Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 17:35

NienkeV1994 schreef:
Ik zou vandaag ook op HE gaan vloggen. Zo jammer dat het niet door ging

Ja echt, ik zat vanochtend al bijna in de auto. Maar toen belde degene die met mij zou meerijden. Die had nog even op de website gekeken en gezien dat het niet doorging. Ik was anders zo zonder kijken erheen gereden :') :') .

Ik heb net even vluchtig je YouTube channel bekeken en door wat filmpjes heen gescrold, leuk :D .

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:17

Dankje! :) ik zal straks een kijkje nemen op jouw kanaal, zag je reacties al voorbij komen in mn mailbox. Ja ik keek toen ik net wakker was op bokt en zag het meteen staan dat het niet doorgaan

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 18:35

Oh wat zonde! Wat is eigenlijk de compensatie? Het geld van je kaartje terug?

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 20:46

Ja, we krijgen het geld terug :j

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 09:02

Welkom mrieeek
Leuk idee om je avondeten te posten, kan je mooi inspiratie opdoen als je niet weet wat je wilt gaan eten.

Echt zo zonde dat Horse Event zaterdag niet door ging! Ze hadden het gister wel netjes geregeld, terrein lag er super bij. Zit vol inspiratie om content te gaan maken voor mijn blog.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 13:12

Ja ik had ook content: mijn Horse agility clinic op zaterdag :+ Maar geeft niet: ik bedenk wat nieuws :')

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 14:33


mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:25

Leuk artikel!

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:34

Weer een leuke video staat online over groningerpaarden bij het horse event op de zondag!! Kijken jullie deze leuke video ook?

https://youtu.be/JrbP4YXobuc

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 21:53

Leuke video!

Ik ben echt een beetje flabbergasted, mijn blog is een beetje ontploft. Inmiddels al meer dan 420x bekeken in 8 dagen, 126 likes op Facebook en de meeste blogpost worden stuk voor stuk goed bekeken.. Ontzettend leuk natuurlijk, maar enorm onverwachts.
Voel nu ook wel de druk om leuke dingen te blijven posten, én om mijn fotografie kunsten wat meer op orde te krijgen. Maak nu foto's met m'n telefoon, ene keer vind ik ze acceptabel en de andere keer vind ik ze echt ruk. Hoe doen jullie dat?

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:04

Super tof toch! Bezoekers motiveren je om door te gaan.

Ik maak zelf foto's met een Sony alfa 5000. Probeer wel zo mooi mogelijke plaatjes te schieten, dat schijnt aardig te lukken want ik had vandaag de twijfelachtige primeur dat mijn foto's, zonder toestemming, ergens voor zijn gebruikt.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:23

mrieeek, leuke blog zeg! Ik vind de recepten heel leuk.

Hier mijn verbeterpunten:
Ik vind het wel jammer dat niet op alle foto's het eten echt leuk/lekker gepresenteerd wordt; een food styling issue.
De kippenpoten en de gele courgette met bbq zalm deden me watertanden, maar de zoete aardappelfrietjes en de citroen kwarkbollen zouden leuker gepresenteerd kunnen worden.

Kun je alle ingredienten van een recept ook onder elkaar zetten, in plaats van als een lange regel/zin achter elkaar? Dat leest fijner.

En bij je Easy Order post zou ik de plaatsnaam in de titel vermelden.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:15


mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 14:06

Bedankt voor je opmerkingen Gaby, daar kan ik echt wat mee, thanks!
Food styling blijft nog even een issue. Sowieso ben ik over een aantal dingen echt nog niet tevreden, maar ik ben pas een week bezig dus het blijft allemaal even zoeken. Volgende week vrijdag ben ik vrij, dan wil ik ook even bij de Action kijken of ik leuke bordjes etc kan vinden die ik kan gebruiken. Denk dat het al leuker presenteert als ik niet vastzit aan mijn zwarte/beige/witte borden haha!

Goede tip om alles onder elkaar te zetten!

Leuke posts Lauwtje en Nienke! En wat lijkt het me vervelend om je foto's ergens anders terug te vinden Lauwtje.. Hoe heb je dit opgepakt?

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 22:52

Ik heb contact gelegd met het bedrijf die mijn foto's heeft gebruikt. Het loopt nog dus er nu nog niet veel over zeggen.

Wat ik wel kan zeggen is dat ik een nieuwe column heb geschreven. <<) Het concept had ik al even liggen maar het kwartje viel pas toen ik besefte dat het dit weekend International Helmet Awareness Day is. Ik geef een vrij ongezouten mening over iets..
Column Hoofdzaak

MiniEqui

Berichten: 214
Geregistreerd: 15-02-07
Woonplaats: Maasland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 23:00

Wederom leuk geschreven lauwtje! Ben het zeke met je eens. Onlangs is kennis van mij van der paard afgevallen en zware hersenschudding als gevolg. Iedereen die van het ongeluk hoorde vroeg droeg ze geen cap? stuk voor stuk verbaads dat de schade dan nog zo groot kan zijn, paardenmensen en geen paardenmensen. Het enige wat ik denk, moet je nagaan als ze eigenwijs/naïef was en er geen een op had! Je moet er niet aan denken. Tegenwoordig men ik zelfs standaard met Cap. Dit komt vooral door de plek waar ik sta en mijn blog; lees voorbeeldfunctie. Maar eigenlijk geen moment spijt van; better safe than sorry.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 23:05

Leuk stukje inderdaad! Ik had het er vanmiddag nog met mijn vriend over en toen zag ik ook later pas dat het Helmet Awareness Day was vandaag. Ook ik stap nooit zonder cap op. Toen ik nog jong was op mijn verzorgshet misschien, maar op mijn huidige paard, absoluut niet. Ook mijn verzorgpony die doodbraaf was stapte ik nooit zonder op. Die schrok niet, maar daar ben ik ook nog wel eens vanaf gevallen doordat ze inderdaad struikelde. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en ik snap nooit dat mensen dat risico nemen en geen cap dragen

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 08:04

Goed stuk! Ik was inderdaad ook 13 en zelfstandig toen ik zonder cap reed :')
Op een gegeven moment werd het zo'n gewoonte op bij mijn verzorgpaard zonder cap te rijden dat ik oprecht een keer op buitenrit ging met mijn eigen paard en halverwege ontdekte dat ik geen cap droeg :+ Geen strak plan vond ik en vanaf dat moment mijn cap altijd gaan dragen :j

Over grondwerk twijfel ik nog, maar ik denk dat ik wel overstag ga :j

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:32

Ik weet niet als ik hem al gedeeld heb maar ik heb hier de vlog van zondag van horse event! zijn er meer die op zondag waren en gevlogt hebben??

https://youtu.be/JrbP4YXobuc

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 20:15

leuke vlog! Hou wel van het Groninger paard, die pas de deux paarden zijn knap!

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 11:49


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 18:01


Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 12:32

Wat een goede blogs en leuke vlogs komen er weer voorbij!

Hier wel even een trots momentje, de recensie/review van een boekenfeestje waar ik naartoe ben geweest is gedeeld op de facebook pagina van de schrijver van het betreffende boek en ik heb gehoord dat er nog meer promotie aan het geschreven artikel gegeven gaat worden. Daar word ik toch wel heel erg trots van, ook omdat het voor het eerst was dat ik namens m'n blog ergens was in plaats van namens mezelf. Voor zover dat logisch klinkt :')

Het artikel (inclusief foto's) lees je hier: http://kaboutermama.nl/het-boekenfeestje-van-giraf/

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 08:54

Wat leuk Gast3289! Ontzettend leuk stuk, snap dat ze het gaan gebruiken. Mag je zeker trots op zijn!

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:10

hoihoi.

Ik heb veel gemist hier zie ik.
Ik ben druk aan het klussen geweest in ons nieuwe huis:
Zie hier het resultaat:


Ben ik nou nog niet geabonneerd op jou youtube kanaal stuur me dan ff een pbtje en dan doe ik dat gelijk.

Groetjes xxx *\o/*