Ondergoed voor wedstrijdteneu

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Udo2001

Berichten: 3380
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Rosmalen

Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-17 08:33

2 weken geleden ben ik totaal verregend op wedstrijd. Resultaat was een zwarte rijbroek. Gelukkig was deze oud en heb ik hem naderhand weg gedaan. Gisteren op zoek naar een nieuwe, kan je vertellen dat was drama. Ik ben klein, dus alles is te lang en veel bij mijn kuiten te wijd. Maar daar kan de coupeuse wel wat mee. Maar die technische stoffen maakt het dat je dwars door die broeken heen kijkt. Ook de duurdere waren bij mij niet om aan te zien. En er zijn er zoveel zou je denken. Uitgekomen op een goedkoop broekje van BR. Nu had ik met passen huidskleurig ondergoed aan, dit leek bijna zwart eronder. Geen succes dus. Welke kleur wel en welk model? Rood? Hipster? Broekje? Merk? Of ben ik nu een zeikerd? Barst los hoe jullie dames dat doen om flateus rond te rijden?

Rocky rockt ZZZ + 1 #rockyrockt #dressage
Be yourself because an original is worth more than a copy


ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:38

Lichtblauw doet het meestal goed onder wit.
Eventueel wit ondergoed wassen met een nieuw lichtblauw shirt (goedkoop)...
Ik ging het liefst voor een boxer.

~Turbohoof Solutions ~

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:40

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik daar eigenlijk geen last van heb :')

Wat ik wel altijd doe, is een topje (in mijn geval zo een corrigerend topje) onder mijn wedstrijdshirt, en die is best lang, dus die komt altijd over mijn achterwerk heen in mijn broek, dus eigenlijk is heel het 'onderbroeken' probleem ermee opgelost. Want die ga je toch niet zien door dat shirt heen _O-
Trouwens over het algemeen als je je shirt in je broek doet (als ie lang genoeg is) los je daar eigenlijk het grootste probleem al mee op :D


Afbeelding

Every accomplishment starts with the decision to try.

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:43

Hierboven is of de foto zeer onflatteus of mijn smaak anders. Maar dit vind ik er gepropt en niet netjes uit zien. Alsof je alles ergens kwijt moest en dan maar in je broek hebt gepropt.

Rood onder wit heb ik altijd geleerd. Denk dat het een kwestie is van proberen. De ene zweert bij een boxer (ik vind het een rot ding) terwijl de ander graag een string aan heeft.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:47

Sloggy invicible in huidskleur of een rode/roze string.

Ik heb een broek van laValencio die schijnt amper/niet door.

Afbeelding
Afbeelding

Ties 3/6/2015 <3

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:48

De broekjes van QLinn heb ik nog niet door mijn broeken zien doorschijnen. Niet door de witte rijbroek of witte werkbroeken.

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:50

MarliesV schreef:
Hierboven is of de foto zeer onflatteus of mijn smaak anders. Maar dit vind ik er gepropt en niet netjes uit zien. Alsof je alles ergens kwijt moest en dan maar in je broek hebt gepropt.

Rood onder wit heb ik altijd geleerd. Denk dat het een kwestie is van proberen. De ene zweert bij een boxer (ik vind het een rot ding) terwijl de ander graag een string aan heeft.


Ik denk dat de foto aardig vertekend :j


Afbeelding

Meestal heb ik altijd wel een heel dun onderbroekje aan, en ik denk dat zo een sloggi onderbroek ook zeker wel een goede keuze zal zijn. Zoiets soortgelijks heb ik ook in de kast liggen. Zitten ook heerlijk moet ik zeggen :+

Every accomplishment starts with the decision to try.

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:01

@Melewel94 Die sloggy invicible is inderdaad ideaal om mee te rijden, tekent niet af en heeft geen vervelende naden.

Ties 3/6/2015 <3

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:10

Klopt, en omdat ze zo elastisch zijn heb ik er ook nooit last van dat ze snijden in mijn liezen :D

Ik draag soms ook hipsters (?) zo een modelletje tussen een onderbroek en een string in, daar heb ok ook nooit last van gekke naden oid :j

Every accomplishment starts with the decision to try.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:12

Rood onder wit.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:43

Melewel94 die eerste foto vertekend dan inderdaad. Want op de 2e is het gewoon keurig!

Ik zweer trouwens bij ondergoed van de Kruitvat van Anni Rolfi, dat zit super fijn, gaat prijs/kwaliteit verhouding lang mee en met enige regelmaat hebben ze ook kleurtjes.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:11

Nabster schreef:
Rood onder wit.


Rood onder wit heb ik persoonlijk nooit zo een succes gevonden... maar kan ook aan het materiaal liggen natuurlijk :D

Every accomplishment starts with the decision to try.

Steph__

Berichten: 659
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Enschede

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:21

Misschien ben ik een beetje raar, maar mijn zomer witte rijbroek is zo dun, daar doe ik tegenwoordig geen ondergoed meer onder. Ik werd er helemaal gek van, vanalles geprobeerd en je zag alles erdoor en dat vond ik zo geen gezicht.. :(

Adonis (Larino X Landadel)

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:28

Steph__ schreef:
Misschien ben ik een beetje raar, maar mijn zomer witte rijbroek is zo dun, daar doe ik tegenwoordig geen ondergoed meer onder. Ik werd er helemaal gek van, vanalles geprobeerd en je zag alles erdoor en dat vond ik zo geen gezicht.. :(


Dat is eigenlijk nog niet eens zo slecht bekeken...

alleen ik zou het ontzettend vreemd gevoel vinden :+ ooit eens na het zwemmen een onderbroek vergeten mee te nemen (trok mijn zwemkleding altijd al aan) en ja dan moet je wel zonder weg :+

Every accomplishment starts with the decision to try.

Optiwolk

Berichten: 4783
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:30

Rood, huidskleur of lichtbruin, hangt beetje van je huidskleur af.
Wit tekent altijd nog meer af.

Ik heb ook wel nog steeds een topje aan met spaghettibandjes (want vind maar eens een sportbh voor grote maat in een kleur die je niet ziet onder wit) en dat is ook lang genoeg.
Vergt soms wat gewring om geen naden/plooitjes te krijgen maar oefening baart kunst.

Z1+10 :D
Bit-& bridlefitter, instructrice, sport- en shiatsumassage voor paarden.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:43

Ik heb zelf een FB, maar die schijnt echt niet door hoor? De stof vind ik ook echt niet zo dun.

san4nie
Berichten: 3554
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:52

Ik heb invisible onderbroeken van de Hema. Dun en glad stofje, heel elastisch. En dan inderdaad een hempje in je broek stoppen, eerst heel ver, dan rustig omhoog trekken, zodat alle randjes glad liggen.
En zo vaak mogelijk een jasje aan, die lang genoeg is..

Gezocht: trust inno sense bustrens 13,5cm. Stuur gerust een pb als je iets hebt!

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:54

Ik heb altijd gewoon een string of hipster aan, kijk niet eens naar de kleur en heb nog nooit wat zien doorschijnen. :+

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:58

Hier pas een nieuwe rijbroek gekocht. Ik wil geen rijbroeken die doorschijnen en die zijn nog te vinden hoor. :)
Zelfs na de cider douche van een week geleden kon niemand de kleur van mijn ondergoed zien. :')

Zou ze dan toch doorschijnen zou ik eerder voor wit/lichtgrijs ondergoed gaan. :) Als het al door schijnt valt dat niet zo op lijkt me.
Mijn lichtgrijze sportbh is zelfs niet zichtbaar door mijn wedstrijdblouse als ik 'm er "overheen" trek. En dat is echt een heel dun ademend stofje. Dus ik zou dan voor lichtgrijs kiezen denk ik.
De binnenkant van mijn broek is trouwens ook grijs (daarom dat ie niet door schijnt)

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:35

Altijd een string want ik vind randen van een (knellende) onderbroek door je rijbroek gewoon niet netjes :o Als je wat steviger bent en liever langere onderbroeken draagt, dan inderdaad sloggi of in ieder geval zo'n strech stofje zonder naden.
Wat betreft bovenlichaam, ik heb weinig gestart in de zomer dus altijd met jasje, maar een goed wit wedstrijdshirt schijnt niet door toch? En anders een wit (corrigerend) shirt/hemd eronder.

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Ondergoed voor wedstrijdteneu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:37

Ik heb van qline de hipsters er onder. zie je niks van

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:42

Melewel94 schreef:
Nabster schreef:
Rood onder wit.

Rood onder wit heb ik persoonlijk nooit zo een succes gevonden... maar kan ook aan het materiaal liggen natuurlijk :D

Kan me voorstellen dat dat ook afhankelijk is van je huidskleur. Ik vind rood ideaal, ziet niks en niet zo'n degelijke kleur als huidskleur.


Ik heb een hele degelijke onderbroek voor onder m'n witte broek. Een invisible boxer met van dat antislip aan de pijpen. Zie je echt niks van. Normaal kruipen de pijpen omhoog bij mij, maar bij deze is dat niet. Een string vind ik niet fijn rijden, maar dat kan natuurlijk ook. Belangrijk is eigenlijk dat je geen naden hebt en dat je de juiste kleur zoekt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57910
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:44

MerleSimone schreef:
Altijd een string want ik vind randen van een (knellende) onderbroek door je rijbroek gewoon niet netjes :o Als je wat steviger bent en liever langere onderbroeken draagt, dan inderdaad sloggi of in ieder geval zo'n strech stofje zonder naden.
Wat betreft bovenlichaam, ik heb weinig gestart in de zomer dus altijd met jasje, maar een goed wit wedstrijdshirt schijnt niet door toch? En anders een wit (corrigerend) shirt/hemd eronder.

Een goede witte rijbroek ook niet. :D

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Josien_

Berichten: 8996
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:45

Je moet een beetje goed zoeken maar een witte broek die niet doorschijnt is prima te vinden.
Nou hebben rijbroeken met leren zitvlak mijn voorkeur dus die schijnen sowieso minder door.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charc en 51 bezoekers