Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:02

Nouja t ding is dat er maar 2 maneges "in de buurt" zijn en die zijn 45 min fietsen, dus ik en mn moeder moesten ook wel een stuk rijden en dan tref je daar niks...

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:36

Ik had laatst n kastje gevonden wat ik hebben wilde. Er stond geen vraagprijs bij, geen maat, en er was €5,- op geboden.
Dus ik die man mailen of hij me wat meer maten kon geven, en wat voor prijs hij in gedachten had. Dat bleek €100,- te zijn. Dus ik weer gemaild dat dat boven m'n budget was, en of hij €65,- wilde accepteren.

Toen werd hij ineens kortaf, en moest ik maar op marktplaats bieden. Dus daar heb ik €60,- geboden. Dat was woensdag, en sindsdien ben ik de enige bieder. Ik ben benieuwd hoelang dit gaat duren :+

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:48

Arabier schreef:
Nouja t ding is dat er maar 2 maneges "in de buurt" zijn en die zijn 45 min fietsen, dus ik en mn moeder moesten ook wel een stuk rijden en dan tref je daar niks...


Jeetje waarom zouden mensen dat doen. Vreselijk kinderachtig van die persoon.

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:32

Ach...zo had ik geprobeerd stalling te verhuren..kwamen mensen op af (is zelfs via Bokt gegaan geloof ik).Zijn hier ik meende in maart of april komen kijken en ze wilden hierheen komen...zouden nog appen wanneer...ik had toen al mijn twijfels...hij was kort in zijn reacties terwijl je normaal echt nog wel vragen naderhand krijgt...maar goed..1 juli wilden ze komen..ik aangegeven dat ik half juli op vakantie ging en of dat wel handig wad..nee dan 1 augustus. Ik weer eens geappt...ze waren op vakantie kwamen eind augustus...toen geloofde ik er niks meer van en aangegeven dat ik voer wilde bestellen voor hun paard en wat ie at omdat ik dat per 1000 kg inkocht...geen krimp gaven ze...biks. Ik gewoon gekocht wat ik zelf nodig had en dacht...als ie komt eet ie maar mee...enfin..eind augustus appje gestuurd waar ze bleven: sorry..auto stuk..komen overmorgen..toen appje trailerman kon niet, toen auto nog niet klaar, toen konden schoonouders niet en of ze het geld contant mee mochten brengen en dus niet overmaken en toen was paard overleden....en ik ben de president van Frankrijk :):).

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 15:38

Aangenaam kennismaken :D

Mijn zoekertjes zijn verlopen. Morgen maar weer eens online gooien, kijken of het wat oplevert.

justdiesel
Berichten: 4949
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:32

Arabier schreef:
Verdrietig/raar verhaal:

Ik was op zoek naar een verzorgpony en kwam bij een leuk paard, king. De adverteerder heette fleur sophie en ze reageerde wel een beetje snel, iets van:

"Ik heb een paard king, hij is 9 je mag er op rijden hij is groot dus je mag er zeker op rijden als je spullen kapot maakt geen probleem wel nieuwe kopen aub, ik ben 18".
Nou dat vond ik een rare reactie voor een 18 jarige! Maar het klonk leuk dus ik begon vragen te stellen, kreeg ene nummer en we appten een tijdje lang, tot we een afspraak maakte, bij een manege in de buurt waar het paard stond.
Mijn moeder bracht me naar de manege en het zag eruit als een geweldige manege, alleen kwam er helemaal niemand. Nul.
We waren aan het wachten en rondkijken maar na 20 minuten gaven we het op, we belden haar en appte haar, en ze was ook online op WhatsApp. Dus ik appte haar maar ze negeerde het en reageerde niet. Terug naar huis en nooit meer iets van gehoord...


Ik zou er niks van staan te kijken als het een of andere vieze vent was die jonge meisjes probeert te regelen......
Denk dat als je moeder er niet bij was geweest hij misschien wel tevoorschijn was gekomen.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:39

Precies wat Justdiesel zegt.... was et eerste wat ik dacht bij het lezen van je verhaal

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 17:47

Jeetje nooit bij nagedacht maar inderdaad :oo

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:05

Denk ook zo iets. Of een meisje van 13 die zich op deze manier echt bezig probeert te houden in plaats van in de tuin te gaan spelen

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 18:08

Nee hij/zij vroeg zelf of ik mijn moeder mee wou nemen omdat dat fijner was..

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 19:05

Daar dacht ik in de eerste instantie ook aan justdiesel, maar dan zou ik een grote manege niet als locatie verwachten..
Jeetje wat vreemd IHN := Knap dat je dat zo lang hebt volgehouden haha.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 19:14

Ik heb ook wat bijzonders meegemaakt....

Ik ging naar een bruin zadel kijken. Normaal is dat model er alleen in het zwart, maar je kunt hem speciaal bestellen in het bruin.
Wij dachten mazzel te hebben met iemand die hem in het bruin besteld had en er nu toch vanaf wou.

Komen we daar aan, zien we direct dat het ding bruin geverfd was! Er waren enorme slijtplekken waar je de originele zwarte kleur gewoon kon zien. Enorm lelijke glimmende verf ook die plastic achtig aandeed.

Bovendien ken ik dit type zadel, bruine modellen hebben altijd een bruine rits en zwarte modellen een zwarte. Deze had een zwarte rits en bovendien verfspetters op de zadeltas ringetjes. :roll:

Lekker een pokke eind voor niks gereden. Op de foto's was helaas niks te zien, en nee ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand een heel zadel ging verven dus het was niet in me opgekomen om te vragen of bruin de echte kleur was. :')

Ik ben al met al weer een bijzondere ervaring rijker, wel een korte we stonden in 5 minuten weer buiten haha.

Mando

Berichten: 15693
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 19:58

Een echte eekhoorn... ooooo laat mijn vriendin het maar niet lezen
Doe is gek van eekhoorns.

IHN
Berichten: 2333
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:31

Loolotte schreef:
Daar dacht ik in de eerste instantie ook aan justdiesel, maar dan zou ik een grote manege niet als locatie verwachten..
Jeetje wat vreemd IHN := Knap dat je dat zo lang hebt volgehouden haha.


Ja...ach...ik was eigenlijk wel benieuwd wanneer ze er genoeg van kregen :):)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:42

Afbeelding

Deze kwam ik net tegen op fb :') moest er wel om lachen

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 21:49

Die zag ik ook ja. Grappig

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:40

Helaas mijn eerste minder leuke ervaring op MP. Leuke nieuwe rijbroek
voor mijn dochtertje gekocht. Afgelopen dinsdag netjes het geld overgemaakt, en tot op heden nog steeds niets binnen. Nu kan er natuurlijk iets bij de post zijn misgegaan, echter krijg ik van de verkoper ook geen reactie meer. Zo jammer dit .....

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 22:40

Ik wil een advertentie plaatsen en dat wil maar niet lukken :') ik moet voor iemand anders 2 pony's te koop zetten dus heb via mijn telefoon de advertentie gemaakt. Ik wilde hem plaatsen maar als ik op plaats advertentie klik blijft hij maar laden. Dus heb ik de advertentie opgeslagen als concept en nu wil ik hem via de laptop plaatsen, maar ik kan met geen mogelijkheid vinden waar die concepten staan op marktplaats via laptop. op marktplaats via app kan ik de advertentie wel terug vinden en heb nu via daar al meerdere malen geprobeerd om hem te plaatsen maar het blijft maar laden. Iemand tips? :+ :?

Anouk_H

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:15

Druppie7711 schreef:
Ik wil een advertentie plaatsen en dat wil maar niet lukken :') ik moet voor iemand anders 2 pony's te koop zetten dus heb via mijn telefoon de advertentie gemaakt. Ik wilde hem plaatsen maar als ik op plaats advertentie klik blijft hij maar laden. Dus heb ik de advertentie opgeslagen als concept en nu wil ik hem via de laptop plaatsen, maar ik kan met geen mogelijkheid vinden waar die concepten staan op marktplaats via laptop. op marktplaats via app kan ik de advertentie wel terug vinden en heb nu via daar al meerdere malen geprobeerd om hem te plaatsen maar het blijft maar laden. Iemand tips? :+ :?



Oke, via de marktplaats-chat kwam ik dr achter dat de concept optie op marktplaats niet bestaat :')

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 07:21

Opgelost dus :D Zit er niets anders op dan overnieuw maken.

Ik krijg echt 0,0 reactie van de verkoper ....

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:04

Concept bestaat wel maar alleen op de app, niet in de browser.

Sanniejtjuh

Berichten: 1215
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 08:44

Had een buffetkast "verkocht". Mevrouw had nog iets anders gekocht via MP en moest het vervoer nog regelen. Prima geen probleem. Paar dagen later de vraag waar ik ongeveer woonde (vrouw woont hooguit paar km bij mij vandaan).. Nog paar dagen later niks gehoord op mijn vraag welke termijn ze in gedachten had de kast op te halen? Aangezien ze zelf wat meer tijd vroeg i.v.m vervoeren wil ik wel even weten waar ik aan toe was. Kreeg geen bericht meer dus netjes gevraagd of ze nog interesse had, nou heeft ze haar bod verwijderd, dus ik denk het niet. Ik ben wel gewend dat mensen niet de moeite nemen te antwoorden, maar ik blijf het zo bijzonder vinden dat je niet gewoon kan aangeven dat je er vanaf ziet... -O-

Zojuist bod gehad van 10,- := die heb ik dan maar wel verwijderd (prijs heb ik gewoon vermeld)..

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 09:23

Sannetjuh, dat is inderdaad ook niet netjes, ik heb nu dus dat ik geen contact meer krijg met de verkoper na betaling ... (!) en het gekochte product nog niet heb. Denk echt dat ik ben "opgelicht"

Heb zelf van het weekend een kast gekocht, en deze werd zelfs netjes naar mij toegebracht omdat wij niet in het bezit zijn van een aanhanger, zo lief, en netjes!

fjordjes

Berichten: 12032
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:41

Gisteren was er wel een storing van hotmail dus misschien zijn de berichtjes niet doorgekomen?

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:42

fjordjes schreef:
Gisteren was er wel een storing van hotmail dus misschien zijn de berichtjes niet doorgekomen?


Wellicht ..., maar dan had er zondag gewoon een reactie gegeven
kunnen worden.