Horse Event 2017!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
_yvonne

Berichten: 2897
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: maarsbergen

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:22

Leuk Leo!

Silly_Woman

Berichten: 1664
Geregistreerd: 27-10-04
Woonplaats: In het mooie Brabant!

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:57

Geef iemand toevallig foto's gemaakt van de fokkerijwereld vrijdag bij de tinkers?

Hoop op mooie foto's van onze tinker tank :)

We always try to do our best for our horses :)

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:03

Ook wij hebben gister een super leuke dag gehad! Niks gemerkt van de modder op het terrein echt petje af voor de organisatie.
Het parkeren is al veel over gezegt helaas stonden wij ook in de file ongeveer 45 min. Toen we eindelijk de auto hadden geparkeerd stond deze rij bij de bussen. Maar ging super vlot hebben er 15 min. Staan wachten kwamen 4 bussen tegelijk aan.
Afbeelding


Terug naar de parkeerplaats konden we zo instappen waren om half 7 bij de bus. Ook het parkeerterrein af was geen probleem konden zo door rijden.

Vond de shows super leuk! Ook de stands. Alleen merk nog steeds dat het best moeilijk is om leuke spullen te vinden voor shetjes.

Afbeelding

Volg ons op Instagram :)http://www.instagram.com/mariska_dolcie
Beauty,Binky,Vera,Zwartje /3

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:10

Afbeelding

Heeft iemand toevallig nog fotos van deze combinatie?

Joyce heeft meegereden met de eventing wedstrijd en de kennismaking clinic sgw rijden gegeven :)

Foto hierboven is gemaakt door pap!


I_love_you12
Berichten: 113
Geregistreerd: 19-11-12

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 21:17

Hebben er mensen foto's van de lol met je knol- competitie? Gaat om de categorie jeugd en dan de kleine grijze pony. :o

Feeling down? Saddle up!

Ninetales
Berichten: 42
Geregistreerd: 29-09-15

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 22:11

Mijn dochter en ik hebben gisteren een heerlijke dag gehad en veel shows gezien. We zijn er met de trein heen gegaan zodat we geen last van parkeerproblemen hadden. Waren wel lang onderweg maar maakt niet uit het was het waard.
We begonnen met iets van vrijheidsdressuur met een fries en een hele leuke shet. Verder hebben we naar het rassen defilé gekeken. Erg leuk al die rassen die voorbij kwamen. Ook hebben we genoten van Pura Raza Espanola erg leuk zoiets had ik nog nooit gezien.
Daarna hebben we vol verbazing naar het eventing team gekeken erg leuk zo door al die bakken heen.
Ook de kannonen en wapens in het veld vonden we geweldig om te kijken na afloop zijn we nog even met deze mannen op de foto gegaan.
Tussendoor hebben we nog wat stukjes van shows gezien. En natuurlijk hebben we nog even langs de stands gelopen.
De eindshow hebben we helaas gemist de laatste shuttle bus naar station Ermelo ging om 19.00 uur en we durfde niet het risico te nemen dat iedereen die laatste bus wilde en hij vol zou zijn.
Heb deze dag veel foto's met mijn telefoon gemaakt maar als ik volgend jaar weer ga neem ik mijn gewone camera mee die maakt toch een stuk betere foto's

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 23:03

Schoentje schreef:
Ik heb een fijn weekend gehad. Erg gezellig, veel enthousiast publiek en de saamhorigheid onder de medewerkers en clinicgevers is enorm.
Ik heb er dan ook enorm respect voor hoe hard ze hebben gewerkt om het zondag alsnog door te laten gaan. Een afgelasting besluit je niet zomaar als je bedenkt hoeveel stress dat geeft, hoe groot de financiële strop dan is en hoeveel mensen je teleur moet stellen. Ik vind dan ook dat ze het heel goed hebben opgelost door de betaalde kaarten terug te betalen en de mensen met gekregen vrijkaarten kaartjes voor volgend jaar aan te bieden. Ze konden nou eenmaal niet meer mensen op het terrein toelaten.
Dat er dan mensen zijn die een vergoeding vragen omdat ze al onderweg waren, omdat papa een dag vrij had genomen en omdat ze nu voor de zondag geen kaarten konden krijgen en ze met teleurgestelde kinderen zaten, is dan ook echt lachwekkend en heeft aan dat zulke mensen ook echt geen flauw idee hebben wat het inhoudt om een evenement van dat formaat te organiseren!

Ikzelf heb clinics en demo's gegeven, een springclinic in de springpiste op vrijdagochtend, op zondagmiddag in de Bitpiste samen met Rob Ehrens en ik hen zelfs meegereden met een Trec demo. Heeft daar toevallig iemand foto's van? Ik ben van dit jaar helaas nog heel weinig foto's tegengekomen.


Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt? Ik had 2 vrijkaarten voor de zaterdag maar heb hier niks over kunnen vinden.

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

DWitzel

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-09-09
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 05:28

x_Jeanine_x schreef:
[ [url=m/MNTz7U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand toevallig nog fotos van deze combinatie?

Joyce heeft meegereden met de eventing wedstrijd en de kennismaking clinic sgw rijden gegeven :)

Foto hierboven is gemaakt door pap!


Wel een paar van de clinic die ze gegeven heeft....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 06:29

DWitzel thanks voor de foto's stuur ze door :) dit was even stukje voorbereiding op d clinic die binnen was :)

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:21

@Fenia, Ik heb codes voor vrijkaarten vergeven en kreeg een berichtje van een van hen, die met die codes kaarten voor zaterdag had besteld, dat ze deze email had gehad.

Afbeelding

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:24

Schoentje, ik ga ook eens heel snel mijn mail checken!
Ik had ook twee vrijkaarten en deze verzilverd voor de zaterdag.

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 07:26

Afbeelding

Deze heb ik gekregen ........

Iris965

Berichten: 788
Geregistreerd: 17-11-13

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:24

Ik had kaartjes gewonnen voor zaterdag via een facebook winactie.
Kan ik ze hierover mailen? Ik wil ook niet ondankbaar lijken.....

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:28

Iris965 schreef:
Ik had kaartjes gewonnen voor zaterdag via een facebook winactie.
Kan ik ze hierover mailen? Ik wil ook niet ondankbaar lijken.....


:D Dat heb ik ook, gekregen is gekregen, maar als ik dan nu lees
dat er voor vrijkaarten ook wat geregeld word, dan wil ik dat ook }:0 :D

Anoniem

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:56

Is dit een grap.. :=

Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:08

Als je kaartjes voor een dag hebt gekregen (en dus niet een code waarmee je zelf een kaartje voor een dag kon kiezen), dan zijn de vrijkaarten dus door iemand anders besteld en krijgen zij de kaarten voor volgend jaar. Dan moet je dus bij degene zijn waar je het kaartje hebt gekregen.

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:11

Schoentje schreef:
Als je kaartjes voor een dag hebt gekregen (en dus niet een code waarmee je zelf een kaartje voor een dag kon kiezen), dan zijn de vrijkaarten dus door iemand anders besteld en krijgen zij de kaarten voor volgend jaar. Dan moet je dus bij degene zijn waar je het kaartje hebt gekregen.


Schoentje, ik heb zelf codes doorgekregen :)

Dominique .... wat zou de grap moeten zijn B-) ?

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:19

Ik heb ook codes gekregen via bit, alleen geen enkele mail van hun gekregen helaas :(

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Hilli

Berichten: 22932
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:23

Volgens mij stond er in de berichtjes over teruggave van geld dat dit niet voor vrijkaarten gold en dat je bij de weggever van de vrijkaarten moest zijn voor een oplossing. Ik kan me voorstellen dat die oplossingen verschillen per weggever en dat geeft verwarring.

Met een beetje duwen past alles.
En rekt het niet, dan scheurt het wel.

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:21

Iedereen die een code heeft verzilverd voor zaterdag zou een e-mail moeten krijgen.
Je hebt bij je bestelling (van 0 euro) een e-mail adres doorgegeven om de kaartjes naar toe te sturen en al die adressen hebben (als het goed is) een e-mail gekregen. Check dus ook even je spam map.
Je krijgt de e-mail via ticketpoint en niet via degene of het bedrijf waar je de code van hebt gekregen.

Heb je een code gekregen en die niet verzilverd? Dan zijn jouw gegevens dus ook niet bekend.
Maar.. niet verzilverd, was sowieso geen toegang.

BloemBloem

Berichten: 16557
Geregistreerd: 21-05-03

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:29

Peerke, bovenstaande screenshot is de enige mail die
ik ontvangen heb, en daar staat helemaal niets in over vrijkaarten :)

Anoniem

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 10:37

de witte rijbroek die ik gekocht had was 10€ met leren zitvlak & 1 zwart vlekje
na een wasbeurt is het vlekje er uit dus heb ik een goede rijbroek voor geen geld :P

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:54


<3 Galanto <3

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:44

Peerke_ schreef:
Iedereen die een code heeft verzilverd voor zaterdag zou een e-mail moeten krijgen.
Je hebt bij je bestelling (van 0 euro) een e-mail adres doorgegeven om de kaartjes naar toe te sturen en al die adressen hebben (als het goed is) een e-mail gekregen. Check dus ook even je spam map.
Je krijgt de e-mail via ticketpoint en niet via degene of het bedrijf waar je de code van hebt gekregen.

Heb je een code gekregen en die niet verzilverd? Dan zijn jouw gegevens dus ook niet bekend.
Maar.. niet verzilverd, was sowieso geen toegang.


Oh dankjewel! hij stond bij mij in de ongewenste mail! Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb om daar in te kijken. Nou heb ik in ieder geval een geldig excuus om volgend jaar weer te gaan :D

Vladimir (v. Optimist, Mv. Burggraaf)~verkocht
Sjouke fan 't Zand (Tije 401 x Jakob 302)
Ball Alley Boy, aka Baileys

Anoniem

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:52

wie was er btw aan het fotograferen bij de polocross met een shirt van bokt aan? (was ergens aan een hoek en zat gehurkt) ik zat achter je maar ik dierf niets te komen vragen :P maar ben wel benieuwd wie dat nu was :P

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers