Het gevoel dat je krachten hebt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-17 20:32

Hoi allemaal!
Na wat topics hiervan door te lezen raakte ik geintereseerd.
Ik zag dat veel mensen voelde dat ze een gave hadden.
Ik hoor graag verhalen. T mag van alles zijn.

Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik in de zee thuis ben, heel gek. De zee werkt altijd mee.
Ik vind het nergens zo fijn als in de zee of in een meer etc.
Ben niet bang voor haaien en zwem te ver van de kust zonder enkele angst.
Heb ook wel is een haai gezien maar dat vond ik alleen maar... fijn? Heel gek.
Ik hoor graag meer verhalen (geesten ofzoiets).

Ik geloof hier eigenlijk niet echt in maar vind het toch bijzonder om te horen!!

So what if im crazy? The best people are.


Anoniem

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:35

Is hier geen centraal topic voor?

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-17 20:37

Believe schreef:
Is hier geen centraal topic voor?


weet ik niet...? Ik denk het niet

So what if im crazy? The best people are.


puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:45

Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')

Anoniem

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:19

Ik weet niet of dit iets raars is qua gevoel. Maar ik heb heel vaak dat ik dan ineens bedenk oh stel dat dit gebeurd en dan gebeurd het ook. Ik stond een keer bij een stoplicht en bedacht me jeetje als hier een ongeluk gebeurd.. 2 tellen later zag ik hoe een auto bovenop een andere auto knalde.

Er zit bij mij in de straat een vrij gevaarlijke bocht waar ik echt de gemeente voor moet bellen. Het is tweerichtingsverkeer maar je kan van beide kanten niet zien of er een tegenligger aankomt. De weg is zo smal dat er ook maar 1 auto tegelijk doorheen kan. Ik reed daar met de scooter en bedacht me pff moet me niet gebeuren dat ik nu frontaal op een andere auto bots. En vervolgens kwam er een auto met zeer hoge snelheid die bocht door als tegenligger waarbij ik op een haar na de auto heb gemist. Ik moest de struiken inrijden om de auto te kunnen ontwijken.

En nog zoveel meer van die vage dingen die ik me dan plots bedenk en dan vervolgens ook gebeuren. Maar dit waren wel de heftigste gebeurtenissen denk ik!

Keell94

Berichten: 4044
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:39

ik heb heel vaak kippenvel/rilling op de raarste momenten, ze zeggen dat er dan een geest door je heen gaat als je dat hebt.
Ergens vind ik dat best creepy maar aan de andere kant misschien is het wel een teken van mijn overleden opa. (vaak als ik aan hem denk krijg ik in ene zo'n rilling maar dus ook op random momenten)

PW Photographs
Voor meer informatie, zie mijn website - http://www.pwphotographs.nl

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 06:15

Ik geloof eigenlijk helemaal niet dat er meer is, maar als kind zijnde had ik wel het idee dat ik wat 'hulp' had. Ik werd erg gepest toen ik op de middelbare school zat. Echt erg. Als ik iets hardop moest vertellen in de klas, was dat een ramp en kon ik niet uit mijn woorden komen. En toen wist ik ineens wanneer ik de beurt kreeg om iets op te lezen. Ik kon dan de (bijvoorbeeld Engelse alinea) alvast een paar keer doorlezen en wachtte tot ik aan de beurt was. Of ik maakte alvast een moeilijke som bij wiskunde die ik daarna op het bord op moest lossen. Daardoor ging het een stuk makkelijker.
Nogmaals, ik geloof niet dat er meer is, maar dit kan ik tot op de dag van vandaag niet verklaren.

Is het al lente?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 06:23


Schoentje, kerstmuts en [o]

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 07:10

puppy1128 schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')


Dat heb ik ook maar ik weet nu hoe dat komt. Je denkt dan net aan krokodillen dus je focust je ook op dat woord, dan krijg je t veel sneller als mensen het erover hebben. Neem maar eens een woord in je hoofd, het zal je opvallen hoe vaak het dan plots gezegd word, maar wel bijzonder!

So what if im crazy? The best people are.

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 07:11

Wat een bijzondere verhalen zeg!

So what if im crazy? The best people are.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 07:19

oomens schreef:
Biscuitje schreef:

Doe dan [LZP] Het paranormale kritisch bekeken! , dan heeft ze ook kans op een zinnig antwoord;)


Of je laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze dit gewoon geloven. Wat ben jij een ontzettend naar persoon zeg.


Mijn gevoel klopt altijd. Ik denk ook dat daar mijn kracht zit. Als ik mij ergens niet lekker bij voel dan en ik ga niet gebeurt er vaak iets naars. Of als ik iemand niet vertrouw dan klopt dat ook.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

luuntje

Berichten: 13929
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 07:49

Ik heb het idee dat van sommige mensen de antennes erg gevoelig staan.

Ik voel zelf stemmingen heel goed aan. Verjaardag, restaurant of orkestrepetitie kost mij hierdoor veel energie.
Bij sommige mensen weet ik dat ze kanker hebben al voordat ze de diagnose van het ziekenhuis hebben.
Dieren zoeken mij altijd op.

Mafste is onze zoon.
Op zijn 9e verjaardag zou zijn opa, mijn schoonvader in de middag in slaap worden gebracht vanwege de kanker.
Zoon kwam gillend mijn slaapkamer in dat opa ongeschoren naast zijn bed stond.
Verteld dat opa hem een fijne verjaardag kwam wensen. Kort erop belde schoonmoeder dat haar man overleden was.

[o]

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:03

Lau schreef:
oomens schreef:
Doe dan [LZP] Het paranormale kritisch bekeken! , dan heeft ze ook kans op een zinnig antwoord;)


Of je laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze dit gewoon geloven. Wat ben jij een ontzettend naar persoon zeg.


nou nou, moet dat nou echt als een feit gebracht worden? Dat Oomens beide kanten belicht, maakt hem geen naar persoon hoor, dat jij dat vindt, oke, maar je kunt ook denken: op deze manier heeft de TS de kans om voor zichzelf beide kanten van het geheel in te zien.

Rockes <3

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:06

Rocamor schreef:
Lau schreef:

Of je laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze dit gewoon geloven. Wat ben jij een ontzettend naar persoon zeg.


nou nou, moet dat nou echt als een feit gebracht worden? Dat Oomens beide kanten belicht, maakt hem geen naar persoon hoor, dat jij dat vindt, oke, maar je kunt ook denken: op deze manier heeft de TS de kans om voor zichzelf beide kanten van het geheel in te zien.


Hoe hij het verwoord alsof ts gek is. Ja dan ben je een naar persoon. En zijn vervelende houding in eerdere topics werkt ook niet mee.


En nu weer ontopic

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Brainless

Berichten: 29662
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:27

Lau schreef:
Hoe hij het verwoord alsof ts gek is. Ja dan ben je een naar persoon. En zijn vervelende houding in eerdere topics werkt ook niet mee.

En nu weer ontopic

TS zegt zelf:
Citaat:
Ik geloof hier eigenlijk niet echt in maar vind het toch bijzonder om te horen!!

En niemand zegt dat TS gek is.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:43

Lau schreef:
Hoe hij het verwoord alsof ts gek is. Ja dan ben je een naar persoon. En zijn vervelende houding in eerdere topics werkt ook niet mee.

En nu weer ontopic


Jeetje wat reageer jij overdreven. Het is maar net hoe je het leest, jij voelt je meteen aangevallen. Doe eens rustig joh.


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:44

_Reneee schreef:
Lau schreef:
Hoe hij het verwoord alsof ts gek is. Ja dan ben je een naar persoon. En zijn vervelende houding in eerdere topics werkt ook niet mee.

En nu weer ontopic


Jeetje wat reageer jij overdreven. Het is maar net hoe je het leest, jij voelt je meteen aangevallen. Doe eens rustig joh.


Ik doe rustig hoor.
Zoals gezegd nu weer on topic

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

puppy1128

Berichten: 5007
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:12

Arabier schreef:
puppy1128 schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een gevoel heb.. Zoals een naar onderbuik gevoel of zenuwachtig, ergens plots compleet geen zin in hebben.. En dat er dan vervolgens wat gebeurd in negatieve zin.

Ik denk wel eens aan iets randoms, bv speel een paarden spel en denk plots aan krokodillen.. En terwijl de tv aanstaat.. Hoor ik 'crocodiles'.. En zo wel vaker dingen.

Of ik zie iets wat ik al gezien heb.. Dat is pas eng. Want heb het al eens meegemaakt? :?

En waar het aan ligt en hoe het komt. Heb werkelijk geen idee. Heb wel ondertussen geleerd dat ik beter naar mijn gevoel moet luisteren.. Mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd goed gehad dat er iets niet klopt etc. :')


Dat heb ik ook maar ik weet nu hoe dat komt. Je denkt dan net aan krokodillen dus je focust je ook op dat woord, dan krijg je t veel sneller als mensen het erover hebben. Neem maar eens een woord in je hoofd, het zal je opvallen hoe vaak het dan plots gezegd word, maar wel bijzonder!



Maar waarom denk ik zomaar aan krokodillen (als voorbeeld hea) als ik een spelletje op de PC speel waar zo'n beetje 0 krokodillen in voorkomen? Kijk als ik nou een spel speelde over krokodillen en dan hoor ik 'plots' in die trant op de achtergrond, dan vind ik het niet zo heel gek. Maar dat ik denk aan random dingen uit het niets en paar seconde/minuut later hoor/zie ik het? Nouja, zoek er verder ook niets achter. Op den duur raak je het zo'n beetje gewend. :')

_Reneee

Berichten: 5779
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:15

Lau schreef:
Ik doe rustig hoor.
Zoals gezegd nu weer on topic


Jij bepaalt niet hoe een ander reageert. Zo werkt de wereld niet.

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Het gevoel dat je krachten hebt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:21

Ik heb even geTEMt want dit gaat nergens over.

Zelf heb ik wel het idee dat ik gevoeliger ben op energieën, wil er ook aan gaan werken eigenlijk :j

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:26

_Reneee schreef:
Lau schreef:
Ik doe rustig hoor.
Zoals gezegd nu weer on topic


Jij bepaalt niet hoe een ander reageert. Zo werkt de wereld niet.


En jij moet niet door jammeren als er gezegd word dat we weer ontopic gaan. Je hebt je punt gemaakt hoor ga maar weer rustig doen wat je aan het doen was.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Rocamor

Berichten: 10732
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:28

puppy1128 schreef:
Maar waarom denk ik zomaar aan krokodillen (als voorbeeld hea) als ik een spelletje op de PC speel waar zo'n beetje 0 krokodillen in voorkomen? Kijk als ik nou een spel speelde over krokodillen en dan hoor ik 'plots' in die trant op de achtergrond, dan vind ik het niet zo heel gek. Maar dat ik denk aan random dingen uit het niets en paar seconde/minuut later hoor/zie ik het? Nouja, zoek er verder ook niets achter. Op den duur raak je het zo'n beetje gewend. :')


Het kan zo maar zijn, dat er op de radio of in je omgeving al het woord krokodil is gevallen, maar dat je je dat nog niet bewust was.

Ikzelf zit tussen believer en non-believer in, vandaar dat het topic Paranormale kritisch bekeken juist zo fijn is voor mij: niet alles wordt gelijk als paranormaal afgedaan en soms zijn er gewoon goede aardse ( ;) ) redenen die we door onze tunnelvisie op dat moment niet gezien hebben.

Neemt niet weg dat de een gevoeliger is dan de ander. En ook dieren schijnen wat dat betreft een goed "voorgevoel" te hebben.

Rockes <3

Kidde
Berichten: 3432
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:43

Arabier schreef:
Hoi allemaal!
Na wat topics hiervan door te lezen raakte ik geintereseerd.
Ik zag dat veel mensen voelde dat ze een gave hadden.
Ik hoor graag verhalen. T mag van alles zijn.

Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik in de zee thuis ben, heel gek. De zee werkt altijd mee.
Ik vind het nergens zo fijn als in de zee of in een meer etc.
Ben niet bang voor haaien en zwem te ver van de kust zonder enkele angst.
Heb ook wel is een haai gezien maar dat vond ik alleen maar... fijn? Heel gek.
Ik hoor graag meer verhalen (geesten ofzoiets).

Ik geloof hier eigenlijk niet echt in maar vind het toch bijzonder om te horen!!


TS ik snap je verhaal niet helemaal eerlijk gezegd? Het verhaal over krachten even buiten toepassing gelaten, in Nederland zijn er toch geen (gevaarlijke) haaien?

Ik zou trouwens wel oppassen dat je niet te ver in zee gaat, als je in een stroming terecht komt ben je verloren!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 09:45

Lau schreef:
oomens schreef:
Doe dan [LZP] Het paranormale kritisch bekeken! , dan heeft ze ook kans op een zinnig antwoord;)


Of je laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze dit gewoon geloven. Wat ben jij een ontzettend naar persoon zeg.


Mijn gevoel klopt altijd. Ik denk ook dat daar mijn kracht zit. Als ik mij ergens niet lekker bij voel dan en ik ga niet gebeurt er vaak iets naars. Of als ik iemand niet vertrouw dan klopt dat ook.

Ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?
Ik wijs de TS er alleen op dat als je zit met de vraag "Ik heb het idee dat ik toverkrachten heb. Zou dat kunnen kloppen?", een topic waar het enig toegestane antwoord "Ja, dat klopt, je bent helderziend" is, misschien niet de eerlijkste of bruikbaarste antwoorden gaat opleveren.

Schoentje, kerstmuts en [o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Anne_26, BlueStocking, boyca, Lau07, lianne125, MarliesSam, mino1, Mrskiwi, Phen, ryukapple, Solleke_Noah, Sterrendief, Toffeltje, valonka, Winna, YandexBot en 66 bezoekers