Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-17 18:57

Afgelopen zondag 27 augustus was er een WRAN wedstrijd in Woudenberg. Ik had het gevoel dat paardje er klaar voor was, en ook nog eens redelijk dicht bij: dus ingeschreven! Ik voor Showmanship en Ranch Riding L4 en mijn bijrijdster showmanship en horsemanship.

Klein paspoortje:
Mister T
8 jarige Paint horse ruin
Al bijna 8 jaar in mijn bezit

Dit was de eerste wedstrijd voor mijn paard en mijn bijrijdster, dus het doel was vooral redelijk onspannen de bak rond, en hopelijk geen diskwalificatie :) Vooral gezien de laatste keer dat ik met mijn paard op vreemd terrein in een binnenbak reed best drama was, hield ik mijn hart vast. Maar paardje was uiteindelijk echt ontzettend braaf <3 Ontzettend trots op hem, mijn bijrijdster en mijzelf!

Foto's staan niet op volgorde :) (let niet op mijn rode hoofd, het was een hete dag en benauwd in de rijbak)

1. Relaxed inrijden met andere paarden, dat was eerst ook een dingetje. En toevallig een bekende bokker en paard ontmoet
Afbeelding

2. Mooi laag kunnen instappen
Afbeelding

3. Wel wat spanning, maar hij liep heel fijn
Afbeelding

4. Tijdens proefje ranch riding, galop werken we hard aan. Al heel blij dat hij in de juiste ging :)
Afbeelding

5. Heel nuttig commentaar van de jury. 6de plek behaald
Afbeelding

6. Na showmanship, 2de plek
Afbeelding

7. Samen met mijn bijrijdster en onze lintjes. Helaas had zij een dq in showmanship, maar een mooie 3de plaats in horsemanship!
Afbeelding

8. Trots op mijn pony die het allemaal maar deed!
Afbeelding


We hebben de smaak te pakken! 17 september gaan we starten in Bergschenhoek en 22 oktober weer in Woudenberg :)

Alle foto's zijn gemaakt door een super stalgenootje! Die was benieuwd hoe zo een western wedstrijd er uit ziet en had de goede camera van haar man mee genomen.

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:03

Leuk jullie gezien te hebben! Ging super voor een 1e wedstrijd :j
Tot een volgende keer.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

joey2010

Berichten: 4345
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 19:19

Het ziet er allemaal vrij ontspannen uit voor de eerste keer.

Zelf lijkt me het ook leuk om eens te doen en dan de trail. Ach wie weet ooit !

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27951
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 21:05

Wat leuk dat jullie zo hebben genoten! Het ziet er ook al best goed uit hoor, voor een eerste keer! Lekker verder rijden!

Wel even een heads-up: een neusriem is officieel niet toegestaan dus volgende keer maar even eraf :)

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-17 09:36

Amanda: thanks! 17 september is ingeschreven :D
Joey: jaa hij voelde heel fijn. En gewoon doen, niks te verliezen :)
Rije: dankje! Ja we gaan lekker verder trainen en nog even wat wedstrijden mee pakken dit seizoen. Ik zat de regels door te lezen en ik zie het :+ bedankt! Niemand had er iets over gezegd. Zal hem de volgende keer af laten

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 19:07

Wat leuk om weer een nieuwe WRAN ruiter te zien :D En ziet er onwijs netjes uit *\o/* *\o/* Wie weet kom ik jullie nog wel eens tegen!! Voorlopig ben ik even hard aan het trainen met mn jonkie voor dr debuut in t L1 :D

Had je de foto's van de fotograaf die door de WRAN was ingehuurd al gespot? Anders stuur ik je even een linkje door ;)

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 23:15

Ik niet. Dus linkje is sowieso welkom O:)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 06:30


Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-17 08:27

Dankje Wieneke! En succes in het L1!! Ik had het linkje inderdaad al gevonden :) ik had haar kaartje daar gevraagd. Nog even wachten op de foto's van de Ranch Riding!

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:58

Lagonda schreef:
Dankje Wieneke! En succes in het L1!! Ik had het linkje inderdaad al gevonden :) ik had haar kaartje daar gevraagd. Nog even wachten op de foto's van de Ranch Riding!


Dankjewel :D Ben benieuwd, ze maakt toch altijd wel leuke plaatjes om even terug te zien :D

Wij maken 22 oktober ons debuut, zijn jullie er dan ook weer?

Jolene85

Berichten: 565
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 06:53

Leuk zeg, gefeliciteerd!
Wat voor niveau rijd je?
Ik ben de 17de ook op Lansbergen, onze eerste wedstrijd ever haha ben benieuwd maar lijkt me super gezellug!

Bento, Jader,, Babbie, Boum'io & Tiamo; mijn geweldig gave kudde!!

[ITP] Boum'io; Droompaard op Droomvakantie!
[ITP] Mooie NMPRS Bento te water!

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-17 09:00

he Jolene! Ik doe L4 :) Lansbergen start ik Showmanship en Ranch Riding. Succes! Kom je even hoi zeggen? Je weet hoe mijn paard er uit ziet :+

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:39

Leuk! Ik doe in hand trail en ranch riding. Dus dan komen we elkaar weer tegen :D

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-17 11:20

Gezellig! 22 okt staat ook in de agenda. Sowieso Ranch Riding :D
Amanda, weet jij of voor Lansbergen patterns en programma ergens online komt? Kan op hun website en facebook niks vinden

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:30

Lagonda schreef:
Gezellig! 22 okt staat ook in de agenda. Sowieso Ranch Riding :D
Amanda, weet jij of voor Lansbergen patterns en programma ergens online komt? Kan op hun website en facebook niks vinden


Zag toevallig je berichtje voorbij komen :Y)


Hier staan de patterns voor lansbergen in de groep :)

https://www.facebook.com/groups/641322566051191/

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:53

Ze staan in de FB groep :j

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-17 12:36

Gevonden, dankje! Een sidepass, beter dan de turns :+ we gaan het zien!

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:36

Ja, maar helaas geen cirkels. Die vind ik wel fijner :')
Is net even wat makkelijker controleren.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Lagonda

Berichten: 1734
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Re: Onze eerste western wedstrijd: Beau Dandy's Summer Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-17 14:34

Ik zit nu alleen ineens met een vervoersprobleem, rijdt iemand van jullie toevallig via Utrecht O:)

''You never quit on your music. No matter what happens. Because anytime something bad happens to you, it's the one place you can escape to and let it go.''


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers