Ik heb geen vriendinnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
wava
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-05-10

Ik heb geen vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-17 17:10

Hallo.

Ik weet niet waar ik dit bericht het beste kan posten.

Ik zit met een probleem. Ik ben best eenzaam en dat komt omdat ik geen vrienden of vriendinnen heb. Op de basisschool hadden ik er onwijs veel en ook op de middelbare school. Helaas tijdens mijn bachelor hadden ik geen vriendinnen. Wel contact met studiegenoten tijdens les maar nooit daarbuiten. Nu ben ik klaar met mijn studie en heb ik dagen dat ik met niemand praat. Ik zou zo graag in contact komen met leeftijdsgenoten om gezellig wat te drinken of te winkelen. Ik ben 27 jaar.



Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:12

Dit hoort onder het leven zonder paarden gedeelte op Bokt. Maar je zit nog niet aan je 25 berichten dus je kunt nog niks plaatsen daar. In welke regio zit je zelf?

Ik heb overigens zelf maar hooguit 3 echte vriendinnen waarvan ik 1 regelmatig zie.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 14-09-17 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Alex en Jorie <3

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Ik heb geen vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:13


Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Ik heb geen vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:29

Ik heb sinds de lagere school helaas ook enkele vrienden niet meer gezien.
Omdat we niet allemaal naar hetzelfde muddelbare school gegaan zijn. Best jammer had in de lagere school een kliek van 8 vrienden.
In middelbaar drie mensen leren kennen waarvan ik nu nog maar met 1 contact heb.

Ben ook continu gepest geweest en heb moeite met mensen benaderen, dat helpt natuurlijk ook niet mee. Door mijn werk is dat gelukkig al verbeterd. Maar bij nieuwe mensen of collega's ben ik eerder afwachtend.
Op stal heb ik ook vriendinnen en dat maakt het wel plezant, kunt raad vragen aan elkaar of grapjes maken. Voordeel is ook dat het een kleinschalige pensionstal/manege is en iedereen elkaar kent maar ook naar elkaars paarden kijkt en elkaar verwittigd bij problemen.

Leef en laat leven.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Ik heb geen vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:56

Als je je 25 berichten hebt gepost kan je ook op Bokt Meetings posten..daar kan je dan een oproepje zetten voor mensen in je omgeving...waar kom je vandaan?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 18:08

Fennadev schreef:
Dit hoort onder het leven zonder paarden gedeelte op Bokt. Maar je zit nog niet aan je 25 berichten dus je kunt nog niks plaatsen daar.

Dit klopt vandaar dat het topic niet verplaatst kan worden en ik hier een slotje op moet zetten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers