Langs de deuren voor vp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_ijx
Berichten: 16
Geregistreerd: 10-01-16
Woonplaats: Assen

Langs de deuren voor vp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 22:39

Hallo!

Ik weet niet waar dit onderwerp hoort, dus als ik fout zit zeg dan aub waar ik het wel mag plaatsen.

Ik zoek al best lang een verzorgpony, heb een advertentie op marktplaats, ik heb het tegen iedereen die ik ken verteld, op bokt.nl, ik zit in 100 Facebook groepen waar ik ook een advertentie heb geplaatst.
Maar niks werkt, dus wil ik langs de deuren gaan, nu gaat dat een beetje moeilijk aangezien in midden in de stad woon en dus niemand ken met paarden.
Heeft iemand een idee hoe je zo’n gesprek begint of überhaupt houd?
Of heeft iemand ook zijn /haar vp door langs de deuren te gaan? En hoe was joun ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor de hulp! X

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:53

Ik verplaats dit topic naar Verzorgpaarden.

Blue_flower
Berichten: 1930
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Langs de deuren voor vp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:55

Persoonlijk zou ik geen verzorgster aannemen die langs de deur zou komen. Weet niet goed waarom niet, maar voelt voor mij wat opdringerig denk ik. Daarnaast zullen er genoeg mensen nief eens een paard hebben.

Wellicht ligt het aan je advertentie? Misschien kun je je tekst eens hier plaatsen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:57

Vroeger toen internet nog niet bestond heb ik dat zo ook gedaan.
Later had ik altijd paarden te rijden omdat je een netwerkje hebt.

Gewoon vragen ik ben op zoek naar een verzorg paard. Heeft u iemand nodig?
En bij een nee. Weet u dan iemand?

Ik zou het juist wel kunnen waarderen.
Iemand die er tenminste moeite voor doet ipv makkelijk achter de pc een berichtje maakt.

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:12

Langs de deuren gaan kan je op twee manieren opvatten. Bedoel je dat je gewoon langs paardenstallen gaat of langs huizen waar paarden langs staan? Of ga je echt lukraak door je straat overal aanbellen?

Die eerste optie is best goed. Nee heb je en ja kun je krijgen. De tweede optie is in mijn ogen een beetje apart. Voor elke 30 huizen vind je vast maar 1 die paarden hebben... Dan is het nog maar de vraag of ze een verzorgster zoeken.

Wat hierboven is gezegd is een goed idee, misschien ligt het inderdaad aan hoe je advertentie is opgezet. Als je het hier post kunnen wij het beoordelen en eventueel aanpassen.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:21

Ik wil je hierbij graag naar het volgende topic verwijzen, hier kun je heel veel tips vinden voor het zoeken/vinden naar/van een verzorgpaard/pony. Uiteraard mag je hier zelf ook vragen stellen.

[VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Dan zet ik op dit topic een slotje. :)