3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-17 22:30

Hallo allemaal!
Ik ga met een vriendin 17 t/m 19 februari naar Amsterdam. Aangezien we 17 februari en 19 februari naar een concert in de Ziggo Dome gaan. Dus leek het ons een goed plan daar te blijven slapen. Alleen het lastige is het parkeren wat ik niet helemaal snap :Y) Het hotel is ook bij de Ziggo Dome dus de auto kan daar blijven. Ik zag voor zondag dat je voor €1,- kan parkeren als je voor €5,- een kaartje koopt om met de GVB naar Amsterdam Centraal/centrum te gaan. Dat leek me dan wel ideaal! Maar zaterdag en maandag gaan we dan naar de concerten en dan kan je niet bij de arena parkeren behalve als je een parkeerticket koopt op ticketmaster dat is opzich geen probleem maar ik mag dan pas 4 uur voor aanvang daar pakeren en dat is dan sowieso voor de maandag een probleem. Dus zijn er toevallig bokkers die een alternatief in de buurt weten of een oplossing?
Alvast heel erg bedankt!


Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 22:33

Misschien even aan het hotel vragen of zij iets weten? Jullie zijn vast niet de enigen die in dat hotel slapen tijdens concerten als het vlakbij het Ziggo Dome is.

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 22:43

Of in Zaandam zetten en 1x met de trein heen naar amsterdam.
Naast station Koog Zaandijk heb je een parkeerterrein waar je kan staan zonder te betalen. Wel zonder toezicht en hij staat dan wel een endje van jullie vandaan (naar arena +/- 35-40 minuten met een rechtstreekse sprinter). Dat parkeren voor 1 euro is wel buiten de stad, maar werkt ideaal :).

Nikita :knuffel:

Roosch

Berichten: 36632
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 23:42

Waarom niet geheel met de trein?

Je kunt voor 10.25 een enkeltje krijgen via een speciale actie. Dan zijn jullie voor 20.50 pp retour. Ik weet niet waar jullie vandaan komen maar benzineprijs en parkeerkosten lijken me duurder. Ziggo dome ligt vlakbij het station. :)

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

xLoki

Berichten: 3487
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 00:00

Je kan je auto bij het AMC zetten op het gratis parkeerveld, op google maps heet ie P6. (Meibergdreef)
Vanaf daar 5/10 minuutjes lopen naar metrostation Holendrecht, wat 2 haltes van Bijlmer Arena is! Zo'n 3 minuten met de metro.

Loki Z2+2 (met wedstrijdpensioen)
Maddox (Dream Boy x Uphill) M2+7

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-17 10:44

Roosch schreef:
Waarom niet geheel met de trein?

Je kunt voor 10.25 een enkeltje krijgen via een speciale actie. Dan zijn jullie voor 20.50 pp retour. Ik weet niet waar jullie vandaan komen maar benzineprijs en parkeerkosten lijken me duurder. Ziggo dome ligt vlakbij het station. :)


Omdat wij uit zeeland komen en dan zouden we nog een nachtje moeten blijven slapen omdat we na het concert niet naar onze eindbestemming kunnen komen.

Janneke2

Berichten: 22707
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:46

thoranLOVE schreef:
Hallo allemaal!
Ik ga met een vriendin 17 t/m 19 februari naar Amsterdam. Aangezien we 17 februari en 19 februari naar een concert in de Ziggo Dome gaan. Dus leek het ons een goed plan daar te blijven slapen. Alleen het lastige is het parkeren wat ik niet helemaal snap :Y) Het hotel is ook bij de Ziggo Dome dus de auto kan daar blijven. Ik zag voor zondag dat je voor €1,- kan parkeren als je voor €5,- een kaartje koopt om met de GVB naar Amsterdam Centraal/centrum te gaan. Dat leek me dan wel ideaal! Maar zaterdag en maandag gaan we dan naar de concerten en dan kan je niet bij de arena parkeren behalve als je een parkeerticket koopt op ticketmaster dat is opzich geen probleem maar ik mag dan pas 4 uur voor aanvang daar pakeren en dat is dan sowieso voor de maandag een probleem. Dus zijn er toevallig bokkers die een alternatief in de buurt weten of een oplossing?
Alvast heel erg bedankt!



Spaar je het probleem.

De ziggo dome ligt vlak bij station Duivendrecht.
En daarna lekker per ov de stad in.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 10:51

Ts: houd in gedachten dat de treinen binnen en rond Amsterdam tot later rijden dan in het prachtige Zeeland.
Afhankelijk van tot hoe laat je concert duurt, kun je opteren om je auto bij een trein of metrostation aan de rand van de stad te parkeren. Meestal kun je daar tot een uur of 3 s nachts nog wel komen. Zou je wel even moeten checken dan natuurlijk.

Op die manier kun je dan bij je auto komen zonder enorm dure parkeerkosten.

Janneke2

Berichten: 22707
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:28

Juist als je toch al blijft slapen is de auto totaal overbodig.

In de Randstad is er nachtnet, met uitlopers naar het Noorden: de hele nacht rijden treinen.

Voor de Zeeuwen onder ons: wie van nachtnet gebruik wil maken parkere in Rotterdam.

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )


Anoniem

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 11:40


Haffie
Berichten: 84
Geregistreerd: 16-12-04

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:18

De auto parkeren bij de woonwijk bij van der Madeweg en dan is de Arena languit vallen

Janneke2

Berichten: 22707
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:32

...wat vinden de bewoners van die woonwijk daar zelf van??
(Doorgaans is dit soort oneigenlijk gebruik van parkeerplaatsen iets waar men terecht een stevige hekel aan heeft.)

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

Haffie
Berichten: 84
Geregistreerd: 16-12-04

Re: 3 daagjes bij de Ziggo Dome; parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:00

In die woonwijk zijn 'grote' openbare parkeerplaatsen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, AngeliqueB, ellen05, gigil, KleinBoefje, love_mandy, SayaJones, Selina en 158 bezoekers