezoekers